Pakkaan tänään kesävaatteet pois
Vien ne sen jälkeen autotalliin odottamaan seuraavaa kesää.
Kuinka sinä toimit kesävaatteiden suhteen?
Kommentit (65)
Itse olen kulkenut koko kesän shortseissa ja t-paidassa ja edelleen on niin lämmin täällä Uudellamaalla, ettei tulisi mieleenkään pakata kesävaatteita pois.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kulkenut koko kesän shortseissa ja t-paidassa ja edelleen on niin lämmin täällä Uudellamaalla, ettei tulisi mieleenkään pakata kesävaatteita pois.
Sinä olet niitä, jotka kulkevat shortseissa ja t-paidassa tammikuuhun asti, ”kun on niin lämmintä”. Ja tammikuussa vedetään huppari niskaan, ei missään nimessä talvitakkia.
Vierailija kirjoitti:
Huomasi kyllä vkloppuna että ihmiset oli pakanneet kesävaatteet pois. Lauantaina +26 varjossa ja porukka kulkee mustissa syystakeissa.
Ilmoititko poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet niitä, jotka kulkevat shortseissa ja t-paidassa tammikuuhun asti, ”kun on niin lämmintä”. Ja tammikuussa vedetään huppari niskaan, ei missään nimessä talvitakkia.
"Sinä olet niitä, jotka kulkevat shortseissa ja t-paidassa tammikuuhun asti, ”kun on niin lämmintä”. Ja tammikuussa vedetään huppari niskaan, ei missään nimessä talvitakkia."
Täällä on joka päivä +20, miksi ihmeessä pukisin enemmän vaatteita? Kuumuuteenhan sitä kuolisi. Laitan hupparin sitten kun on +10.
Täällä pohjoisessa niitä kesävaatteita ei ole juurikaan voinut edes käyttää, niin viileä kesä oli. :(