Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkaan tänään kesävaatteet pois

Vierailija
12.08.2026 |

Vien ne sen jälkeen autotalliin odottamaan seuraavaa kesää. 

Kuinka sinä toimit kesävaatteiden suhteen? 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa niitä kesävaatteita ei ole juurikaan voinut edes käyttää, niin viileä kesä oli. :(

Vierailija
62/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kulkenut koko kesän shortseissa ja t-paidassa ja edelleen on niin lämmin täällä Uudellamaalla, ettei tulisi mieleenkään pakata kesävaatteita pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kulkenut koko kesän shortseissa ja t-paidassa ja edelleen on niin lämmin täällä Uudellamaalla, ettei tulisi mieleenkään pakata kesävaatteita pois.

Sinä olet niitä, jotka kulkevat shortseissa ja t-paidassa tammikuuhun asti, ”kun on niin lämmintä”. Ja tammikuussa vedetään huppari niskaan, ei missään nimessä talvitakkia.

Vierailija
64/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasi kyllä vkloppuna että ihmiset oli pakanneet kesävaatteet pois. Lauantaina +26 varjossa ja porukka kulkee mustissa syystakeissa.

Ilmoititko poliisille?

Vierailija
65/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet niitä, jotka kulkevat shortseissa ja t-paidassa tammikuuhun asti, ”kun on niin lämmintä”. Ja tammikuussa vedetään huppari niskaan, ei missään nimessä talvitakkia.

"Sinä olet niitä, jotka kulkevat shortseissa ja t-paidassa tammikuuhun asti, ”kun on niin lämmintä”. Ja tammikuussa vedetään huppari niskaan, ei missään nimessä talvitakkia."

Täällä on joka päivä +20, miksi ihmeessä pukisin enemmän vaatteita? Kuumuuteenhan sitä kuolisi. Laitan hupparin sitten kun on +10.