Media kertoo että mopopoikien ja poliisin välit oli huonot. Millaiset välit sinulla ja poliisilla on tällä hetkellä?
Kommentit (113)
Mopo pojilla lähinnä jatkuvaa riidan haastamista kuhan vain saa hyvän videon.Tietenkin ykät jotka tulee sitten ojentamaan kaahailusta ja metelistä ja poliisien pakeneminen sitten parasta materiaalia.
No olen ollut poliisin kanssa tekemisissä erilaisissa yhteyksissä, eikä oikeastaan huonoja muistoja ole jäänyt. Välillä toki ärsyttää, että joihinkin asioihin ei puututa tarpeeksi voimakkaasti. Esimerkiksi omankädenoikeuden käyttäminen ja nykyisin yleistyvät somen häpäisyvideot, joissa syytön ihminen saatetaan jopa leimata rikolliseksi.
Ei minkäänlaiset, kun ei tarvitse poliisin kanssa olla tekemisissä muuta kuin uutta passia hakiessa.
En usko että mopopojissa on syytä
Huonot. Kiusaaminen poliisin toimesta alkoi jo 5 vuotta sitten, kun vaadin omia oikeuksiani. Sen jälkeen kiusaaminen on vain yltynyt. Ovat valmiita rikkomaan lakia, kirjallinen todiste on. Lähtökohta on syyllisyys, se pitäisi erikseen todistaa syyttömyydeksi. Näin itä-uudellamaalla.
No en nyt muista milloin olin ratsiassa viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt muista milloin olin ratsiassa viimeksi.
Ei kun henkilökortti piti uusia viime syksynä.
Kun lopetin rikosten tekemisen välit parani
Olen huomannut että kun ei hypi poliisin silmille tai tee jatkuvia rikoksia tai aiheuta vaaraa muille niin poliisilla ei ole oikeastaan mitään roolia arjessa. Ne tekee omia hommiaan, minä omiani.
Etäiset. Poliisia näkee täälläpäin niin harvoin, että sen olemassaolon melkein unohtaa.
Olen viimeksi ollut poliisin kanssa tekemisissä passia uusiessa. Piti ottaa sormenjäljet uusiksi. Hyvin meni.
Sitä ennen taisin soittaa kun joku sekopää usutti koiraansa helsingissä baanalla jonku toisen nistin kimppuun. Ja sitä ennen ilmoitin leikkipuiston lähellä olevista verisistä huumeruiskuista. En halunnut että lapset saa ne käsiinsä mutta itse en niihin koske ja kuljeta mihinkään.
Hyvin on aina mennyt, kun ei itse ole sikailemassa
Erittäin hyvät.