Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media kertoo että mopopoikien ja poliisin välit oli huonot. Millaiset välit sinulla ja poliisilla on tällä hetkellä?

Vierailija
11.08.2026 |

Kiinnostaa

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliiseilla ole syytä puuttua tekemisiini.

Vierailija
42/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylällä poliisi joka vihasi mopoilijoita.  Ratsasi vapaa-ajallaankin kännissä.  Sai sitten "ylennyksen" liikkuvaan poliisiin eripuolelle suomea.

Muuten olisi ollut tosi hyvä trollaus, mutta Suomessa ei enää 90 luvun jälkeen ole liikkuvaa poliisia ollut olemassakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supo vakoilee minua ja ampuu autosta säteilyä!

Vierailija
44/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poliiseilla ole syytä puuttua tekemisiini.

Ei saa puuttua mihinkään tekemisiin. Iso säästö tulee, kun poliisivoimat puolitetaan. Mihin niitä muka tarvitaan? Ehdotan, että kameratolpat hävitetään myös. Silkkaa mopoilijoiden kiusaamista mitata kenenkään ajonopeuksia 

Vierailija
45/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan että suojelu- tai keskusrikospoliisi soluttaa minulle peitetyttöystävän kun aikani tänne kirjoittelen. Sellaisen 150 cm brunetin jossa isot tissit ja pyörä perse. Toki toinen voisi hankkia minulle vaalean ja toinen punapääbrunetin, niin olisi kiva kun minullakin olisi kaksi tyttistä.    

Etkö ole pyytänyt? Miksi haluat lapsimittaisen? 

En ole tuo, mutta mitä se toisen toiveet nukkensa suhteen sinulle kuuluu? Ei siinä ole mitään laitonta.

Ja mitä sinulle kuuluu toisten kyselyt?

Vierailija
46/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki määrittää mopon suurimmaksi sallituksi rakennenopeudeksi 45 km/h. Jos sillä pystyy ajamaan kovempaa, laki määrittää sen kevytmoottoripyöräksi.

Miksi tästä 100 km/he ajaneesta pojasta puhutaan mopopoikana? Ei hän mikään mopopoika ole.

Moottoripyöräilevä nuori roikale.

Tuleva ATARI.

Vierailija
47/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään tekemisissä, kun en riko lakia. Lupapalveluiden kanssa, jos uusin dokumentteja.

Vierailija
48/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ovat pysäyttäneet. Puhalluttivat ja toivottivat hyvät päivänjatkot. Eli ihan hyvät välit.

M33

Vierailija
49/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvät. Passin uusimisen ja satunnaisten puhallusratsioiden yhteydessä tavataan. 

Mulla on viimeisestä puhallusratsiasta jo kymmenen vuotta. 

Eikun niin, poliisi oli ohjaamassa kiertotielle kesällä, kun sillä tiellä mitä kautta olin menossa oli paha kolari ja tie poikki. Sori, olen siis puhunut poliisille tänä kesänä 

Vierailija
50/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Median mielestä mopopoika saa ajaa mopolla kahtasataa ilman kilpiä ja vaarantaa omansa ja kavereidensa hengen sekä sivullisten sillä.  Mopopoika on pätevä kertomaan myös mitä mieltä mopopoika on poliisista 

Mopopoika on pätevämpi, kuin edes omat vanhempansa. Miksi mopopoikia ei ole enempää päättämässä Suomen asioista 

Punaisten Kmehrien hallinto Kamputseassa pisti aikoinaan teini ikäiset johtoon. Koska onhan teini ikäinen nuori aina kaikin puolin pätevämpi, kyvykkäämpi ja viisaampi kuin joku taantumuksellisia mielipiteitä omaava aikuinen. Meidän vasemmistomedia taitaa olla samaa mieltä.

Kamputseassa teineille annettiin sitten rajaton päätösvalta, ja AK-47:t ja seuraukset oli, no joo jokainen voi itse googlata niitä ruu mis läjä juttuja... 

Vierailija
51/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä mutta luottamus on alkanut menemään kun lukee niiden toilailuista. 

Vierailija
52/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot välit...muistan edelleen kun sain exän hankkiman lähestymiskiellon..v i t u n kytät ja v i t u n käräjäoikeuden tuomari..nuo näyttävät olevan hengissä vieläkin...

Vierailija
53/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset välit, ettei täällä raukoilla rajoilla niitä pääse edes puhuttamaan vaikka asiaa olisi, nytkin yrittänyt 4 kk saada kasvokkain. Sanoinkin virkailijalle, että pitää tehdä kai itse rikos niin eiköhän virkavalta tule paikalle!

Vierailija
54/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supo vakoilee minua ja ampuu autosta säteilyä!

Tuo oli 1970-luvulla! Nykyään niillä on pieniä droneja, joissa on atomiparisto ja ns. kapean keilan säteilytin, jonka säde tuntuu voimakkaana kuumotuksena noin 2 euron kokoisella alueella päässä. Dronet ovat myös täysin äänettömiä ja niissä on häivetekniikkaa, joten niitä on lähes mahdoton havaita.

Arvatkaa kolme kertaa, mistä minä tiedän kaiken tämän?

Vierailija
55/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidämme yhteyttä harvakseltaan. Viimeksi piipahdin vierailulla poliisin luona, kun passi piti uusia.

Ärsyttävän byrokraattista tääkin. Ensin lopetetaan passiasiointi kaikilta muilta kaupungin poliisiasemilta paitsi siltä yhdeltä, sitten järkätään toimistoaikoja aivan liian vähän tarpeeseen nähden joten passissakin menee kuukausi tai pidempään pelkästään toimistoaikojen puutteen vuoksi, ja sitten koitetaan välillä purkaa jonoja ylitöinä kun kaikille yllätykseksi keväällä ihmiset uusii tänäkin vuonna enemmän passejaan kuin vaikka marraskuussa.

Vähän kuin hommaa hoidettaisiin jostain syystä tarkoituksella hanuri edellä puuhun metodilla eikä ennakoiden kuten pitäisi. 

Vierailija
56/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee rikoksia, joten välit ovat hyvät tai oikeasti ihan olemattomat

Vierailija
57/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät välit on, en aja ylinopeutta enkä ilman ajokorttia, enkä juo alkoholia, enkä käytä mitään aineita, jotka huonontaisivat ajokykyäni.

Vierailija
58/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät.

Minun ajoneuvoni ovat kaikki rekisterissä.

Lisäksi en lähde ajamaan karkuun poliisia.

Helppohan sulla sitten olla hyvät välit, mutta mieti että kaikki ei voi toimia noin!

Vierailija
59/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopopoikia siis harmittaa koska hekin joutuvat noudattamaan lakeja. Voi voi.

Välithän siinä menee poliisin kanssa

Vierailija
60/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa surullista olla nuori tällä hetkellä. Saat lukea, kun aikoiset ihmiset iloitsevat siitä, että poliisi melkein sai yhden heistä tapettua.

Uskokaa pois meidän yhteiskuntarauhamme on mennyttä pitkäksi aikaa tämän vuoksi.

Aikuiset ihmiset saa nauttia vuodesta toiseen siitä moporälläyksestä. Tietysti sillä on seurauksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan