Media kertoo että mopopoikien ja poliisin välit oli huonot. Millaiset välit sinulla ja poliisilla on tällä hetkellä?
Kommentit (68)
Hyvät. Naapurina ns. TV-poliisi.
Aseluvista käyty joskus reipasta keskustelua asemalla, mutta päädytty yhteisymmärrykseen.
Ei ole mitään välejä. En arvosta kyytiä pätkääkään. Koulukiusattuja idiootteja joiden on pakko päästä pätemään. En soita poliiseja edes hädässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu kohtaamaan, niin osa on ynseitä ja sit on asiallisia poliiseja, että enpä voi muuta vastata tähän. Ja sit sanottakoon, et jos poliisit ois ollut vanhan liiton rentoja äijiä, niin tätä lööppiä ei edes olisi.
Vanhan liiton rentoa äijää ei siis haittaa, vaikka alaikäinen kaahaa moottoripyörällä vaarantaen muiden tiellä liikkujien terveyden?
Saman poliisin mielestä varmaan sekin on ok, jos rattijuoppo ajaa sun olohuoneeseen. Pitäähän sitä nyt poikien saada kaahata. Olisi turhaa niuhottamista puuttua sellaiseen.
Ja sun mielestä ok, että poliisi saa ajaa nuoren yli? Suurempi riski tuossa olis ollut, että poliisit olis joutunut menemään tuon pojan kotiin, kävi nyt niin hassusti, että tapettiin poikanne, kun sillä ei ollut rekisterikilpiä.
Ihan hyvät.
Minun ajoneuvoni ovat kaikki rekisterissä.
Lisäksi en lähde ajamaan karkuun poliisia.
Sukujuhlissa poliisi on vakiovieraana.
Nimittäin serkkuni.
Ei ole tapana kiihdyttää 50 km/h ylinopeuteen poliisin nähdessäni joten välit on hyvät.
Ap itse kirjoittelee tänne juoppoputkasta ennen siirtoa psykiatriselle osastolle.
Puhallan pilliin aina kun pyytävät, muuten emme ole missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään välejä. En arvosta kyytiä pätkääkään. Koulukiusattuja idiootteja joiden on pakko päästä pätemään. En soita poliiseja edes hädässä.
Ja sinä olet se koulukiusaaja, josta ei tullut yhtään mitään?
Oikein hyvät. Passin uusimisen ja satunnaisten puhallusratsioiden yhteydessä tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu kohtaamaan, niin osa on ynseitä ja sit on asiallisia poliiseja, että enpä voi muuta vastata tähän. Ja sit sanottakoon, et jos poliisit ois ollut vanhan liiton rentoja äijiä, niin tätä lööppiä ei edes olisi.
Vanhan liiton rentoa äijää ei siis haittaa, vaikka alaikäinen kaahaa moottoripyörällä vaarantaen muiden tiellä liikkujien terveyden?
Saman poliisin mielestä varmaan sekin on ok, jos rattijuoppo ajaa sun olohuoneeseen. Pitäähän sitä nyt poikien saada kaahata. Olisi turhaa niuhottamista puuttua sellaiseen.
Ja sun mielestä ok, että poliisi saa ajaa nuoren yli? Suurempi riski tuossa olis ollut, että poliisit olis joutunut menemään tuon pojan kotiin, kävi nyt niin hassusti, että tapettiin poikanne, kun sillä ei ollut rekisterikilpiä.
Kenenkään yli ei ajettu, ketään ei tapettu.
Nuori ajoi 100 km/he laittomalla ajoneuvolla, jossa ei ollut kilpiä.
Hänellä oli tuuria mukana ettei ehtinyt ajamaan kolaria. Nyt ajoi vain ojaan ja selvisi pikkuvammoilla. Hän olisi voinut ajaa itsensä ja muutaman muun hengiltä, jos häntä ei olisi pysäytetty.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät!
Usein kysyvät, että minkälaista tointa tarvitaan, kun nuoret riehuu yksikössä. Komeesti lähtee, jos ei ala talon säännöstö maistua.
Nuorisokoti...?
Olen poliisin vanha tuttu. Aika usein joutuu aselupa-asioissa heidän kanssaan tekemisiin. Väiimme ovat ammatillisen asialliset.
Tein vasta parikymppisenä ilmoituksen koko lapsuuteni jatkuneesta törkeästä insestistä. Se oli vaikea tehdä, koska todisteita ei ollut kun teot loppuivat murrosikään. Poliisi lopetti tutkinnan kesken. En tiedä joutuiko isäni edes kuulusteluun, oli hurmaava lähes psykopaatti. Sen jälkeen olen lähes vihannut poliiseja, enkä luota yhtään.
Olen poliisin vanha tuttu. Töiden kautta tämän tästä tekemisissä. Ei ongelmia.
Meillä oli kylällä poliisi joka vihasi mopoilijoita. Ratsasi vapaa-ajallaankin kännissä. Sai sitten "ylennyksen" liikkuvaan poliisiin eripuolelle suomea.
Seurakaveri on poliisi ja eilen treenasimme yhdessä. Mukava tyyppi ja todella hyvä lajissamme. Aika vähän olen ollut poliisi kanssa tekemisissä asiakkaana. Muutama puhallutus, passinuusinta jne. tavallinen kohtaaminen. Kerran olen ollut kertomassa mitä liikenneonnettomuudessa tapahtui, kun olin matkustaja kaverini kolaroidessa.
Median mielestä mopopoika saa ajaa mopolla kahtasataa ilman kilpiä ja vaarantaa omansa ja kavereidensa hengen sekä sivullisten sillä. Mopopoika on pätevä kertomaan myös mitä mieltä mopopoika on poliisista
Mopopoika on pätevämpi, kuin edes omat vanhempansa. Miksi mopopoikia ei ole enempää päättämässä Suomen asioista
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvät.
Minun ajoneuvoni ovat kaikki rekisterissä.
Lisäksi en lähde ajamaan karkuun poliisia.
Aivan, kaikki joilla ei itsellä ole ns tervettä järkeä eikä oikein muutenkaan välähdä, painakaa nyt edes nämä mieleen.
Tuossa olikin pari oikein hyvää neuvoa miten välttyä joutumasta poliisin tieltä kiilaamaksi, sairaalareissulta ja mahdollisesti vielä pahemmalta.
Hyvät!
Usein kysyvät, että minkälaista tointa tarvitaan, kun nuoret riehuu yksikössä. Komeesti lähtee, jos ei ala talon säännöstö maistua.