Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media kertoo että mopopoikien ja poliisin välit oli huonot. Millaiset välit sinulla ja poliisilla on tällä hetkellä?

Vierailija
11.08.2026 |

Kiinnostaa

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät!

Usein kysyvät, että minkälaista tointa tarvitaan, kun nuoret riehuu yksikössä. Komeesti lähtee, jos ei ala talon säännöstö maistua.

Vierailija
22/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Naapurina ns. TV-poliisi. 

Aseluvista käyty joskus reipasta keskustelua asemalla, mutta päädytty yhteisymmärrykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään välejä. En arvosta kyytiä pätkääkään. Koulukiusattuja idiootteja joiden on pakko päästä pätemään. En soita poliiseja edes hädässä.

Vierailija
24/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu kohtaamaan, niin osa on ynseitä ja sit on asiallisia poliiseja, että enpä voi muuta vastata tähän. Ja sit sanottakoon, et jos poliisit ois ollut vanhan liiton rentoja äijiä, niin tätä lööppiä ei edes olisi.

Vanhan liiton rentoa äijää ei siis haittaa, vaikka alaikäinen kaahaa moottoripyörällä vaarantaen muiden tiellä liikkujien terveyden?

Saman poliisin mielestä varmaan sekin on ok, jos rattijuoppo ajaa sun olohuoneeseen. Pitäähän sitä nyt poikien saada kaahata. Olisi turhaa niuhottamista puuttua sellaiseen.

Ja sun mielestä ok, että poliisi saa ajaa nuoren yli? Suurempi riski tuossa olis ollut, että poliisit olis joutunut menemään tuon pojan kotiin, kävi nyt niin hassusti, että tapettiin poikanne, kun sillä ei ollut rekisterikilpiä.

Vierailija
25/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät.

Minun ajoneuvoni ovat kaikki rekisterissä.

Lisäksi en lähde ajamaan karkuun poliisia.

Vierailija
26/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlissa poliisi on vakiovieraana.

Nimittäin serkkuni.

Vierailija
27/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana kiihdyttää 50 km/h ylinopeuteen poliisin nähdessäni joten välit on hyvät.

Vierailija
28/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse kirjoittelee tänne juoppoputkasta ennen siirtoa psykiatriselle osastolle.

Vierailija
29/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallan pilliin aina kun pyytävät, muuten emme ole missään tekemisissä.

Vierailija
30/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään välejä. En arvosta kyytiä pätkääkään. Koulukiusattuja idiootteja joiden on pakko päästä pätemään. En soita poliiseja edes hädässä.

Ja sinä olet se koulukiusaaja, josta ei tullut yhtään mitään?

Vierailija
31/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvät. Passin uusimisen ja satunnaisten puhallusratsioiden yhteydessä tavataan. 

Vierailija
32/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu kohtaamaan, niin osa on ynseitä ja sit on asiallisia poliiseja, että enpä voi muuta vastata tähän. Ja sit sanottakoon, et jos poliisit ois ollut vanhan liiton rentoja äijiä, niin tätä lööppiä ei edes olisi.

Vanhan liiton rentoa äijää ei siis haittaa, vaikka alaikäinen kaahaa moottoripyörällä vaarantaen muiden tiellä liikkujien terveyden?

Saman poliisin mielestä varmaan sekin on ok, jos rattijuoppo ajaa sun olohuoneeseen. Pitäähän sitä nyt poikien saada kaahata. Olisi turhaa niuhottamista puuttua sellaiseen.

Ja sun mielestä ok, että poliisi saa ajaa nuoren yli? Suurempi riski tuossa olis ollut, että poliisit olis joutunut menemään tuon pojan kotiin, kävi nyt niin hassusti, että tapettiin poikanne, kun sillä ei ollut rekisterikilpiä.

Kenenkään yli ei ajettu, ketään ei tapettu.

Nuori ajoi 100 km/he laittomalla ajoneuvolla, jossa ei ollut kilpiä.

Hänellä oli tuuria mukana ettei ehtinyt ajamaan kolaria. Nyt ajoi vain ojaan ja selvisi pikkuvammoilla. Hän olisi voinut ajaa itsensä ja muutaman muun hengiltä, jos häntä ei olisi pysäytetty.

Vierailija
33/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät!

Usein kysyvät, että minkälaista tointa tarvitaan, kun nuoret riehuu yksikössä. Komeesti lähtee, jos ei ala talon säännöstö maistua.

Nuorisokoti...?

Vierailija
34/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poliisin vanha tuttu. Aika usein joutuu aselupa-asioissa heidän kanssaan tekemisiin. Väiimme ovat ammatillisen asialliset. 

Vierailija
35/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vasta parikymppisenä ilmoituksen koko lapsuuteni jatkuneesta törkeästä insestistä. Se oli vaikea tehdä, koska todisteita ei ollut kun teot loppuivat murrosikään. Poliisi lopetti tutkinnan kesken. En tiedä joutuiko isäni edes kuulusteluun, oli hurmaava lähes psykopaatti. Sen jälkeen olen lähes vihannut poliiseja, enkä luota yhtään.

Vierailija
36/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poliisin vanha tuttu. Töiden kautta tämän tästä tekemisissä. Ei ongelmia.

Vierailija
37/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kylällä poliisi joka vihasi mopoilijoita.  Ratsasi vapaa-ajallaankin kännissä.  Sai sitten "ylennyksen" liikkuvaan poliisiin eripuolelle suomea.

Vierailija
38/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakaveri on poliisi ja eilen treenasimme yhdessä. Mukava tyyppi ja todella hyvä lajissamme. Aika vähän olen ollut poliisi kanssa tekemisissä asiakkaana. Muutama puhallutus, passinuusinta jne. tavallinen kohtaaminen. Kerran olen ollut kertomassa mitä liikenneonnettomuudessa tapahtui, kun olin matkustaja kaverini kolaroidessa.

Vierailija
39/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median mielestä mopopoika saa ajaa mopolla kahtasataa ilman kilpiä ja vaarantaa omansa ja kavereidensa hengen sekä sivullisten sillä.  Mopopoika on pätevä kertomaan myös mitä mieltä mopopoika on poliisista 

Mopopoika on pätevämpi, kuin edes omat vanhempansa. Miksi mopopoikia ei ole enempää päättämässä Suomen asioista 

Vierailija
40/68 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät.

Minun ajoneuvoni ovat kaikki rekisterissä.

Lisäksi en lähde ajamaan karkuun poliisia.

Aivan, kaikki joilla ei itsellä ole ns tervettä järkeä eikä oikein muutenkaan välähdä, painakaa nyt edes nämä mieleen. 

Tuossa olikin pari oikein hyvää neuvoa miten välttyä joutumasta poliisin tieltä kiilaamaksi, sairaalareissulta ja mahdollisesti vielä pahemmalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme