Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Media kertoo että mopopoikien ja poliisin välit oli huonot. Millaiset välit sinulla ja poliisilla on tällä hetkellä?

Vierailija
11.08.2026 |

Kiinnostaa

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin olen saanut joka kerta kun olen sitä hakenut. Taitaa olla välit kunnossa.

Vierailija
62/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset välit on että en lähde karkuun poliisin nähdessäni. Enkä näytä keskisormea. Se saa riittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa surullista olla nuori tällä hetkellä. Saat lukea, kun aikoiset ihmiset iloitsevat siitä, että poliisi melkein sai yhden heistä tapettua.

Uskokaa pois meidän yhteiskuntarauhamme on mennyttä pitkäksi aikaa tämän vuoksi.

Ken leikkii lähtee, leikin kestäköön. 

Vierailija
64/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen joutunut olemaan tekemisissä, niin en arvosta pätkääkään. On uskomatonta miten yhteen ammattiryhmään voikin keskittyä niin paljon aidosti tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
65/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään välejä. En arvosta kyytiä pätkääkään. Koulukiusattuja idiootteja joiden on pakko päästä pätemään. En soita poliiseja edes hädässä.

Ja sinä olet se koulukiusaaja, josta ei tullut yhtään mitään?

Kyytikin jäi saamatta...

Vierailija
66/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yleistetään koko poliisi kunta samaan. No palsta trollit ei pysty kyllä parempaankaan

Vierailija
67/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylällä poliisi joka vihasi mopoilijoita.  Ratsasi vapaa-ajallaankin kännissä.  Sai sitten "ylennyksen" liikkuvaan poliisiin eripuolelle suomea.

Voimamies Markku Suonenvirta oli poliisina silloin kuin minä olin mopoikäinen ja melko räväköin ottein se heitteli meitä maijan takaosaan kun perseiltiin ja toinen rangaistus tuli sitten kotona. :D

Vierailija
68/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain liikenteessä varoituksen kun Töölönlahden seudulla kun olin tulossa Helsingikadulle ja kääntymässä vasemalla. Elokapinan vuoksi liikenne oli suljettu autoilta oopperan suuntaan mutta se ei edessä olevalle idiootille mennyt perille. Käytin auton äänimerkkiä sen verran voimakkaasti että poliisimies juoksi autolleni ja alkoi kysyä ajokorttia. En ymmärrä miksi hän ei mennyt sanomaan edessä olevalle että kääntyminen oikealle ei ole mahdollsta.

Vierailija
69/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylällä poliisi joka vihasi mopoilijoita.  Ratsasi vapaa-ajallaankin kännissä.  Sai sitten "ylennyksen" liikkuvaan poliisiin eripuolelle suomea.

Muuten olisi ollut tosi hyvä trollaus, mutta Suomessa ei enää 90 luvun jälkeen ole liikkuvaa poliisia ollut olemassakaan

Ja kukaan ei voisi puhua sitä aiemmista tapahtumista?

Vierailija
70/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisät. Jos näen auton partiossa, koputan auton ikkunaan. Kun poliisi laskee sen kysyn että miksi sulla on ikkuna auki? Vähän piristystä työvuoroon.

Vierailija
71/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä enkä halua olla tekemisissä. En luota heihin lainkaan. Periaatteessa ovat samaa poppoota kuin ne joita ottavat kiinni, mutta vain laillistettuja ja veronmaksajien elättämiä.

Vierailija
72/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin uusinnassa olen ollut tekemisissä ja kaksi kertaa olen ollut puhallutusratsiassa. Muutenpa ei olla tekemisissä. Ihan on edelleen 100% luotto poliisiin. 

Vierailija
73/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden heidän kanssaan vain sen verran, että saan passin/henkilökortin. Muuten olen yhteistyökyvytön enkä luota heihin, mutta pidän sen omana tietonani sosiaalisista syistä.

Tämä tilanne ei ole syntynyt hetkessä vaan useamman vuosikymmenen kuluessa. Läheiseni työskenteli poliisien kanssa ja oli heidän kanssaan tekemisissä myös siviilissä. Jo lapsena tuli usein epämukava tunne ihmisten puheita ja vuorovaikutusta seuratessa. Tuntui, että valehtelevat jatkuvasti ja esittävät jotain. Läheiseni rikosten tultua ilmi hänen puolustelu oli vihoviimeinen temppu, joka romutti viimeisen vähäisen toivoni poliisien ja monien muidenkin suhteen. Sosiaaliset tilanteet ovat yhä yhtä kananmunan kuorilla kävelyä, koska en ikinä tiedä, missä tarkoituksessa ihmiset ottavat minuun kontaktia ja kenen asialla ovat. Pyrinkin pysymään mahdollisimman kaukana tietyistä piireistä, enkä hyväksy omaan piiriini ketään, jolla on yhteyksiä tiettyihin suuntiin. 

Vierailija
74/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli syy huonoihin väleihin on minusta aika selvää. 

Vierailija
75/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäiset. En ole tavannut poliiseja miesmuistiin.

Vierailija
76/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset kuten oletan useimmilla normaaleilla ihmisillä olevan, ei käytännössä minkäänlaiset.

Koska en minä ole juuri tekemisissä poliisin kanssa. Passin uusiminen, oliko 5 vuotta väliä. Puhallus ratsioissa, rutiini liikennepysäytyksissä ollaan vaihdettu muutama sana, jopa kohteliaisuus.

Ne joilla on huonot välit poliisin kanssa, löytyvät niistä ihmisjoukoista jotka toistuvasti ovat tekemisissä poliisin kanssa, ja ovat niitä ns ongelma ihmisiä. Nakkikioskijono tappelijat, myymälävarkaat, yleisillä paikoilla riehuvat pöllypäät ja... liikenne p e r seilijät niinkuin noi mopo veetit. Nämä ihmisjoukot ovat kaiken saamansa  pa s kan ansainneet. Ei muuta kuin sellaiset terveiset poliiseille että tavattaessa pari ylimääräistä moukua minunkin puolesta niille pa s koille... jatkakaa!

En ole itse lainkaan tekemisissä poliisin kanssa. Olen ajanut ka 20'000 km joka vuosi 23 vuotta ja minut on Suomessa puhallutettu 2 kertaa. Tutkattu toki jatkuvasti mutta kun en aja sakotettavaa ylinopeutta niin ei minulla ole mitään suhdetta poliisiin. Poliisihan ei siis tutkinut kun mökillemme murtauduttiin ja sieltä vietiin perämoottori. Eikä kun autoomme murtauduttiin ja sieltä vietiin soitin.

Poikani sen sijaan oli toistuvasti tekemisissä poliisin kanssa silloin kun ajoi vakioskootterilla ja koppimönkijällä.

Yhdet sakot maksettiin kypärän toisesta nepparista joka oli unohtunut kiinnittää ja toiset siitä kun liikenneympyrässä mönkijä lähti peililiukkaalla tiellä liirtoon aiheuttamatta kuitenkaan mitään vaaraa kun ympyrässä ei ollut muita, eikä mönkijä poistunut kaistaltaan.

Mulle on poliisin toiminnasta muodostunut kuva, jota Tuusulan tapahtumat vahvistaa. Jos tehtävä on vaikea, vaarallinen ja työläs, eikä siitä ole saatavissa helppoa sakkotuloa, niin eipä juuri kiinnostele.

Vierailija
77/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa surullista olla nuori tällä hetkellä. Saat lukea, kun aikoiset ihmiset iloitsevat siitä, että poliisi melkein sai yhden heistä tapettua.

Uskokaa pois meidän yhteiskuntarauhamme on mennyttä pitkäksi aikaa tämän vuoksi.

Harmi että niin moni jää Suomessa yksin, lapsettomaksi ja katkeroituu :'(

Vierailija
78/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että niin moni jää Suomessa yksin, lapsettomaksi ja katkeroituu :'(

Harmillista

Vierailija
79/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikaan väleissä, en tunne yhtään poliisia tai ollut tekemisissä poliisien kanssa.

Olisi kamalaa olla poliisin vanha tuttu😳

Vierailija
80/83 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan että suojelu- tai keskusrikospoliisi soluttaa minulle peitetyttöystävän kun aikani tänne kirjoittelen. Sellaisen 150 cm brunetin jossa isot tissit ja pyörä perse. Toki toinen voisi hankkia minulle vaalean ja toinen punapääbrunetin, niin olisi kiva kun minullakin olisi kaksi tyttistä.    

Taitaa tunnistaa siittä ettei antas panna, kunhan muuten pyöris nurkissa ja pelais aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä