Mopomiitissä olleen pojan isä: "En olisi ikinä uskonut, että poliisia pitää varoa eniten"
Tietenkin rikollisten täytyy varoa juuri poliisia eniten. Olisi voitu myös ampua renkaisiin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mopomiitissa-olleen-pojan-isa-en-ol…
Kommentit (367)
Mikä olisi puhe, jos poliisi olisi antanut pysähtymismerkkiä ja jäänyt seisomaan kun vauhti ylitti vaikka 70 km/h ja antanut rekisteroimättömän mopon jatkaa vapaasti kaahaamista. Jos sitten olisi sattunut paha onnettomuus. Silloinkin olisi varmaan huudettu, miksi poliisi ei puuttunut. Eli poikien annettaiisiin rauhassa kaahata ja kerättäisiin osumat ambulanssin ja vainajakuljetuksiin.
Olen nyt jo vanhus, mutta 70-luvulla ajelimme Ruotsissa asuvien kavereiden kanssa.
Poliisi pysäytti, Ruotsin kilvet ja nuoret syynä. Etsivät ilmeisesti huumeita.
kohtelu ei ollut mistään päin asiallista.
Siitä lähtien olen pelännyt poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt jo vanhus, mutta 70-luvulla ajelimme Ruotsissa asuvien kavereiden kanssa.
Poliisi pysäytti, Ruotsin kilvet ja nuoret syynä. Etsivät ilmeisesti huumeita.
kohtelu ei ollut mistään päin asiallista.Siitä lähtien olen pelännyt poliisia.
Kannattaisko mennä terapiaan tuossa kohtaa jos noin koville ottaa joku 50v sitten tapahtunut asia?
Toki tarinasi lienee keksitty, joten turha siihen on käyttää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vanhemmat parempaan kasvatukseen ole pystyneet jonkun se pitää hoitaa loppuun. Kyseisellä pojalla useita videota joissa pakenee poliisia ja pitää niitä pilkkanaan. Ehkä olisi ollut parempi vaihtoehto ampua poikaa polveen.
Ihmekös tuo jos poliisilla keittää yli, jos tämmöinen on oikein pojan harrastus että pakenee poliisia.
et sääkään tahdo paikalle poliisia jolla keittää yli. niillä jo kenellä pitäs olla homma hanskassa. et varmasti ottas sitä vastaan parturiltas tai esimieheltäskään.
No minä en kaahaa poliisia karkuun. Ihan leppoisia on poliisit aina olleet.
On tämäkin ketju täynnä ihmeellisiä poliisin perseennuolijoita. Poliisin voimankäytön pitää olla suhteessa epäillyn rikoksen vakavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poliisilla on oikeus tappaa jos näkee tilanteen sellaiseksi. Tietenkin.
Olen vain ihmetellyt miksi poliisi jahtaa vain näitä teinipoikia.
Oikeita rikollisia ei jahdata kuten ei länsinaapurissakaan. Poliisihan ei edes uskalla mennä Meri-Rastilaan. Malmilla poliisien epäonneksi poliisiasema jossa heidän on pakko käydä vaihtamassa vaatteet mutta muuten ei Malmillakaan poliisia näy esim. Malmin torilla.
Ei ole kyse siitä etteivät uskalla jahdata oikeita rikollisia, vaan siitä että eihän he kavereitaan ja yhteistyökumppaneitaan halua pidättää (tai kiilata ojaan). Edellinenkin kyttä jonka tapasin odotti vapaalla koppiin pääsyä töissä tekemistään rikoksista. Joo, oli saanut potkut, mutta kerran kyttä aina kyttä.
#poliisivihanäkyväksi
T. Vasuri
Ok. ACAB.
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin ketju täynnä ihmeellisiä poliisin perseennuolijoita. Poliisin voimankäytön pitää olla suhteessa epäillyn rikoksen vakavuuteen.
Miten sinun mielestäsi poliisin pitää toimia kevytmoottoripyörällä toistuvasti poliisia paenneen ja ajo-oikeudettoman suhteen, kun tuo tyyppi lisäksi julkaisee pakovideonsa netissä muille harkintakyvyttömille yllytykseksi? Ilman kiinniottoahan rikollisen henkilöllisyyttä ei tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Mopojonnen isä= elämäntapa rikollinen.
Hänhän se on pojan rikollisen uran mahdollistanut. Tuskin on poika moporahoja mistään kesätöistä säästellyt.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä kannattaa vaan toimia oikein ja niinkuin laki määrää, niin ei tule ongelmia poliisin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisia pakeneva liikenteen vaarantaja on muiden ihmisten suojelemiseksi saatava pois tieltä kaahaamasta ja hyvä että saatiin. Valitettavasti ei pärräpojalta murtunut tarpeeksi montaa luuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipäisyys on näköjään perinnöllistä.
Luetun ymmärtäminen: "Isä ei tiedä, miten poliisin kiilaama poika voi tällä hetkellä, sillä kyseinen poika ei ole hänen pojalleen tuttu."
Eikä isä osaa itsekkään lukea, pojan voinnista oli jo aikaisessa vaiheessa kirjoitettu
Kyllä mua pelottaa enemmän se, että mopojonnet perseilee samoilla teillä missä mä, mun lapset ja moni muu kulkee päivittäin. Poliisia en pelkää.
Isä koppiin kanssa, kasvatusvelvollisuus on jäänyt hoitamatta.
Vanhempana pitäisin suuni kiinni ja pistäisin pään pensaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tosi raggarit huutta poliisi on paska ja heti toisaalla itketään apuun kun itselle tulee pipi. Kai muistivat keskisormea näyttää kun ovat niin kovia raggareita(porukassa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisia pakeneva liikenteen vaarantaja on muiden ihmisten suojelemiseksi saatava pois tieltä kaahaamasta ja hyvä että saatiin. Valitettavasti ei pärräpojalta murtunut tarpeeksi montaa luuta.
En itse haluaisi että keneltäkään murtuu luita. Mutta jos joku toistuvasti vaarantaa liikennettä ja julkaisee siitä videoita niin hän toimii muille esimerkkinä. Sellaiseen toimintaan puuttumalla estetään paitsi kyseisen henkilön myöhemmin aiheuttamaa vaaraa niin myös hänen käytöksestään mallia ottavien aiheuttamia ongelmia.
Jatkossa poliisilla on mopomiittejä varten droonit ja droonien ohjaaja mukana. Se tietenkin on poissa muusta poliisin toiminnasta.
No eipä ihme että poika on rikollinen, isä tainnut yllyttää
Vierailija kirjoitti:
No eipä ihme että poika on rikollinen, isä tainnut yllyttää
Haastateltu isä ei ollut tuon törttöilleen pojan isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tosi raggarit huutta poliisi on paska ja heti toisaalla itketään apuun kun itselle tulee pipi. Kai muistivat keskisormea näyttää kun ovat niin kovia raggareita(porukassa)
Huvitti kun krista kiuru joka on kärkkäimmin raivonnut mm. yksityisiä sotetarjoajia vastaan ministerinä ja valiokunnan puheenjohtajana säntäsi itse puistokopsautushäppeninginsä jälkeen suoraan yksityiselle lääkärille tarkistuttamaan kuhmunsa :D
Olis kait helsingin keskustasta aika äkkiä löytynyt julkisenkin sektorin päivystys ministerille. Tuo vaan kuvastaa sitä kaksoisstandardia, että öyhötetään poliittisista-populistisista syistä jotain sanomaa mutta tilanteen tultua ei itse noudateta niitä omia öyhötyksiä ollenkaan käytännössä.
Mopojonnen isä= elämäntapa rikollinen.