Niin siis mistä ihmeen nollamaksuluokasta kaikki nyt kiehuu?
Kertokaa, en oo seurannu maailman menoa vähään aikaan kun hommaa riittää. Mitäs maailman mullistavaa on nyt siis päätetty?
Kommentit (10)
jos ei muutamaa kymppiä pystylapsensa hoidosta maksamaan!!!
Vierailija:
Jo nyt on siinä ja siinä, kannattaako hänen yleensäkään käydä töissä. Tämän jälkeen on selvää, että ei kannata. Muutama kymppi kuussa per lapsi tekee jo satasen kuussa.
Vierailija:
hitsi että ärsyttää kitinä muutamista kympeistä kun me maksetaan aina joka kuukausi täydet maksut, vajaa 400 euroa lasten päivähoidosta!
niin se muutama kymppikin todella tuntuu. Varsinkin jos opsikelee eri paikkakunnalla,ja pelkkiin matkoihin pitäis jostain repiä jo se satanen kuussa. No joo, eiköhän tästä aiheesta ole moni muukin jauhanu. Se vaan tuntuu oudolta, kun te, joilla sitä rahaa on, olette muka oikeutettuja sanomaan, että ei se muutama kymppi tunnu missään.
ps. ja se netti on hyvin oleellinen mun opintojen takia. Telkkua en omistakaan (ja eikös sossu senkin maksa joillekin...).
No ei kun vyötä kireämmälle vaan.
Niin ja mun on muuten sit elettävä ens vuosi vielä toisen asteen opintotuella, joka on surkea. Eli todella pahaan saumaan tulee toi hoitomaksujuttu.
Millos sen pitäis tulla voimaan?
Vierailija:
hitsi että ärsyttää kitinä muutamista kympeistä kun me maksetaan aina joka kuukausi täydet maksut, vajaa 400 euroa lasten päivähoidosta!
Vierailija:
Osa-aikatyötä ei voi oikein ottaa, kun silloin lapset olisi hoidossa 24/7 ja sehän ei ole kenenkään etu. Opintotuki on ihan surkea, sen kaikki tietää.
No voi, onhan se siis meikäläisellekin siis yli satanen vuodessa. No joo, saa nähä onko mulla sitäkään rahaa repiä mistään. No kai jätän sit lapselle sen kesäpuvun ostamatta. On meinaan helvetin tiukka vuosi tulossa, ja sillon se kymppi kuussa on paljon ruokaa.
Vierailija:
No voi, onhan se siis meikäläisellekin siis yli satanen vuodessa. No joo, saa nähä onko mulla sitäkään rahaa repiä mistään. No kai jätän sit lapselle sen kesäpuvun ostamatta. On meinaan helvetin tiukka vuosi tulossa, ja sillon se kymppi kuussa on paljon ruokaa.
Mistä näitä tolloja sikiää...
Telkkari se eka turha juttu on, ei netti ja kone.
Netin kautta pitää yhteyttä esim. ystäviin halvalla ja paljon hoituu virallisiakin asioita sen kautta. Ehkä jopa puhelinkin voisi olla hyödyttömämpi kuin netti!