Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitain naisia tuntuu ärsyttävän, että meillä on miehen kanssa perinteiset sukupuoliroolit?

Vierailija
10.08.2026 |

Mies hoitaa kaiken fyysistä voimaa vaativan mm. auton renkaiden vaihdon, talvella lumityöt, korjaa jos kotona menee jokin rikki ja kantaa raskaat kantamukset. Itse voin keskittyä esim. siihen että laitan kotiamme nätiksi. Mies luottaa makuuni. 

Mies tuo kukkia, avaa ovet ja on muutenkin herrasmies. Kohtelee kuin prinsessaa. En ymmärrä mikä siinä joitakin niin ärsyttää että on naisellinen nainen? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin päiväunta, että minulla oli nuori 16v, kaunis, rintava (silarit) thai vaimo ja työpaikka. Nuori thai vaimoni odotti minua kotiin ensimmäisen rankan työpäivän jälkeen

Olin todella väsynyt ja uupunut työnteosta Mcdonaldsin kassalla koska se oli ensimmäinen työpäiväni 25 vuoden työttömyyden jälkeen. Vaimoni oli halunnut yllättää raskaan työn raatajan ja hän olikin olohuoneessa perse pystyssä ja valmiiksi rasvattuna. Kylmä olut avattuna valmiiksi hetkeä ennen saapumistani.

Otin oluesta piiiiiiiiiiiitkän hörpyn ja rupesin innolla työstämään hänen piukkaakin piukempaa nappireikäänsä ja pian laukaisinkin työhuolet hänen sisäänsä. Sitten söimme hänen laittamaansa paistia ja kermaperunoita punaviinin kera.

Vierailija
22/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä herääminen tänään. Olin eilen viihteellä ja muisti mennyt kokonaan.

Olin ilmeisesti pokannut naisen baarista ja heräsimme sängystäni lusikassa nukkuen pari tuntia sitten

Kun heräsin niin tunsin kuinka peppuani vasten tuntui iso sykkivä jäykistynyt tahmea penis. Olin kauhuissani ja purin kieleeni herätäkseni painajaisesta. En herännyt, vaan olin kauhukseni hereillä. Samassa tunsin polttavan kivun peräsuolessani ja sieltä tuntui valuvan jotain. En kuitenkaan pystynyt kokeilemaan kädellä mitä se oli kun nainen oli niin tiiviisti minussa kiinni.

Mietin, että mitä helkkaria on tapahtunut, minut on varmaan tyrmätty silmätipoilla ja olemme tulleet asunnolleni jatkoille.

Nainen heräsi hetkenpäästä unestaan ja alkoi heti hyväilemään penistäni ja ehdotti uusintakierrosta. Hän suuteli hellästi niskaani ja näykki hampaillaan korvaani. Tunsin pienen parransängen hiertävän ihoani. Penikseni jäykistyi tahattomasti ja nainen nappasi sen nopeasti käteensä. En saanut järkytykseltäni sanaa suustani ja vain ynisin jotain sekavaa. Seuraavaksi tunsin kuinka naisen penis upposi peräsuoleeni ja se isokokoinen nainen huohottaa ja pumppaa takanani kuin kiimainen hirvi. Itken hiljaa itsekseni ja pelkään, että en pysty ulostamaan enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden erikoishaastattelussa Porissa asuva Heinosten 3-henkinen perhe.

Kotona asuvan 33 vuotiaan vauvapalsta incelin vanhemmat säälii poikaansa.

Haastattelussa tilanne on kiusallinen. Olisi pitänyt laueta peräsualeen huutaa karjuvalla äänellä perheen isäntä Heikki Heinonen. Hän on Porilaisen incelin Nikon 33v isä. Tähän yhtyy kovaan ääneen myös perheen emäntä Kaisa 50 joka kertoo että mieluummin olisi saanut mennä peräsuoleen vaikka hän ei kuulemma anaaliseksistä pidäkkään.

Samaan aikaan 33v incelipoika hakkaa playstation pelikonsolia ja kiroaa omassa huoneessaan. Haastattelijalta pääsee naurunpurskahdus kun hän huomaa incelpojan huoneenlattialla olevat spermaiset talouspaperitollot. Tunnelma on kireä ja perheen isäntä Heikki huutaa pojalleen että kasva aikuiseksi saakelin vahinkolapsi.

Vierailija
24/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömän vauvapalsta incel kelalois tukirotta Veetin uusi elämä

Olipa kerran pitkäaikaistyötön palsta incel Kelalois tukirotta, eli Veeti, joka asui pienessä yksiössään betonilähiössä. Veeti sai lempinimensä naapureilta, sillä hän eleli Kelan tuilla ja tuli harvoin nähdyksi tekemässä varsinaista palkkatyötä. Useimmiten hänet tavattiin kerrostalon kellarikerroksesta, jossa hän vietti aikaa muiden pitkäaikaisten "incel tukirotiksi" kutsuttujen kanssa. Veeti oli kuitenkin kyllästynyt siihen, että häntä pidettiin vain pitkäaikaisena "incel tukirottana". Hän halusi kokeilla, miltä tuntuisi tehdä jotain ihan oikeasti ja ehkä päästä elämässä eteenpäin.

Eräänä aamuna Veeti päätti ryhdistäytyä. Hän katseli asuntoaan, jonka nurkkiin oli kertynyt aikamoista sekamelskaa, ja huokaisi. "Tämä ei tästä parane, jos en tee asialle jotain," hän mutisi itsekseen. "Minä menen töihin! Kokeilen ainakin."

Veeti ei ollut käynyt töissä pitkään aikaan, joten hän alkoi etsiä sopivaa työpaikkaa verkosta ja kaupungin ilmoitustauluilta. Hän huomasi kuitenkin pian, että työnhaussa oli ehtinyt tapahtua paljon muutoksia. Avoimissa työpaikoissa vaadittiin kaikenlaista osaamista, mitä Veetillä ei ollut, tai sitten työpaikat sijaitsivat niin kaukana, että niihin kulkeminen olisi ollut hankalaa.

Mutta Veeti ei lannistunut. Eräänä päivänä hän huomasi paikallisessa kahvilassa ilmoituksen: *"Apulainen haussa ei kokemusta vaadita!"* "No tämähän kuulostaa juuri sopivalta," Veeti mietti. Hän otti yhteyttä kahvilan omistajaan, rouva Helmiin, ja sai työhaastattelun heti seuraavalle päivälle.

Seuraavana aamuna Veeti asteli kahvilaan hieman hermostuneena, mutta Helmi oli ystävällinen ja ymmärsi Veetin tilanteen. "Kuule Veeti, täällä ei tarvita kummoisia papereita eikä tutkintoja. Jos olet valmis tarttumaan hommiin ja auttamaan meitä kiireessä, niin tervetuloa kokeilemaan!" hän sanoi hymyillen.

Veeti aloitti seuraavana päivänä. Hän oppi nopeasti täyttämään vitriiniä, keittämään kahvia ja siivoamaan pöytiä. Vaikka työ oli raskasta ja välillä stressaavaa, Veeti tunsi itsensä tarpeelliseksi. Palkkapäivänä hän hämmästyi, kun tilille tuli enemmän rahaa kuin koskaan aiemmin. Hän otti jopa kuvan pankkitilin saldosta muistoksi ensimmäinen kerta, kun hän oli saanut palkkaa.

Veeti huomasi, että hänen elämänsä muuttui pikkuhiljaa paremmaksi. Hän alkoi herätä aikaisin, piti asuntonsa siistinä ja huomasi jopa nauttivansa kahvilan kiireisestä ilmapiiristä. Naapurustossa monet yllättyivät, kun näkivät "tukirotan" lähtevän joka aamu töihin. Veetille itselleen tämä oli suuri muutos, ja hän huomasi olevansa ylpeä siitä, että oli tehnyt jotain itselleen tärkeää.

Vähitellen Veeti alkoi säästää rahaa ja haaveilla isommista asioista ehkä hän voisi joskus muuttaa parempaan asuntoon tai opiskella lisää. Vaikka työ oli usein rankkaa, Veeti oli lopulta kiitollinen itselleen siitä, että oli päättänyt antaa mahdollisuuden uudelle alulle. Naapurustossa hän oli yhä "tukirotta", mutta nyt siinä nimityksessä oli enemmän myötätuntoa ja arvostusta Kalle oli näyttänyt, että hänestäkin oli vaikka mihin.

Ja niin Veeti eli eteenpäin, ei enää vain Kelan tuilla, vaan omalla työllään, ja joka päivä hän löysi yhä enemmän iloa uudesta arjestaan.

Vierailija
25/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen palsta incel ja tykkään imeä isäni munaa. Joskus se kumminkin oksettaa kun tulee iso lasti suuhun.

Miten voisin päästä eroon munan imemisestä?

Hei, olen palsta incel ja tykkään imeä isäni munaa. Joskus se kumminkin oksettaa kun tulee iso lasti suuhun.

Vierailija
26/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua siitä, että moni naine ajattelee vähän samalla tavoin kuin itsekin; ei täysin ymmärrä, että olisi, jotenkin erikseen naisten ja miesten työt. En minä meihenä tarvitse töihini penistäni tai mitään muutakaan sukupuoltani ilmentävää. 

Toiseksi toki on niin, että on monia askareita ja töitä ja puuhia jne, jotka on historian kuluessa tavattu liittää enempi olevan ns. miesten töitä ja tai vastaavasti naisten töiksi eritysiesti jos perhe ja tai meis ja naine ovat yhdessä harjoittaneet alkutuotantoa; toimineet esimerkiksi pientilallisina. 

Nykysin yhä useampi elää asfalttiviidakossa, jolloin moni mies pääsisi erinomaiaen vähällä, jos työt jaettaisiin sukupuoliperusteella, samantapaisesti kuin vusoikymmeniö sitten Suomifilmin alkutuotantoa harjoittanut pientilallinen perhe. Tai 1950 JEnkkileffan tv-mainos perhe

Ja ei ainakaan oma "miehekkyyetni" kärsi tai saa lainkaan kolausta siitä, että pese pyykkiä tai leivon vaikka luullakseni nämä askareet on mielikuvissa usein liitetty enempi naisten töiksi kuin miesten. -  Ei minusta naien menetä naiseuttaan millään tavoin, jos hän vaihtaa auton renkaat tai vaikka metsästää riistaa.

Mikäkö ärsyttää se, että saat kuullostamaan sille kuin eläisit mennessä tai pitäsit ideaalina 1950 luvun jenkkitv mainoksen perhe idyllia ja ihmettelisit miksei jotkut haluavat elää mieluummin tai enemään ja vähemmän joutuvat elämään 2020 luvun odotusten mukaan.- Vaikka tosiaalta esimerkiksi Suomessa ei koskaan ole ollut laajaa "kotirouva kulttuuria" jossa naiset olisivat kotona hoitaneet vain kodin (asuunon) ylläpidon ja mahd- lapset miesten hoitaessa yksin tulon saannin, kodin ulkopuoella. 

Uskovainen mies

Vierailija
27/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta toisten parisuhde. Ovat miten lystäävät kunhan eivät mulle moista elämää tyrkytä. 

Vierailija
28/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. 

Terveiset Porvooseen.

Hyvää palstaviikkoa

umpih#llut, varttih#llut,

syynt@keettomat ja etenkin ne

muutama täysillä valoilla

kommentoiva sivustoa

käyttävä edes jossain

määrin tervepäinen yksilö.

x

Vierailija
29/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita häiritsee terveet asiat koska tietävät itsekkin olevansa sairaita.

Vierailija
30/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita häiritsee terveet asiat koska tietävät itsekkin olevansa sairaita.

Itse_K_in, 

tuohon ei tule

tuplakonsonanttia.

x

Vierailija
31/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukset ovat 90 prossaisesti

palkattujen Igor_ryccien, 

työttömien, mt- ja 

vanhuuseläkkeellä 

viihteekseen kirjoittavien 

tekaisemia tarinoita.

Eli postinro Borgå 06100

on vahvasti edustettuna 

ma-su 07-23. Kuitenkin ne 

palvelevat omaa tarkoitustaan

arjen anoppikomediaa tarjotessaan.

Joukossa on silloin tällöin helmiketjuja.

x

Vierailija
32/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tekee kotityöt? Ap on selvä trolli, kun ei maininnut 90% töistä mitään. Eli kokkaus, siivous, pyykkäys tms. Ns. miesten töitä on selvästi vähemmän. 

Vierailija
33/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö rölli siis kotona toimisi, kaikki perinteiset työt sujuu?

Vierailija
34/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset raapii mahaansa ja ottaa hörppyä kaljatölkistä, röyhtäilee kuin Barneyt ja heitä ärsyttää olla nainen. He haluavat olla miehiä.

Vierailija
35/35 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies availee minulle ovia, mutta en laita kotia nätiksi. Ärsyttääköhän tämäkin kuvitteellisia ärsyyntyjiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän