Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alma Media boikottiin Johanna Korhosen potkujen takia!!

Vierailija
02.10.2008 |

Alle vuorokaudessa meitä on liittynyt tähän Facebook-ryhmään jo yli tuhat. Tule sinäkin mukaan!

Alma Media boikottiin Johanna Korhosen potkujen takia!!

(löytyy Facebookista haulla)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korhonenhan valehteli monta kertaa haastattelussa kun kysyttiin puolison aktiivisuudesta politiikassa.

Vierailija
2/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ei paljon kiinnosta...

Yksi Halosen tukijoukkolainen vähemmän, onneksi.

Taidanpa ostaa enemmän Aamulehtiä ja Lapin kansaa, ihan vain kiitokseksi Alma-median ryhdikkyydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Journalisti-tehden toimittajia ei taida olla yhtään..

Vierailija
4/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään sen takia että joku ei osaa vastata kysymyksiin ja antaa toisten ymmärtää asioita väärin. Jos jokapäiväisessä elämässä sattuisi tälläinen ihminen kohdalle niin luottaisitteko häneen??!

Vierailija
5/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korhonenhan valehteli monta kertaa haastattelussa kun kysyttiin puolison aktiivisuudesta politiikassa.

Boikotissa on Pelle Media.

Tämä tapaus on taas yksi esimerkki siitä, miten naiset eivät kykene olemaan solidaarisia toisilleen. Virkistävää katsella tuossa kahtaa poikaani, jotka leikkivät ritaria rinta rinnan.

Vierailija
6/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hän kyllä yrittää selittää mitä nyt ensimmäisenä mieleen juolahtaa, ettei vain julkisuudessa saataisi selville hänen syrjiviä arvojaan. Miksi selitellä, jos kerran ei vain tykkää lesboista. Myöntäkööt suoraan vaan. Sitten hänelle olisi helpompi antaa ne potkutkin, sillä nämä "arvot" ovat lainvastaisia.

Vierailija
7/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa niitä levikkiluvut huolestuttavat. Ajattelevat, että Lapissa perutaan tilauksia, jos päätoimittajaksi tulee lesbo. Vaikea kyllä uskoa, että siellä ihmiset olisivat niin takapajuisia. Lehden toimituskin oli aivan tyrmistynyt potkuista, ja puhuivat jo ihmisoikeusrikkomuksesta.

Minua kyllä naurattavat arvoisan tj:n selitykset. Ensin puhui ympäripyöreästi luottamuspulasta, sitten ilmoitti että osasyynä voi olla puolison kunnallisvaaliehdokkuus, ja nyt hädissään nosti tuon ehdokkuuden ja siitä "valehtelemisen" pääasiaksi. Vaikka selvää on, että potkut tulivat heti kun paljastui, että Korhonen on lesbo. Kukahan tässä oikein valehtelee?

Minun mielestäni hän kyllä yrittää selittää mitä nyt ensimmäisenä mieleen juolahtaa, ettei vain julkisuudessa saataisi selville hänen syrjiviä arvojaan. Miksi selitellä, jos kerran ei vain tykkää lesboista. Myöntäkööt suoraan vaan. Sitten hänelle olisi helpompi antaa ne potkutkin, sillä nämä "arvot" ovat lainvastaisia.

Vierailija
8/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaatte kyttäämästä BB:a ja Idolssia, ja lukemasta Ilta-Lehden raportteja siitä kuka oli peiton alla ja kenen kaa??? En jaksa uskoa

LOL

Vierailija
9/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lapin Kansa poliittisesti sitoutumaton lehti?

On se.

Vierailija
10/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korhonen sanoo, että se johtuu hänen lesboudestaan, mutta Alma Median mukaan kyse ei ole siitä. Odottelen lisätietoja.

Vierailija
11/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä älykääpiöitä taas liikenteessä

: )

Vierailija
12/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon voisin allekirjoittaa.

Setahan voisi palkata Lesbo Korhosen päätoimittajakseen.

Vierailija
13/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te loukkaavanne niin kuin ketä tuolla Seta-muistuttelulla? Vitsailetteko aina kuuroillekin, että menepäs siitä Kuulovammaisten liittoon tai vastaavaan? Ja kuvitteletteko te, että Seta on joku seksuaalivammaisten keräysliitto joka kannattaa seksuaalivähemmistöjen poistamista normaalista yhteiskunnasta pois toisia häiritsemästä. Vai onko tämä se teidän haave? Voivoi, kun taitaisi tulla shokkina kuinka moni lastentarhanope, koulun ope, kaupan täti, pankkivirkailija, kirjakerhon asiakaspalvelija, sairaanhoitaja, lääkäri tai ihan kuka tahansa muu onkaan homo/lesbo tai muutoin seksuaalisesti "arveluttavia" leikkejä joskus leikkinyt.

Vierailija
14/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ärsyttää tuollainen lesbouden syyksi vetäminen

Älytöntä itkeä, että sain potkut kun olen lesbo.

Vierailija
15/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ärsyttää tuollainen lesbouden syyksi vetäminen

Älytöntä itkeä, että sain potkut kun olen lesbo.

Vierailija
16/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että valehteli työpaikkahaastattelussa

Vierailija
17/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se hullu ole. Mutta suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että uhrista etsitään syitä ja syyllisiä sympatiseerataan.

Vierailija
18/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkon homomediaa kun ärsyttää, kun eivät ole saaneet vielä pohjoisen lehtiä homojulkaisuiksi.

Kuka tämä Korhosen puoliso muuten on?

Vierailija
19/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan boikotoi.

Naurettavaa itkemistä. Kun itse mokaa niin vedetään lesbokortti esille.

Vierailija
20/44 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan heterot valehtelevat jos ovat valehdellakseen :p Huono puoli tässä "heterovalehtelussa" on se ettei voi vedota syrjintään jos tai kun jää kiinni... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme