Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Anna arvosana näille joulukorttityypeille!

Vierailija
27.10.2008 |

Miten mielelläsi haluaisit vastaanottaa kunkinlaisen joulukortin? Arvostele kouluarvosana-asteikolla 4-10. Saa mielellään perustella sanallisestikin.

a) Halpa valmis yksiosainen kuvakortti, ns. Tiimarikortti

b) Yksiosainen kuvakortti, jossa maininta, että osa tuotosta menee johonkin hyväntekeväisyyteen, esim. SPR:lle tai syöpäyhdistykselle

c) Kaksiosainen painettu kortti, joka lähetetään kirjekuoressa

d) Valokuvausliikkeessä ammattilaisen ottama kuva sukulaislapsesta

e) Itse otettu kuva lapsesta, joka on puettu jouluisesti ja joka poseeraa jouluista taustaa vasten

f) Itse otettu kuva lapsesta, jolla on tonttulakki, mutta ei muuta jouluista rekvisiittaa ja joka selvästi ei nauti kuvaamisesta tai ymmärrä, mistä on kyse

g) Itse otettu kuva lapsesta, joka poseeraa ja nauttii kuvaustilanteesta, vaikkei kuva olekaan jouluinen

h) Itse otettu kuva lapsesta jossain arkisessa tilanteessa ilman poseerausta

i) Itse taidokkaasti tehty kortti

j) Itse vähän räpeltäen tehty kortti

k) Lapsen tekemä kortti

l) Ostettu käsintehty kortti (tunnistaa esim. tekijän merkinnöistä)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa arvostella noin monta vaihtoehtoa. Ilahdun kaikenlaisista saamistani joulukorteista, kuvasta ja tekotavasta riippumatta.

Vierailija
2/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi ihmeessä lähettää kuvia sukulaislapsista?

Tietenkin voi lähettää lapsen vanhemmille kesäkuvia, mutta eikö se ole vähän outo joulukortti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) Yksiosainen kuvakortti, jossa maininta, että osa tuotosta menee johonkin hyväntekeväisyyteen, esim. SPR:lle tai syöpäyhdistykselle

e) Itse otettu kuva lapsesta, joka on puettu jouluisesti ja joka poseeraa jouluista taustaa vasten

g) Itse otettu kuva lapsesta, joka poseeraa ja nauttii kuvaustilanteesta, vaikkei kuva olekaan jouluinen

Vierailija
4/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki itsetehdyt kortit, taidokkaasti tai sitten vähän kömpelömmin tehdyt. Lapsen tekemä tietysti aina liikuttaa. Lasten kuvakorteista pidän myös, varsinkin jos kuvasta välittyy kiva fiilis ja kuva on luonteva. En siis tykkää liikkeessä otetuista pönötyskuvista. Ostokorteista paras on sellainen josta menee jotain hyväntekeväisyyteen, mutta kyllä ilahdun ihan kaikista joulutervehdyksistä, jopa niistä tiimarikorteista (vaikka kyllä pidän niitä tylsinä).

Vierailija
5/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mielelläsi haluaisit vastaanottaa kunkinlaisen joulukortin? Arvostele kouluarvosana-asteikolla 4-10. Saa mielellään perustella sanallisestikin.

10

10

10

10

10

f) Itse otettu kuva lapsesta, jolla on tonttulakki, mutta ei muuta jouluista rekvisiittaa ja joka selvästi ei nauti kuvaamisesta tai ymmärrä, mistä on kyse

10

10

10

10

10

k) Lapsen tekemä kortti

10

10

Vierailija
6/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi toivon, että minua muistettaisiin vain tiimarikorteilla, kun en itse jaksa innostua enää koko korteista.

Koko joulukorttihomma tuntuu vain rasittavalta

Vierailija
7/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi ihmeessä lähettää kuvia sukulaislapsista?

joku sukulaisesi, esimerkiksi sisaruksesi tai serkkusi tms lähettää sinulle joulukorttina kuvan omasta lapsestaan.

ap

Vierailija
8/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos nyt näitä arvostellaan niin:

8, ihan ok

8, ihan ok

8, ihan ok

4, miksi juuri sukulaislapsi?

9, jos on oma lapsi ja tuore kuva, niin saapahan päivityksen lapsen ulkonäöstä

8

9, kuvan ei tarvitse olla jouluinen, ajatus on tärkein

9, kuvan ei tarvitse olla jouluinen, eikä tilanteen poseerattu, ajatus on tärkein

10, ihanaa, kun joku näkee vaivaa

9, ihanaa, kun joku näkee vaivaa

k) Lapsen tekemä kortti

10, paras

8

Vierailija
9/10 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on laitettu yhteisenä kaikille tutuille.

Vierailija
10/10 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mahdoton ajatus ruveta laittamaan noita järjestykseen. Kaikki kortit on kivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä