Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katoin videota jolla transnainen selittää mikai miesten kannattaa deittailla heitä mieluummin

Vierailija
23.04.2023 |

Käytännössä koko video on pelkkää biologisten naisten haukkumista. Selitystä miten transnaiset eivät ole yhtä pinnallisia ja vaativia kuin tavalliset naiset. Hitto haluisin näyttää ton jollekin kunnon sinitukkaselle hc-feministille ja kattoa että kenen puolelle se asettuu :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mievihaajatelaketjuna täytyy anoa, että olen samaa mieltä. En syistä, vaan siitä, että transnaiset ovat miehille taivaan lahja. Siinä pitäisi olla seksihimojen määrä ja välinpitämättömyys omaa seksipartneria kohtaan samassa suhteessa. Rakkaus jää sitten heteroromanttisiin suhteisiin.

Vierailija
2/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mievihaajatelaketjuna täytyy anoa, että olen samaa mieltä. En syistä, vaan siitä, että transnaiset ovat miehille taivaan lahja. Siinä pitäisi olla seksihimojen määrä ja välinpitämättömyys omaa seksipartneria kohtaan samassa suhteessa. Rakkaus jää sitten heteroromanttisiin suhteisiin.

Kuulostat kamalalta ihmiseltä. Älä jooko lisäänny. Liian iso riski että saat pojan ja pilaat sen elämän vihallasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja hän selitti et hänellä ei oo raskausarpia, toisin kuin synnyttäneillä biologisilla naisilla. Joo tää on pakko näyttää jollekin turbofeministille :D

AP

Vierailija
4/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas maailma.

Vierailija
5/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vehkeet varmasti leikattu pois?

Vierailija
6/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vehkeet varmasti leikattu pois?

Mulle kyllä kelpaisi shemale niin saisi kikkeliä.

Vierailija
7/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näkee itsensä taivaan lahjoina joilla on oikeus haukkua "kilpailijoita". Herättää myötähäpeää joka ikinen kerta, ja saa ainakin itsellä aikaan melkeinpä inhoreaktion joka tappaa halut totaalisesti. Naisena törmään eniten miehiin jotka puhuvat samalla tavalla, mutta näitä löytyy joka identiteetistä.

Vierailija
8/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii ja hän selitti et hänellä ei oo raskausarpia, toisin kuin synnyttäneillä biologisilla naisilla. Joo tää on pakko näyttää jollekin turbofeministille :D

AP

Hauskaa. Olen synnyttänyt 2 lasta ja mulla ei ole lainkaan raskausarpia. Sen sijaan mun miehellä on (painonvaihtelusta johtuen).

Vierailija
9/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans"naiset" on turbomiehiä. Käyttäytyvät vielä röyhkeämmin kuin perusmiehet ja ovat 2 kertaa vaarallisempia.

Vierailija
10/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin, miehet (tavalliset ja silikonilla terästetyt) ovat ottaneet neuvosta vaarin ja jörnivät keskenään! Ei tarvitse kitistä kumeista tai vahinkoraskauksista. 

Vierailija
11/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlo tämä vähän sama kun jotkut köyhät väittää että köyhänä on onnellisempaa kun ei ole huolta omaisuudesta 😀

Vierailija
12/12 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän se kikkelinnahkainen neovagina tuntuu? Tarvii varmaan aika paljon liukastetta?