Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?
Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla.
Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua.
Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas.
Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt.
Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita?
Kommentit (183)
No johan on ketju! Katsoin pari päivää sitten 4-osaisen sarjan Ior Bockin ja kumppanien hörhöelämästä, nyt täällä toisenlaista settiä. Pyhä jysäys! Lähden reippaalle hölkkälenkille ja karistan mielestäni outoudet. Lomakin alkaa viikon kuluttua.
Mitä ap odottaa tapahtuvan?
Miten monta kertas virheet täytyy toistaa ja montako kertaa ajattelet että oikeus toistaa niin. Kerta toisensa jälkeen. Ilman vastuunottoa. Ilman palautusta.
Ilman rajaa.
Sinä et vieläkään usko.
Miksi toistelet sanaa narsismi.
Montako kertaa. Milloin se palautuu. Milloin ymmärrät että sinulla on velvollisuus toteutumatta.
Se sinulla on.
Olen henkisiltä lahjoiltani suurinpiirtein samaa tasoa sahapukin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuitenkin olisi paikallaan sulkea ensin pois fyysisten sairauksien mahdollisuudet?
Tiedän ettei tämä ole fyysistä varsinaisesti vaikka fyysistä oireihdintaa on. Tiedän sen siitä, että minussa avautuu asioita ja nämä energiavirtaukset kulkee kehossani. Sen vain tietää, että kuuluu asiaan myös pahoinvointi jne. Tiedän kyllä, että tämä on väärä paikka puhua asioista mutta luulen, että saattaa täällä muutama samaa tietä läpikäynyt käydä. Niin jos sattuisi kohdalle. Ap
Kiinnostava aloitus. Käytätkö jotain päihteitä? Kysyn siis ihan mielenkiinnosta. Olen kuullut että kun juo jotain kaktuksen mehua, niin pääsee tai joutuu tripille ja sitten alkaa oksettaa.
En käytä lainkaan päihteitä. Ap
Entisenä new agelaisena. Mulla loppu nuo sekoilut kun olin monta kuukautta mielisairaalassa ja pistettiin lääkityksellä portit kiinni. Lopetin päihteiden käytön myös. Myöhemmin tulin uskoon, onneksi Jeesus pelasti enkä mennyt pahemmin psykoosiin tai jäänyt riivatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap lisää tästä kaksoisliekkiasiasta. Mainitset sen vain ohi mennen. Onko tämä henkilö jo tullut elämääsi vai odotatko häntä vielä?
Tapasin "hänet" eli samasta sielusta veistetyn ihmisen tässä inkarnaatiossa. Ei mikään romanttinen suhde vaan hyvinkin herättävä kokemus. Minä itse menin "sattumien" kautta päädyin hänen luokseen ja siihen liittyi valtavasti numerosarjoja sekä muita merkkejä ennen kuin tapasin. Tiesin, että jotain on nyt vahvasti tuloillaan, tunsin sen todella vahvasti muutamaa kuukautta ennen kuin asia tapahtui. Yksi asia johti toiseen ja sitten eräänä päivänä kun tapasin tämän henkilön ja olimme vastakkain niin kokemus oli välitön. Tunnistaminen oli hyvin voimakas, aika tuntui pysähtyvän ja tiesin heti, että tämä yhteys on tuttu. Siitä alkoi sitten sellainen alun hullu matka, että oli haettava tietoa mitä tämä oikein on. Sitten kävi ilmi, että juuri samaan tyyliin on käynyt monelle numerosarjoja ja muita merkkejä myöten sekä kaikki muut vaiheet. Tätä kutsutaan sitten yleisesti kaksoisliekkimatkaksi. Ei se enää niin ihmeelliseltä tunnu kun on alkanut ymmärtämään tästä ja tässä on ollut kaikenlaisia kehitysvaiheita mutta todella erikoinen matka kyllä ollut ja ajoittain hyvin tuskallinenkin mutta nykyään aika neutraali. Ap
Aika jännä, kun itsellenkin tuli tuo kundaliinienergian pörähdys ja sain numerosarjoja päähäni öisin kera mielikuvien toisesta ihmisestä, niin ensikohtaamisella kyllä pidin tympeänä ja ylimielisenä hapannaamana. Mielikuva ei ole juurikaan muuttunut. Taitaa jopa olla narsistista kyse, mutta itse vaan seurailen sivusta ja otan jotenkin läpällä aivan kaiken kunnes huomaan laivan jo uponneen, niin ehkä tämä jotenkin meni ohi silloin.
Vierailija kirjoitti:
Borrelioosia?
Ilmestyikö Jeesuksen kasvot borrelioosirinkulaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Borrelioosia?
Ilmestyikö Jeesuksen kasvot borrelioosirinkulaan?
Kirkkoveneen kuva
Huomaatkos,
Miksi ihminen toisensa jälkeen sairastuu lähelläsi?
Jännä että lopulta sait kruunusi. Eikö se voi jo lähennellä tyytyväisyyttä? Vai onko se sisäinen tieto ja veriset kädet. Ollutkaan oikea reitti. Teeskentelijä. Mikset ole tyytynäinen? Mitä olet vailla. Tätähän sinä halusit. Sait olla oikeassa.
Mutta eihän se muuta sinua. Huomaatkos.
Asenne ja käytös ja toiminta löytää aina perusteet kun se olet sinä joka teet. Aina. Huomaatko. Tarkoituksenmukaista, keskeneräisyyttä. Hehän ovat heikkoja ja niin typeriä kun eivät kestä kävelevän rankaisukoneistosi edessä.
Helvetin hyvät selvitykset riittävät sivuttamaaan sen mitä toiset pyytävät. Kuurosokeus miten paljon kärsimystä ympärillesi viljelet. Helppo on tuomita, ohittaa. Häpäistä alentaa kunnes toiset väsyvät. Eivät tiedä enää mitä tekivät väärin.
Tyytymätön, oikein klassinen pilalle hemmoltellun pojan stereotypia. Rakastettu ja haluttu lapsi. Jos et muuta pääse lyömään niin lyöt vanhempiasi. Tiedät että teet niin. Ajan myötä muutkin tietävät. "He ovat epäonnistuneita ihmisinä ja sukupuolessaan." Kuinka monta kertaa he ovat hyväksyneet sen?
Ei tuollainen käytös ole ok. Sinua on kohdeltu hyvin.
Se jolle ei ole opetettu rajoja, ei millään näe miten pahaa sen käytös on. Miten pahaa se on toisille, miten vahingollista. Se kääntää kerta toisensa jälkeen tilanteen ympäri.
Ainahan tilanteessa on useampi osallinen mutta juuri tämä jatkuva, toistuva oikeuttaminen. Miten olikaan oikeutettua satuttaa toisia ja miten sinulle ei vaan mitenkään koidu seurauksia.
Jos ihminen uskoo olevansa kaikkivoipa ja kertoo julkisesti että hän jumala. Miten sellaiselle ihmiselle pystyy lähimainkaan osoittamaan että mikä meni vikaan!
Et ansaitse seurauksia?
Todellisuus: kukaan ei saa ilmaisiksi sellaista kun toista vastaan rikkoo. Luottamus ja kunnnioitus ansaitaan. Tehdään korjausliikkeet.
Sanoissa kuulostaa että olisit toisten eteen niin paljon.
Miksi ne muut ihmiset eivät koe niin? Miksi alkavat ottaa etäisyyttä? Sanoissa kerrot ja annat ymmärtää. Muiden syy on se ettei tapahtunutkaan. Muiden syy on se että he ovat heikkoja ja että murtuvat.
Miksi ihmiset väsyvät ja sairastuvat lähelläsi?
Senkin kävelevä rankaisulaitos. Terveysuhka. Riskitekijä. Väkivaltainen narsisti. Sadisti.
Esimerkki. Kiusanhenki. Mädättäjä.
Miksi ihminen toisensa jälkeen sairastuu lähelläsi?
Tarvitseeko sitä oikeasti kysyä.
Ps. En tahdo tulla sinuun. En tahdo olla enää sinä. Pysy erossa ja minä jätän sinut rauhaan. Minä jätän sinut rauhaan, se on ehdollista. Perun sanojani koska en tahdo olla niinkuin sinä. Tein virheitä. Olen heikko. Minä olen tavallinen ihminen. En anna sinun olla enää oikeassa. Jätä minut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuitenkin olisi paikallaan sulkea ensin pois fyysisten sairauksien mahdollisuudet?
Tiedän ettei tämä ole fyysistä varsinaisesti vaikka fyysistä oireihdintaa on. Tiedän sen siitä, että minussa avautuu asioita ja nämä energiavirtaukset kulkee kehossani. Sen vain tietää, että kuuluu asiaan myös pahoinvointi jne. Tiedän kyllä, että tämä on väärä paikka puhua asioista mutta luulen, että saattaa täällä muutama samaa tietä läpikäynyt käydä. Niin jos sattuisi kohdalle. Ap
Kiinnostava aloitus. Käytätkö jotain päihteitä? Kysyn siis ihan mielenkiinnosta. Olen kuullut että kun juo jotain kaktuksen mehua, niin pääsee tai joutuu tripille ja sitten alkaa oksettaa.
Ei tarvitse käyttää jos joku lähipiirissä käyttää. Ihmisillä on yhteinen veri, mitä lähempi sukulainen sitä vahvempi yhteys. Tämän vuoksi jotkut saavat nämä oireet todella vahvoina ja fyysisinä, toiset lievempinä ja etäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ap?
Vaihdellen. Onneksi meni ohi pahin ainakin toistaiseksi. Meinaan oli kyllä hullua tunteiden vuoristorataa. Itkin ilman syytä lattialla tunteja, keho värisi ja muutenkin mietin, että mikä ihme nyt on meneillään. Olo on ollut siis todella kamala ajoittain. Sitä on seurannut kuitenkin myös parempi olo ja normaali olotila. On tämä kuitenkin vieläkin kesken ja asioita tapahtuu nyt valtavasti vaikka se ei näy vielä ulkoisesti elämässä.
Kun jotkut tekevät harjoitteita, esim. purkavat demoneja kehoista, tulee noita sähköväristyksiä. Ne voi maadoittaa tai purkaa esimerkiksi nopeasti kättä heilauttamalla. Niistä ei tarvitse mitenkään kärsiä. Tunteita hallitaan sitten pitkälti verensokeria ja ruokatasapainoa hallitsemalla. Kun ihmiset käyttävät päihteitä, se vääristää ruokahalua. Tällaisina aikoina on muistettava syödä siitä huolimatta, ettei olisi nälkä. Jos nälän tunne katoaa ja lopettaa syömisen tai juomisen, tunteet vajoavat nopeasti miinusmerkkisiksi eli vihaan, suruun. Huolehtikaa siis verensokerista ja nestetasapainosta.
Vierailija kirjoitti:
Käy varmuuden vuoksi lääkärissä, kaikki oireet eivät aina liity henkiseen matkaan.
Kyllä noilla oireilla se "henkinen matka" on hyvin äkkiä edessä. Konduktöörille on esittää vain menolippu.
Vierailija kirjoitti:
Entisenä new agelaisena. Mulla loppu nuo sekoilut kun olin monta kuukautta mielisairaalassa ja pistettiin lääkityksellä portit kiinni. Lopetin päihteiden käytön myös. Myöhemmin tulin uskoon, onneksi Jeesus pelasti enkä mennyt pahemmin psykoosiin tai jäänyt riivatuksi.
Juu henkimaailman kanssa pelmuaminen ei ole heikkohermoisille. Kristityistäkin taitavat vaan kokeneimmat sitä touhua harrastaa. Muut maallistuneita.
En usko yhtäkään sanaa alotuksesta.
Mikä viittaa Ap:n ylimielisyyteen ja ylpeyteen? Se että hän on tietoisempi joistain asioita kuin sinä? Kyllä Suomessa osataan olla kateellisia ja hävetä kaikkea, niin, ettei osata enää edes vähän poikkeavistakaan asioista keskustella normaalisti.