Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen apua. Te, joilla on henkisiä "kykyjä", tuliko tällaisia oireita ennen niiden aukeamista?

Vierailija
09.08.2026 |

Tämä teille, jotka olette henkisellä matkalla. 

Olen itse ollut sillä jo vuosia mutta lähinnä tietoisuuteni on laajentunut tämän aikana. Joitakin erikoisia tapahtumia myös ollut. Suuria muutoksia, parantumisia, numerosarjoja ja erilaisia merkkejä, tärkeitä unia, intuitio, selvätietoisuutta, kaksoisliekin tapaamista ja nyt viimeisimpänä kundaliinienergian voimakasta aktivoitumista, josta tahdonkin puhua. 

Se on aiheuttanut latauksia kehossa vuoden sisään paljon. Värähtelytaajuus on selvästi noussut ja tunnen kun kehossa virtaa välillä sähkövirtauksia aallottain lävitseni ylös ja alas. 

Nyt kuitenkin on ollut todella tukalaa viime aikoina. Fyysistä pahoinvointia, huimausta, voimakasta väsymystä, erilaisia voimakkaita tunteita, välillä tuntuu, että tekisin kuolemaa. On oikeasti todella vaikeita hetkiä ja tuntuu, kuin minua valmistellaan nyt johonkin. Välillä kroppa tärisee, silmät tärisee, hengitys muuttuu, keho menee miten tahtoo kun energia liikkuu tai vapautuu, siltä se tuntuu. Kaikenlaista tapahtuu nyt. 

Nyt on jotain isompaa meneillään ja kyllähän se on tiedossa kaikilla tiellä olevilla, että en minä yksin ole tietenkään näiden asioiden kanssa. Onko teillä oireita? 

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika mielenkiintoista huomata, että miten eri tavoin ihmiset näitä asioita lähestyvät. Minulle kun nämä ovat normaaleja asioita tässä tietoisuuden tasolla vaikka välillä tulee uusia asioitakin koettavaksi kuten elämässä nyt muutenkin oli osa-alue mikä tahansa. En minä pahastu siitä, että ihmiset eivät ymmärrä, ennemminkin jopa vähän huvittaa ja samalla mietin, että miten nukuksissa vielä moni onkaan. On tämä keskustelukin kokonaisuudessaan ollut mielenkiintoinen kyllä tästäkin näkökulmasta. Ap 

Jokaisella on oma polku tässä elämässä. Kirjoituksistasi paistaa jonkinlainen ylimielisyys ja ylpeys, mitkä eivät kuulu henkisesti kehittyneille sieluille. 

Mikä viittaa Ap:n ylimielisyyteen ja ylpeyteen? Se että hän on tietoisempi joistain asioita kuin sinä? Kyllä Suomessa osataan olla kateellisia ja hävetä kaikkea, niin, ettei osata enää edes vähän poikkeavistakaan asioista keskustella normaalisti.  

Vierailija
162/166 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on ketju!   Katsoin pari päivää sitten 4-osaisen sarjan Ior Bockin ja kumppanien hörhöelämästä, nyt täällä toisenlaista  settiä.  Pyhä jysäys!  Lähden reippaalle hölkkälenkille ja karistan mielestäni outoudet.  Lomakin alkaa viikon kuluttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap odottaa tapahtuvan?

Miten monta kertas virheet täytyy toistaa ja montako kertaa ajattelet että oikeus toistaa niin. Kerta toisensa jälkeen. Ilman vastuunottoa. Ilman palautusta.

Ilman rajaa.

Sinä et vieläkään usko.

Miksi toistelet sanaa narsismi.

Montako kertaa. Milloin se palautuu. Milloin ymmärrät että sinulla on velvollisuus toteutumatta.

Se sinulla on.

Vierailija
164/166 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

333

Vierailija
165/166 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkisiltä lahjoiltani suurinpiirtein samaa tasoa sahapukin kanssa.

Vierailija
166/166 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on henkinen matka?