Kuinka paljon ihmiset feikkaa nauramista?
Monet nauravat, mutta eivät vaikuta siltä että heillä olisi hauskaa? Haluaisin nauraa enemmän mutta ei naurata.
Kommentit (12)
Ei tarvitse feikata, olen nainen eli luontaisesti tyhjännauraja.
Naurua on erilaista. On nolostunutta naurua, ilahtunutta naurua, sosiaalista hyväksyntää ilmaisevaa naurua, väsynyttä naurua, hysteeristä hekotusta kun on kamala stressi päällä ja tapahtuu jotain vähänkin ilahduttavaa... Feikkaamisesta en tiedä, mutta ei kaikki nauru tarkoita, että kuuli juuri maailman parhaan jutun.
Vähintään samoin kun Ocean's Twelve ravintola kohdassa
Minä aina kun mies yrittää nuolla alapäätäni.
Itse vihelten, vääntelen suuta, naksauttelen kieltä ja kohottelen kulmia, mutten koskaan naura.
Toinen katsoo pitkään jos en naura kohdassa jossa "pitäisi". Olen lopettanu tyhjännauramisen.
missä ja milloin oot tavannu aitoja ihmisiä viimeks rentoja
Vierailija kirjoitti:
Naurua on erilaista. On nolostunutta naurua, ilahtunutta naurua, sosiaalista hyväksyntää ilmaisevaa naurua, väsynyttä naurua, hysteeristä hekotusta kun on kamala stressi päällä ja tapahtuu jotain vähänkin ilahduttavaa... Feikkaamisesta en tiedä, mutta ei kaikki nauru tarkoita, että kuuli juuri maailman parhaan jutun.
Naurun eri lajeja? Mutta pääasiahan nauramisessa on, että se olis aitoa. Että nauraa vain sillon, jos oikeasti naurattaa. Tekonauru on ihan kamalaa ja vaivaannuttavaa kuunneltavaa. Minähän en ala nauramaan siksi, että muutkin nauraa. Enkä mitään muutakaan tekemään, kun kaikki muutkin.
Olen mies ja ei ole elämässä paljon hymyilyttänyt, jos yritän väkisin jotain hymyntapaista, tuloksena on vain ruma irvistys, joten parempi vaan jatkaa tällä vakavalla, ehkä jopa vihaisen näköisellä naamalla joka on jähmettynyt naaman ilmeeksi kun elämässä voittopuolisesti on vain v1tuttanut enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ei ole elämässä paljon hymyilyttänyt, jos yritän väkisin jotain hymyntapaista, tuloksena on vain ruma irvistys, joten parempi vaan jatkaa tällä vakavalla, ehkä jopa vihaisen näköisellä naamalla joka on jähmettynyt naaman ilmeeksi kun elämässä voittopuolisesti on vain v1tuttanut enemmän tai vähemmän.
Arvostan
Sosiaalista naurua on varmaan 90 %