Video Iltalehdessä. Poliisi melkein tappoi mopoilijan
ajattamalla ojaan . Kiilasi todella pahan näköisesti vauhdissa ojaan ja poliisiautokin kävi ojan pientareella Järkyttävän näköistä. Lähellä ettei mopopoika jäänyt poliisiauton alle
Kommentit (4982)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä mopoteinit häiriköi, sotkee, rikkoo paikkoja ja uhkailee. Jos ilmoittaa poliisille uhkailevat ja häiriköivät vieläkin pahemmin. Ajavat vaarallisesti, tulevat sokkona mutkan takaa keulien vastaan keskellä kevyenliikenteen väylää missä kulkee lapsia yms. Tämä on iso ongelma monissa suomen kaupungeissa. Viritetyt mopot tottakai millä rällätään äänekkäästi läpi yön. Eivät mitään viattomia uhreja.
Itse en tulevaisuudessa väistä mopoa
Tässä sen näkee... Poliisin pitäisi olla esimerkkinä ettei kaikki hullut innostu.
Miksi väistäisin kun se tulee minun kaistallani vastaan keulien?
Noudattaa niitä liikennesääntöjä. Ja jos hänen ei tarvitse tehdä sitä, miksi minun pitäisi?
Liikennesääntöihin kuuluu myös se että on jokaisen velvollisuus yrittää estää onnettomuus, vaikka se onnettomuuden syy olisikin jonkun muun. Sinun velvollisuutesi eivät lopu siihen että joku muu tekee virheitä (tahallaan tai esim. sairauskohtaukseen saaneena). Mene takaisin koulun penkille. Tosin eipä koulutuskaan taida tohon verenhimoon auttaa. Toivottavasti menetät pian korttisi, tuolla asenteella se onkin erittäin todennäköistä.
Pikkupoika on sukupuoleen kohdistuvaa myös...Poliisi henkilö, pikku henkilö, tyhmä henkilö jne... On tätä päivää...