Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuinka mies virtsasi puistossa

Vierailija
08.08.2026 |

Kävelytin koiraa keskellä päivää puistossa. Yhtäkkiä joku ihan siististi pukeutunut ja vaikutti että olis ollut selvin päin oleva mies, virtsasi mun edessäni lampputolppaan. 

Ei siis mennyt edes puskaan vaan virtsasi ihan tien viereen katuvaloa vasten niin kuin koirat. Sitten hän jatkoi matkaansa. Hän ei ennen eikä jälkeen toimituksen katsonut ympärilleen, että näkikö joku. 

Mitä tuosta pitäisi ajatella? 

Tästä juolahti mieleeni että tässä on selkeä tasa-arvon puute. 

Monesti itsellänikin on hätä kesken kävelyn. Onko ok jos nainenkin virtsaa yhtäkkiä keskellä tietä? 

Vai soittaisitko virkavallan paikalle? 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie silti koirasi kauemmas kuin kerrostalon oven viereen. Koirat kusee seinät ja lapset siinä sitten. 

Vierailija
22/50 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurissa asui avopari. Molemmat kusi siinä asuntojen ikkunoiden lähellä. Samoin teki nuorimies alakerran asunnosta. Sillä oli matkaa omaan asuntoon 5 metriä.

Voi jiiisus 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöllä oli joku sairaus ettei kykene pidättelemään vaan tulee pissat housuun. Mietipä sitä. Aina ei kyse vain huonosta käytöksestä.

Voisko kuitenkin ottaa pari askelta puskaan päin? 

Vierailija
24/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi kiihottua näystä ja nyt se hävettää. ;)

En nähnyt mitään muuta kuin selin olevan ihmisen joka lorotti tolppaan ainakin 8 metrin päässä minusta. Odotin että hän lähtee ja jatkoin sitten vasta matkaa. Mietin että jos hän on vaarallinen. 

Vierailija
25/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö peniksen? Jos kyllä, olen kateellinen, kun nykyään ei edes pisuaareilla voi vilkuilla kun on ne väliseinät rakennettu joka paikkaan.

En nähnyt. 

Vierailija
26/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa tuosta saisi sakot

Vierailija
27/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöllä oli joku sairaus ettei kykene pidättelemään vaan tulee pissat housuun. Mietipä sitä. Aina ei kyse vain huonosta käytöksestä.

Eikä miehillä varsinaista sairauttakaan tarvitse olla. Iän mukana tulee kaikenlaista häikkää ja voi tulla sellaistakin että on pakko virtsata kuta kuinkin sillä hetkellä, valitse sitten siinä mihin.

Vierailija
28/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun wolttikuskit tekevät tuota. Mites se käsien pesu? Ja ei muuta kuin ruokaa jakamaan.

Vierailija
29/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus vuosia sitten katsoa Areenassa Venny-minisarjaa, joka kertoo taiteilija Venny Soldan-Brofeldtista, kirjailija Juhani Ahon vaimosta. Kun ensimmäisessä jaksossa suomalaiset suurmiehet, Juhani Aho, Jean Sibelius, Arvid  Järnefelt ja olikohan vielä Pekka Halonen, alkoivat pissata humalapäissään kadulle, sarjan katsominen jäi minulta siihen, vaikka olin kiinnostunut Venny Soldanista.

Vierailija
30/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko voimaantuneita ku tällänen ahdistaa🤣🤣

Vierailija
31/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällötää ukot, jotka kuseksivat auton vieressä bussipysäkeillä ta levähdyspaikoilla. Karmeeta varmaan ottaa pari askelta metsän puolelle. Joku kerta vielä avaan auton ikkunan ja huudan, että muista ravistaa!

Vierailija
32/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta meni siis monta minuuttia, ennen kuin maltoit siirtää katseesi pois miehen kalusta.

Vierailija
33/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt noita tilanteita että miehet kusee kuin koirat puskaan, julkisilla paikoilla yms, ällöttävää se on ja monta kertaa ois voinut huutaa vuh vuh ootko koira?? Käytä vessaa jos et ole koira vaan ihminen!!! 

Sitten saat nyrkistä naamaan kun menet huutelemaan mutta voi tulla sulle ihan tarpeeseen.

Vierailija
34/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on helpompi käydä puskakusella toisin kun naisen.

Vierailija
35/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä ei lue lakia! Jos olen puistossa ja kusihätä yllättää niin puunjuurelle tai puskan takana hoidan asian. Aikaa menee alle minuutti ja matka jatkuu. Housuunko pitäisi kusta?

M39

Vierailija
36/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on helpompi käydä puskakusella toisin kun naisen.

Suomalainen kateus on kyllä hämmästyttävää!

Vierailija
37/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kun wolttikuskit tekevät tuota. Mites se käsien pesu? Ja ei muuta kuin ruokaa jakamaan.

Luuletko, että kehitysmaalaiset pesee käsiään missään tilanteessa? Katso youtubesta jotain ruokavideoita Intiasta.

Vierailija
38/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin eräs nainen lorotti aivan ratikkapysäkin läpinäkyvän seinän takana, vilkaisi sentään ensin, katsooko joku.  Minä ikävä kyllä näin toisella suunnalla, oli vähän viinaanmenevän näköinen tapaus. Onhan noita, hyvä ettei pissannut ratikkaan josta oli juuri tullut. 

Vierailija
39/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais mammojen nauttia puistopissaajien kikkelinäkymästä, eikä esittää palstalla soijaisia valituksia. 

Vierailija
40/50 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tuntuu olevan näitä sairaita pidätyskyvyttömiä miehiä kaikissa ikäluokissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi