Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuinka mies virtsasi puistossa

Vierailija
08.08.2026 |

Kävelytin koiraa keskellä päivää puistossa. Yhtäkkiä joku ihan siististi pukeutunut ja vaikutti että olis ollut selvin päin oleva mies, virtsasi mun edessäni lampputolppaan. 

Ei siis mennyt edes puskaan vaan virtsasi ihan tien viereen katuvaloa vasten niin kuin koirat. Sitten hän jatkoi matkaansa. Hän ei ennen eikä jälkeen toimituksen katsonut ympärilleen, että näkikö joku. 

Mitä tuosta pitäisi ajatella? 

Tästä juolahti mieleeni että tässä on selkeä tasa-arvon puute. 

Monesti itsellänikin on hätä kesken kävelyn. Onko ok jos nainenkin virtsaa yhtäkkiä keskellä tietä? 

Vai soittaisitko virkavallan paikalle? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin vähän ahdistua tästä. 

Vierailija
2/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun soitat virkavallan paikalle; Mitä luulet että Voivat asialle tehdä? 
Mies tuli, kusi ja lähti ? Lähteekö virkavalta hälytys päällä hakemaan miestä? 

Kunhan olet shokistasi toipunut, paras olisi jos yrität vaan unohtaa tapauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mietin että jos minäkin naisena alan vain virtsata kesken kävelyn minne sattuu niin soittaako joku muu virkavallan vai onko tää ihan ok normaalia käytöstä miehille ja naisille?

Vierailija
4/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mietin että jos minäkin naisena alan vain virtsata kesken kävelyn minne sattuu niin soittaako joku muu virkavallan vai onko tää ihan ok normaalia käytöstä miehille ja naisille?

No kokeile virtsata keskelle katua, niin tiedät 🤔

Vierailija
5/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilöllä oli joku sairaus ettei kykene pidättelemään vaan tulee pissat housuun. Mietipä sitä. Aina ei kyse vain huonosta käytöksestä.

Vierailija
6/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt noita tilanteita että miehet kusee kuin koirat puskaan, julkisilla paikoilla yms, ällöttävää se on ja monta kertaa ois voinut huutaa vuh vuh ootko koira?? Käytä vessaa jos et ole koira vaan ihminen!!! 

Vierailija
7/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilöllä oli joku sairaus ettei kykene pidättelemään vaan tulee pissat housuun. Mietipä sitä. Aina ei kyse vain huonosta käytöksestä.

Ja höpöhöpö eivät viitsi odottaa että löytäisivät vessan

Vierailija
8/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi kiihottua näystä ja nyt se hävettää. ;)

Vierailija
9/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö peniksen? Jos kyllä, olen kateellinen, kun nykyään ei edes pisuaareilla voi vilkuilla kun on ne väliseinät rakennettu joka paikkaan.

Vierailija
10/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt noita tilanteita että miehet kusee kuin koirat puskaan, julkisilla paikoilla yms, ällöttävää se on ja monta kertaa ois voinut huutaa vuh vuh ootko koira?? Käytä vessaa jos et ole koira vaan ihminen!!! 

Jos on sairaus, ei ole aikuisten vaippoja jalassa eikä vessaa ole lähimainkaan niin mitä muuta siinä voi tehdä? Antaa vaan virtsan valua pitkin housuja jotta varmasti kaikki näkee?

Vierailija
11/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on niin helppoa heittää kuset ja jatkaa matkaa. Siitä olen ollut vähän kateellinen. 

Vierailija
12/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö peniksen? Jos kyllä, olen kateellinen, kun nykyään ei edes pisuaareilla voi vilkuilla kun on ne väliseinät rakennettu joka paikkaan.

Pervo ei saa katsella? Kai niihin väliseiniin on joku syy? 😅😂🤣

Vierailija
13/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimissä nyt kaikki laatuleidit kyykkypissalle teiden varsiin ja puistoihin, katsotaan mikä haloo saadaan aikaiseksi.

Vierailija
14/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sairaus, ei ole aikuisten vaippoja jalassa eikä vessaa ole lähimainkaan niin mitä muuta siinä voi tehdä? Antaa vaan virtsan valua pitkin housuja jotta varmasti kaikki näkee?

Juurikin noin 🙃 

Vierailija
15/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on niin helppoa heittää kuset ja jatkaa matkaa. Siitä olen ollut vähän kateellinen. 

Samalla lailla nainen voi suhauttaa kaaressa kun vähän notkistaa selkää taaksepäin ja ponnistaa voimalla.

Vierailija
16/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervo ei saa katsella? Kai niihin väliseiniin on joku syy? 😅😂🤣

Ei se pieni pissapervous vielä ysärillä ollut niin vakavaa. Nyt on vaan tullut jostain tää, että kaikesta pahoitetaan mieli, jos ei omaa mieltä niin varmuuden vuoksi jonkun toisen puolesta

Vierailija
17/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin yksi päivä koiralenkillä kun naapuri rivarin joku iskelmää kuunnelleen näköinen herra virtsasi pensasaitaan. totesin että samalla asialla me jätkänkin kanssa ollaan.

Vierailija
18/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä metsässä viime kesänä ja polulla edessäni oli suomi mamma joka just veti housut alas ja rupes kuselle.

Jatkoin vaan matkaani ja juoksin ohi mutta itse kyllä jos on mentävä kuselle niin kyllä katson oikealle ja vasemmalle ettei vaan kukaan puskan taakse näe: en kuse keskellä polkua 

😅😂

Vierailija
19/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin nähtiin aurinkolahdessa kun lapsi pissasi hiekkarannalle .  Missä ihmiset ottaa aurinkoa . Ja pissasi veteen.  

Vierailija
20/22 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa asui avopari. Molemmat kusi siinä asuntojen ikkunoiden lähellä. Samoin teki nuorimies alakerran asunnosta. Sillä oli matkaa omaan asuntoon 5 metriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi