Muita, joille Eppujen hehkutus menee hiukan yli?
Siis juu, pitkään toiminut ja ainakin tietyn sukupolven keskuudessa hyvin suosittu bändi, mutta rajansa kaikella!
Ylellä on ollut koko viikon radiossa, verkossa ja telkkarissa mm Aamuteeveessä juttuja ja analyysia Epuista, tänään asia oli ykkösuutinen illan pääuutislähetyksessä. Mediat seuraa konserttia biisi biisiltä ja minuutti minuutilta...
Meneekö ihan pikkuisen yli?! Eihän tämä nyt suurinta osaa suomalaisista kosketa mitenkään erityisesti, kun jo pitkään telakalla ollut bändi lopettaa virallisestikin toimintansa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mun 17 v poika ei ollut koskaan kuullutkaan Eppu Normaalista, oli ihan että häh, mikä juttu tämä on 😄
Se ei ole muiden vika, jos pojallasi on surkea yleissivistys.
Vierailija kirjoitti:
Repullinen hittejä on varmasti kaikkien aikojen paras suomi-levy.
Kokoelmalevy. Ei lasketa.
Vaikea ymmärtää tämän mitäänsanomattoman bändin suosiota. Mut jostain syystä vetää Ratinan täyteen kolmena iltana peräkkäin. Kannattaahan sitä takoa, kun rauta ei vieläkään ole jäähtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repullinen hittejä on varmasti kaikkien aikojen paras suomi-levy.
Kokoelmalevy. Ei lasketa.
Levy mikä levy. Taitaa olla pisin yhtäjaksoinen listasijoituskin edelleen?
Yksi näistä ilmeisesti pahoinpidellyt vaimoaan. Oikeudessa oltu.
Synnin lietsojasakkia ! Houkutelleet uskoviakin syntiin... Tulijärvi on valmistettuna... Totisesti Tulijärvi !
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska kyseessä on Suomirockin suurin.
Niin se vain on.
Viimeinen suomalaisen yhtenäiskulttuurin ikoni
Sen kyllä arvaa ulkonäöstä, että kuka alkoholia säännöllisesti nauttiva lyö vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Pnuk vuosinen jälkeen Epänormaalit ovat tehneet ehkä kaksi kappaletta jotka voin hyhväksyä, ja toinen on "Pimeyhden tango."
Erkki, mehän sovittiin. että käytät lukulaseja kun palstailet.
Kolmen vuoden päästä Eput tekevät paluukonsertin. Kun on tylsää. Siihen kaveriksi nykyPopeda ja joku Juicen sääliversio. Mitä näitä Manse"sankareita" nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pnuk vuosinen jälkeen Epänormaalit ovat tehneet ehkä kaksi kappaletta jotka voin hyhväksyä, ja toinen on "Pimeyhden tango."
Ja se toinen?
Vähän menee valkkaamiseksi, "Baarikärpäsen" sanoma koskettaa ihan toisella tavalla kuinka "Murheellisten laulujen maa."
"Poliisi pamputtaa" on myös analyyttisten ja Suomea syväluotaavien laululyriikoiden ansiosta kärkipaikoista kisaamassa.
Pimeyden tangoa ei kuitenkaan mikään voita.
Ei ihan kaikki suostu paluukonsertiin. Ehkä jotkut ikivanhat. Ovat niiin ryvettyneitä kohuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 17 v poika ei ollut koskaan kuullutkaan Eppu Normaalista, oli ihan että häh, mikä juttu tämä on 😄
Se ei ole muiden vika, jos pojallasi on surkea yleissivistys.
Mun lapsi ei tiedä tätä. Se on mulle ok.
Aika aikaansa kutakin. Pelle oli suurin suosikkini ja mullistava kokemus kaiken kaikkiaan.
Silti hiljattainen kokemus Pellen ölinästä live-konsertissa tuntui pahalta.
Parempi olisi ollut olla näkemättä ja kuulematta, ja elää muistoissa.
Eput joita katsomassa on silmäätekeviä puvut päällä shampanjaa litkimässä.
Samanlainen mielikuvan pilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Aika aikaansa kutakin. Pelle oli suurin suosikkini ja mullistava kokemus kaiken kaikkiaan.
Silti hiljattainen kokemus Pellen ölinästä live-konsertissa tuntui pahalta.
Parempi olisi ollut olla näkemättä ja kuulematta, ja elää muistoissa.
Eput joita katsomassa on silmäätekeviä puvut päällä shampanjaa litkimässä.
Samanlainen mielikuvan pilaaja.
Et ole Peitsamoa nähnyt?
Mitä täällä ihmetellään, kun teinit ei Eppuja tiedä. Ei tietenkään tiedä, eihän tää bändi oo aktiivisena ollut suunnilleen teinien koko elinaikana. Ei mun lapset tuntenut myöskään esim. Neljää ruusua tai Ultre Brata, kun tuossa jotain festarimuistoja niille kerroin. Vastavuoroisesti taas mä luin parin viikon päästä olevien Block Festien esiintyjälistaa enkä tuntenut sieltä kuin pari nimeä ja nekin etäisesti. Musahommat on usein sukupolvikokemuksia, niin Eputkin.
Eput on hienoja, mut en mäkään tätä älytöntä hypeä ymmärrä. Kaikki tuutit ollu täynnä Eppuja koko viikon, suurin osa tekemällä tehtyjä juttuja ja "analyysejä".
Tykkään kuunnella, mut en menis katsomaan. Oon nähny nää kundit jo kasarilla. Silloin ne oli viel nuorii kolleja. Kivempi niitä on sellasina muistella.