Muita, joille Eppujen hehkutus menee hiukan yli?
Siis juu, pitkään toiminut ja ainakin tietyn sukupolven keskuudessa hyvin suosittu bändi, mutta rajansa kaikella!
Ylellä on ollut koko viikon radiossa, verkossa ja telkkarissa mm Aamuteeveessä juttuja ja analyysia Epuista, tänään asia oli ykkösuutinen illan pääuutislähetyksessä. Mediat seuraa konserttia biisi biisiltä ja minuutti minuutilta...
Meneekö ihan pikkuisen yli?! Eihän tämä nyt suurinta osaa suomalaisista kosketa mitenkään erityisesti, kun jo pitkään telakalla ollut bändi lopettaa virallisestikin toimintansa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Rahat pois tyhmiltä.
Kivat "eläkerahat" bändi tienaa koko alkuvuoden pyörineillä jäähyväiskeikoilla ja nyt vielä kolmella the jäähyväiskeikalla loppuunmyydyllä stadionilla.
Oon ihan varma, että tekevät vielä uuden levyn tai jonkin joulukonserttikiertueen muutaman vuoden päästä.
Voi Veeti, sulla ei ikinä tule olemaan 50-vuotista muusikkotähtiuraa huippubändissä. Mitään et niin pahasti kaipaa ja kadehdi 😂
Vierailija kirjoitti:
Mun 17 v poika ei ollut koskaan kuullutkaan Eppu Normaalista, oli ihan että häh, mikä juttu tämä on 😄
Sivistymättömyydellä kehuskelu on tyhmyyden kliimaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 miljoonan voitto yrityksessä näillä . Jää lapsille . Kiitos teille lippujen ostajat .
Jos on ikänsä töitä tehnyt ja kuinka moneen osaan tuokin jaetaan, niin ei se nyt ihan mahdottomia ole.
Toi on siis pelkkä liikeVOITTO mistä jaetaan osuudet . Palkat on jo maksettu . Ja joka vuosi sama tulo. Osinkoja jaetaan .
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuin joku Coldplay ja mitä näitä nyt on ollut Suomessa. Media hehkuttaa minuuttiaikataululla kuinka laulaja hörppäsi vettä pullosta ja virnisti ilkikurisesti, ikään kuin kujeillakseen tietäen minkä kappaleen seuraavaksi vetää. Ja katsojat repesivät liitoksistaan kun...
Olen varmasti jotain tuon biisejä kuullut, mutta henk.koht en osaa nimetä yhtään biisiä.
Melkein sama epuissa, tiedän tahroja paperilla, sen missä mennään takaisin sateeseen ja sen missä lumihanki kirves ja viimeinen erhe. Ja toki tähtilampun alla kun me suudeltiin.
Tähtilampun alla on J. Karjalaisen biisi.
Kunhan vaan lopettasivat. Ettei vaan vatkata taas jotain Sedät melkein haudassa kiertue 2030. Mutta ku se on se raha. Koskaan ei oo liikaa tai tarpeeksi.
Antaa mennä niin yli vaan kuin voi, ei ole multa pois millään tavalla.
-m
Mulla menee kaikki tuollanen onneksi ohi, kun en katso töllötintä enkä kuuntele radiota. Jonkun lehtijutun nähnyt lopetuskeikoista. Täytyy sanoa, että olin luullut, että ovat lopettaneet jo vuosia sitten. Ei kai niiltä ole tullut uusia biisejäkään vuosiin?
Mukavaa katsella kun juotiin RYPISTYY harmaantuu ja vatsoittuu eikä vain naiset .
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska kyseessä on Suomirockin suurin.
Niin se vain on.
Näinhän se on. Ihan ylivoimainen määrä hyviä biisejä, pitkä ura ja muutenkin hyvin "suomalainen" bändi kaikkinensa. Kaikki arvostus Popedalle, Hassisen Koneelle yms, mutta Eput menee helposti niiden yläpuolella. Se hyvien levyjen ja biisien määrä on vain tolkuton.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa katsella kun juotiin RYPISTYY harmaantuu ja vatsoittuu eikä vain naiset .
Kun UKOTKIN siis miehet vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Mun 17 v poika ei ollut koskaan kuullutkaan Eppu Normaalista, oli ihan että häh, mikä juttu tämä on 😄
Onpa sulla tyhmä Jari. 🤭🤭🤭🤭🤭
Ei ole vaikea arvata, että incelit ne täällä taas kitisee. Epuista tykkäävät kaikki, teistä ei kukaan. Eppu Normaali on legenda.
Lyriikat on kyllä hienoja. Kirjoittikohan pojat kaikki itse?
Ei Kela-rahat riittäneet keikkaan ja siellä ovat kaikki muut, varsinkin naiset. Yhyy.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vaan lopettasivat. Ettei vaan vatkata taas jotain Sedät melkein haudassa kiertue 2030. Mutta ku se on se raha. Koskaan ei oo liikaa tai tarpeeksi.
Sinulaiseta ei kysytä mitään. Katso tuota valtavaa ihmismassaa...hienoa 🥳🥳🥳🥳
Ristiin naulittu Jeesus Nasaretilainen sitten se .
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikea arvata, että incelit ne täällä taas kitisee. Epuista tykkäävät kaikki, teistä ei kukaan. Eppu Normaali on legenda.
Niin. Toi on vähän sellaista kun kitisis Rollareiden tai Michael Jacksonin musiikista.
Jos ei pidä Eppujen laulusta tai soitosta, niin lukee sitten pelkät laulujen sanat runoutena.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kaikki tuollanen onneksi ohi, kun en katso töllötintä enkä kuuntele radiota. Jonkun lehtijutun nähnyt lopetuskeikoista. Täytyy sanoa, että olin luullut, että ovat lopettaneet jo vuosia sitten. Ei kai niiltä ole tullut uusia biisejäkään vuosiin?
Sama. Mä luulin myös, että ovat lopettaneet. Eihän nuo ole vuosiin keikkailleet ja edellisestä levystäkin on aikaa vuosikymmeniä(?)
Ei mene yli. Loistavia äijiä, vuosikymmenten suosio, parhaat sanoitukset. Tässä bändissä on sitä jotain. Iso Kiitos