Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille Eppujen hehkutus menee hiukan yli?

Vierailija
08.08.2026 |

Siis juu, pitkään toiminut ja ainakin tietyn sukupolven keskuudessa hyvin suosittu bändi, mutta rajansa kaikella! 

Ylellä on ollut koko viikon radiossa, verkossa ja telkkarissa mm Aamuteeveessä juttuja ja analyysia Epuista, tänään asia oli ykkösuutinen illan pääuutislähetyksessä. Mediat seuraa konserttia biisi biisiltä ja minuutti minuutilta...

Meneekö ihan pikkuisen yli?! Eihän tämä nyt suurinta osaa suomalaisista kosketa mitenkään erityisesti, kun jo pitkään telakalla ollut bändi lopettaa virallisestikin toimintansa.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska kyseessä on Suomirockin suurin. 

Niin se vain on. 

Kyllä. Eput ON Suomirockin suurin. Muita ei ole samalla tasolla. Yksi aikakausi menee tänään historiaan, mutta musiikki jää. 

Vierailija
42/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 17 v poika ei ollut koskaan kuullutkaan Eppu Normaalista, oli ihan että häh, mikä juttu tämä on 😄

Tyhmyyden ja tietämättömyyden julistaminen on kyllä aina varma junttiuden merkki. Varsinkin kun sitä tietoa on tänöpäivönä saatavilla internetin ihmeellisestä maasta muutamassa sekunnissa toisin kuin esimerkiksi silloin kun kyseinen yhtye aloitti uransa.

Ps. Tule nyt vielä julistamaan ettei kumpikaan teistä ole elämössään yhtään kirjaa lukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pnuk vuosinen jälkeen Epänormaalit ovat tehneet ehkä kaksi kappaletta jotka voin hyhväksyä, ja toinen on "Pimeyhden tango."

Vierailija
44/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opettiin jo lapsena että pitää olla hurraamassa muille jos ei itse ole hurrattavana että yhteisöillä me kaikki täällä pärjätään.  

Vierailija
45/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eput on veivanneet aikoinaan myös keikkoja pienen yleisön edessä. Sain kerran osallistua sellaiseen, ja oli hieno kokemus, kun ei ollut väkimassoja eikä tönimistä.

Vierailija
46/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vaan lopettasivat. Ettei vaan vatkata taas jotain Sedät melkein haudassa kiertue 2030. Mutta ku se on se raha. Koskaan ei oo liikaa tai tarpeeksi. 

Kyllä ne lopettaa. Firmakin laitetaan pakettiin bändin osalta 

Vierailija
47/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut meidän lemppari on silti YouTube Lambada . 

Vierailija
48/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pnuk vuosinen jälkeen Epänormaalit ovat tehneet ehkä kaksi kappaletta jotka voin hyhväksyä, ja toinen on "Pimeyhden tango."

Ja se toinen?

Vierailija
49/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa mennä niin yli vaan kuin voi, ei ole multa pois millään tavalla. 

-m

Miksi pitää metelöidä ulkona niin että koko kaupunki helisee? Areenassa sisällä tilaa.

Vierailija
50/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille opettiin jo lapsena että pitää olla hurraamassa muille jos ei itse ole hurrattavana että yhteisöillä me kaikki täällä pärjätään.  

Yhteistyöllä me täällä yhdessä pärjätään .  Tukemalla toisia .  Onhan noiden opettajat onnellisia myös . 

Vierailija
51/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 miljoonan voitto yrityksessä näillä .  Jää lapsille .  Kiitos teille lippujen ostajat . 

Jos on ikänsä töitä tehnyt ja kuinka moneen osaan tuokin jaetaan, niin ei se nyt ihan mahdottomia ole.

Toi on siis pelkkä liikeVOITTO mistä jaetaan osuudet . Palkat on jo maksettu .  Ja joka vuosi sama tulo.  Osinkoja jaetaan . 

Tee perässä sama, jos tuo on tullut liian helpolla. Olihan tuohon rahaan sisältynyt myös akun tehdas yrityskaupat, ei niitäkään ole myytäväksi joka vuosi.

Vierailija
52/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m

Miksi pitää metelöidä ulkona niin että koko kaupunki helisee? Areenassa sisällä tilaa.

Eput on Ylöjärveltä, niin eikö se mölinä sovikin just Tampereelle?

Vierailija
53/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (45v.) en ainakaan tiedä ketään joka kyseistä bändiä kuuntelisi, mutta onhan näillä pitkä ura, muistan nuo jo lapsuudesta,

Vierailija
54/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repullinen hittejä on varmasti kaikkien aikojen paras suomi-levy. 

Vierailija
55/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tykännyt teinistä asti, enkä oo oikeastaan koskaan törmännyt keneenkään toiseen, joka niitä hehkuttaisi. Mutta nyt sitten löytyykin stadiontolkulla porukkaa, joille bändi on henki ja elämä. 

Vierailija
56/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eput eivät kiinnosta pätkääkään. Hyvät lyriikat about 10 biisissä, jotka kaikki osaavat ulkoa. Sen jälkeen saman melodian rallatusta eri sanoilla. Kukaan bändistä ei ole mitenkään erityisen hyvä. Juice oli paljon parempi, eikä Hassisen koneesta voi edes puhua tässä samassa yhteydessä. Mutta rahvas tykkää kaikesta simppelistä.

Vierailija
57/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eput on veivanneet aikoinaan myös keikkoja pienen yleisön edessä. Sain kerran osallistua sellaiseen, ja oli hieno kokemus, kun ei ollut väkimassoja eikä tönimistä.

Kävin  katsomassa Klamydian konsertin kahdeksalle katsojalle ja tulivat taputusten saattelemana vetään encoret. Kovimpia näkemiäni keikkoja.

Vierailija
58/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m

Se on se 1-2 päivää 365stä joten ei mitään merkitystä. 
Antaa mennä vaan ja pitäkää hauskaa ketä siellä olette. 
Itse olen tällä kertaa mökillä järven rannassa. 

Vierailija
59/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tykännyt teinistä asti, enkä oo oikeastaan koskaan törmännyt keneenkään toiseen, joka niitä hehkuttaisi. Mutta nyt sitten löytyykin stadiontolkulla porukkaa, joille bändi on henki ja elämä. 

Se on muuten jännä. Kaikki tuntemani tykkää siitä, mutta eivät hehkuta tai välttämättä edes omista yhtään levyä tai kuuntele sitä ns. kotona. Mutta jos laitat vaikka illanistujaisissa ihan sama minkä Eppujen kappaleen soimaan, niin jokainen osaa sanat ja alkaa laulu. Kukaan ei suoranaisesti fanita, mutta tykkää. Eput on vähän kuin joulukinkku. Kuuluu suomalaisen elämään enemmän tai vähemmän ja lähes tulkoon kaikki tykkää. 

Vierailija
60/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat nyt muka Eppu-faneja? Olleet jo Maximum Jee Jee-ajoista lähtien?

Ihan presidenttejä myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi