Miehensä siivellä elävät vaimot? Tunnetteko?
Sellaisia statusvaimoja, mies maksaa suurimman osan. Ovat myös ylpeän oloisia. Tunnetteko? Meillä lasten harrastuspiireissä pari tällaista rouvaa. Ei käy kyllä kateeksi.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mistähän tiedät missä perheissä mies maksaa suurimman osan?
Koulutuksesta.
Mies on lentokapteeni ja se isotissinen akka apukoulun priimus.
Äitini.
Ensin isäni elätti ja sitten eli erorahoilla ja elareilla ja muutaman miehen rahoilla, jotka suostuivat jonkin aikaa katselemaan touhua. Lasten lähdettyä maailmalle löysi seuraavan kunnon elättäjän ja sittemmin on myös perinyt suvultaan, joten hänen ei tarvitse tehdä elämässään päivääkään töitä.
Oksettavinta tässä kaikessa on se, että on yrittänyt saada lapsiaan lähtemään samalle uralle. Vähemmän varakkaiden kumppanien kohtelu on ollut niin pöyristyttävää, että en vie enää ketään näytille oli hän rahoissaan tai ei.
Elätin ex-miestäni täysin yli 10 vuotta. Jotta hän pääsi esittämään 'herrasmiestä", annoin hänelle esim. yksin maksamillani matkoilla rahaa ravintolalaskujen maksamiseen. Olin myös se paljon ulkonäöllisesti kauniimpi meistä, joten varmaan näytti ulkopuoliselle, että "mies maksaa kaiken".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mistähän tiedät missä perheissä mies maksaa suurimman osan?
Koulutuksesta.
Mies on lentokapteeni ja se isotissinen akka apukoulun priimus.
Itsekin olen lentäjän vaimo, oma puolisoni on perämies. Tunnen paljon Finnairin lentäjiä ja suurimmalla osalla on lentäjän koulutuksen alla korkeakoulututkinto. Monia akateemisia. He arvostavat myös naisessa koulutusta ja älyä. Itsekin olen akateeminen, isotissinen kylläkin. Ja monet tuntemani vaimot ovat myös korkealle koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhdem miehen joka on tuollainen
Siskollani oli myös tuollainen mies.
Haluaisiko uuden? Voisin pitää töistä taukoa vaikka eläkkeelle asti. 🥰
Ap:n kysymys jo paljastaa ettei ole mitään käsitystä ja kokemusta pitkästä parisuhteesta ja perheestä. Minä, minä ja sinä, minun ja sinun. Itsekästä ja pihiä. Mekin olemme olleet yhdessä 36 vuotta ja meillä on 2 aikuista lasta. Olisi outoa jos olisi eri talous ja kaksi eri tasoa missä eläisimme kuitenkin saman katon alla. Sovimme jo seurusteluaikoina että kaikki on yhteistä. Toki olemme järkeviä rahan käyttäjiä kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut itse olevani sellainen. Ihmiset ei tajua, että käyn kyllä töissä myös.
Samoin. Minulle ollaan avoimesti kateellisia ja levitellään juoruja kuinka saan aina kaiken ja elän mieheni siivellä, vaikka käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut itse olevani sellainen. Ihmiset ei tajua, että käyn kyllä töissä myös.
Ei tajua, vai et itse viitsi kertoa käyväsi töissä?
Vierailija kirjoitti:
Elätin ex-miestäni täysin yli 10 vuotta. Jotta hän pääsi esittämään 'herrasmiestä", annoin hänelle esim. yksin maksamillani matkoilla rahaa ravintolalaskujen maksamiseen. Olin myös se paljon ulkonäöllisesti kauniimpi meistä, joten varmaan näytti ulkopuoliselle, että "mies maksaa kaiken".
Vai kauniimpi. Miksi sinua kutsuttiin koulussa korppusahaksi?
Vierailija kirjoitti:
Pojalla oli semmonen kunnes poika jätti. Siinä sitä vähän aikaa tätihenkilö pyöritteli peukaloitaan ja teki, jos saa sanoa, muutaman typeryyden ennenkuin muutti pois.
Poikanen nai tädin.
Mielenkiintoista...
About kaikki naiset on tällaisia, on niillä omatkin rahat mutta haluavat käyttää miehenkin rahat.