Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehensä siivellä elävät vaimot? Tunnetteko?

Vierailija
08.08.2026 |

Sellaisia statusvaimoja, mies maksaa suurimman osan. Ovat myös ylpeän oloisia. Tunnetteko? Meillä lasten harrastuspiireissä pari tällaista rouvaa. Ei käy kyllä kateeksi. 

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hanki oma elämä ja kunnollinen itsetunto niin ei tarvitse kyylätä ja tuntea huonoutta muiden hienoudesta.

Vierailija
22/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida suomen palkoilla ja hinnoilla kotirouvia liiemmin olla. Maailma on muutakin kuin se jenkkisome.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän miehen rahalla.

Minä myös.

Vierailija
24/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä on vaikkapa miljoonatulot vaimosta tulee miehen siivellä elävä automaattisesti, sillä usein elintaso määräytyy paremmin toimeentulevan mukaan. Eli siis mielestäsi miehen siivellä eläviä vaimoja ovat kaikki yrityskaupoissa rikastuneet sekä pörssiyhtiöiden tj:n vaimon asemassa olevat kuten myös mm urheilijoiden kumppanit. No, eipä siinä sitten mitään. En usko, että mielipiteesi juuri kirpaisee heitä. 

Vierailija
25/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melania. Ensimmäinen Eskortti.

Vierailija
26/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini mukaan minä. mieheni saa ok peruspalkkaa, minä työttömänä. asumme esim pröystäilevästi kunnan vuokrakämppää etc tuhlailua.

Vierailija
27/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun miesserkku on naimisissa ja yksi lapsi ja naisella on myös kaksi teini-ikäistä lasta aiemmasta suhteesta.

Serkkuani kyrsii, kun hän joutuu maksamaan  kaikki asumiskulut, vastikkeet, sähkö-/vesilaskut, jätemaksut jne, sitten hän lisäksi joutuu aina ruokakaupassa yhdessä käydessä maksumieheksi. Näin ollen serkkuni on sanonut, että hänestä tuntuu, että hän elättää toisten ihmisten lapsia. Kyllä munkin mielestä sen naisen pitäisi maksaa vähintään puolet kuluista.

Minkäs teet jos miesserkkusi on niin lapanen ettei saa suutaan auki...

Mitä munkin mielipide asiaan kuuluu?

Vierailija
28/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ap ole sinulta pois vaikka jollain toisella on käynyt flaksi aviomiehen osalta. 

Vierailija
29/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä elää niin, että joku antaisi mulle 2500€/kk eikä tarvitsisi käydä töissä. Mitään parisuhdetta en haluaisi eikä seksiä tulisi, mutta kunhan joku maksaisi mulle tuon summa niin mä voisin neuloa, virkata, uida, pyöräillä, lukea kirjoja, matkustella jne. Töissä käyn vain siksi, että saan rahaa elämiseen. Voisin ihan hyvin olla käymättä töissä, jos vain saisin rahaa jostakin tuon summan.

Vierailija
30/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen loinen. En kehtaa kehua, nautin vain hiljaa. 

Vierailija
31/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mistähän tiedät missä perheissä mies maksaa suurimman osan?

Nää vaimot kotirouvia ja ajelevat jollai maasturi Bemareilla ja ovat hienoja. Tuskin itse maksaa.

Tunnen, entinen työkaveri. Sairaanhoitaja, jolla on ylilääkärimies. Ajalee aina uudella BMW:llä johon sairaanhoitajalla ei olisi ikinä varaa. Saa tietysti itsekin ok palkkaa mutta miehellä on 5x isommat tulot.

Onko nyt niin, että sen rouvankin pitäisi olla jossain toisessa sairaalassa ylilääkärinä?

Jotenkin tuntuu, ettei kaikille ihmisille mitenkään riitä samapalkkaista puolisoa. Menevät rakkaus edellä.

Vierailija
32/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhdem miehen joka on tuollainen

Vierailija
33/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no voi itku? Millaista kommenttia oikein odotat?

Vierailija
34/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melania. Ensimmäinen Eskortti.

Mun mielestä Melanialle pitäisi maksaa vähintään kolminkertaisesti se, mitä hän jo saa, kun suostuu olemaan sen Orangen kanssa.

Vierailija
35/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, ärsyttäviä. 

Aika kiva nainen on yksi lääkärin vaimo. Päättää kaikesta kotona, miehellä ei ole edes lompakkoa.

Vierailija
36/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on enemmänkin sairasta ajatella että parisuhteessa tulisi molempien tuoda tasan saman verran pöytään. 

Vierailija
37/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on naimisissa varakkaan ukon kanssa. Miehellä jostain sijoituksista miljoonaomaisuus ja lisäksi tekee hyväpalkkaista duunia Finskillä lentäjänä. Kaverini ei käy töissä mutta hoitaa kodin, 3 lasta ja on hyväntekeväisyystyössä.  Jotain konsulttihommia ehkä joskus myös. Ainakin ennen teki. 

Vierailija
38/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Nuo naiset tukevat yleensä sitä miestä ja muuta perhettä siinä määrin, ettei tulisi mieleenkään sanoa heitä siivellä eläjiksi.

Vierailija
39/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne.

Nuo naiset tukevat yleensä sitä miestä ja muuta perhettä siinä määrin, ettei tulisi mieleenkään sanoa heitä siivellä eläjiksi.

Monesti voi olla miehen itsensä ehdotus. Monet hyvätuloiset ja varakkaat miehet tekevät haastavaa työtä (yrittäjä, lentäjä ja lääkäri) joten  haluavat vaimon kodinhengettäreki kasvattamaan lapsia ja olemaan läsnä. 

Vierailija
40/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on naimisissa varakkaan ukon kanssa. Miehellä jostain sijoituksista miljoonaomaisuus ja lisäksi tekee hyväpalkkaista duunia Finskillä lentäjänä. Kaverini ei käy töissä mutta hoitaa kodin, 3 lasta ja on hyväntekeväisyystyössä.  Jotain konsulttihommia ehkä joskus myös. Ainakin ennen teki. 

Niin, mitä järkeä tuossa olisikaan olla orjana viisi ovat viikossa? Kuulostaa, että tekee jo aika paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän