Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehensä siivellä elävät vaimot? Tunnetteko?

Vierailija
08.08.2026 |

Sellaisia statusvaimoja, mies maksaa suurimman osan. Ovat myös ylpeän oloisia. Tunnetteko? Meillä lasten harrastuspiireissä pari tällaista rouvaa. Ei käy kyllä kateeksi. 

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne naiset välttämättä miehensä siivellä elä, sillä ovat saattaneet sopia, että erilisista naisen tekemistä palveluista kotona mies maksaa vaimolle palkkioita tai jopa palkkaa ja monet varakkaat miehet huolehtivat tietysti myös kotirouviensa eläketurvasta.

Vierailija
42/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu nainen on naimisissa kovatuloisen lentokapteenin kanssa ja kuvastaa just tällaiselta naiselta….aikanaa teki jotain töitäkin (on kyllä akateeminen koulutus) mutta nyt tuntuu vaan viettävän kotirouvan elämää ja kuskaa lapsiaan kalliista harrastuksesta toiseen. 

Voi käydä ihan työstäminen, jos lentäjämies viettää puolet kuukaudesta reissussa. Etenkin jos useampi pieni lapsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut itse olevani sellainen. Ihmiset ei tajua, että käyn kyllä töissä myös.

Mutta mies maksaa oikeat laskut (asuminen, sähköt, vedet, vakuutukset, autot)? Sinä käytät palkan ruokaan ja lapsiin ja kampaajalle ja kosmetologille, sisustukseen, vaatteisiin ja harrastuksiin. Minulle tuo jako on miehen siivellä elämistä. Poislukien lapset ja ruoka. Palkkasikin melko varmasti pienempi kuin miehelläsi.

Vierailija
44/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Väitellyt tohtoriksi mutta ei voi mennä töihin, koska häntä tarvitaan kotona keittiössä. Perheessä yksi 17- vuotias lapsi.

Vierailija
45/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset! 

Vierailija
46/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kivaa löytää tuollainen mies! Mä en jaksaisi päivääkään enää lähihoitajan työtäni!! 

Vierailija
47/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
48/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa se tietysti vapautta kun ukolla on rahaa. Kannattaa ilmeisesti etsiä sellainen mukava mies jolla on varaa elättää perheensä. 

Vierailija
49/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoinut. E

Vierailija
50/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut itse olevani sellainen. Ihmiset ei tajua, että käyn kyllä töissä myös.

Minulta oma esihenkilö yritti aikoinaan evätä oikeuden edes hakea erästä työetua sillä perusteella, että a) minulla oli puoliso ja b) puolisoni oli ns. hyvätuloinen.

Vanhoina hyvinä aikoina naisvaltaisen työpaikan nokkimisjärjestys oli todella mielenkiintoinen. Paheksuttiin, että olin ollut kotiäitinä, mutta toisaalta paheksuttiin, että tungin sinne töihin, vaikka olisin voinut jatkaa myös kotiäidin uralla.

Vierailija
51/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa se tietysti vapautta kun ukolla on rahaa. Kannattaa ilmeisesti etsiä sellainen mukava mies jolla on varaa elättää perheensä. 

No täällä palstalla harva se päivä kysellään vinkkejä siihen. 

Vierailija
52/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun miesserkku on naimisissa ja yksi lapsi ja naisella on myös kaksi teini-ikäistä lasta aiemmasta suhteesta.

Serkkuani kyrsii, kun hän joutuu maksamaan  kaikki asumiskulut, vastikkeet, sähkö-/vesilaskut, jätemaksut jne, sitten hän lisäksi joutuu aina ruokakaupassa yhdessä käydessä maksumieheksi. Näin ollen serkkuni on sanonut, että hänestä tuntuu, että hän elättää toisten ihmisten lapsia. Kyllä munkin mielestä sen naisen pitäisi maksaa vähintään puolet kuluista.

Kalliiksi tulee löysä käytetty vit tu.

Mies ei uskalla sanoa vaimolleen mitään, sillä jos vaimo lähtee, miesparka on koko loppuelämänsä yksin.

Vierailija
53/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari, ihan mukavia lissuja. Välillä tulee miesten mukaan töihin leipomuksiakin. Kyllä sitä ihan mielellään juustokakkua tai pullaa särpii.

Vierailija
54/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulempa että tähän auttaa nuoruus, kauneus ja äly/koulutus. 

Vierailija
55/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on miesten tekemiä provoja.

Vierailija
56/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kivaa löytää tuollainen mies! Mä en jaksaisi päivääkään enää lähihoitajan työtäni!! 

Hmmm…menestyneet miehet usein etsivät vaimoksi koulutettua naista. Mutta en nyt ysin poissulje sitä etteikö lähärilläkin olisi mahkuja..

Vierailija
57/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään tunteita, eiköhän perheet itse osaa päättää, mikä juuri heille on paras ratkaisu. 

Yhtälailla se voi olla toisinpäin, nainen  tekee uraa ja mies antaa panoksensa perheen hyväksi hoitamalla lapset ja kotityöt. 

Suomessa ei edes ole kotirouva kulttuuria,  vaan se on jäänyt jonnekin 90-luvulle, vaan ovat lähinnä kotiäitejä ja isiä .

Vierailija
58/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on miesten tekemiä provoja.

Ainakin ne ”kuinka päästä lentäjän vaimoksi” tai ”miksi naisia kiinnostaa vain lentäjät ja lääkärit” ym aloitukset :D

Vierailija
59/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vähän, mitä tarkoitat miehensä elävillä naisilla?

Vierailija
60/112 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla oli semmonen kunnes poika jätti. Siinä sitä vähän aikaa tätihenkilö pyöritteli peukaloitaan ja teki, jos saa sanoa,  muutaman typeryyden ennenkuin muutti pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan