Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei halua deittailla duunaria, onko kyse silloin elitismistä...

Vierailija
08.08.2026 |

vai mistä tämä mielestäsi johtuu?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt oikein vaan mene niin, että pitäisi todistaa koko maailmalle avarakatseisuutta ottamalla pysyvästi kotiinsa kadulta joku sattumanvarainen tyyppi, jonka kanssa ei ole mitään juteltavaa. Ymmärtää ja hyväksyä voi hiukan etäämmältäkin.

Nimenomaan tuota tarkoitan, että automaationa oletat, koska mies on "duunari", ettei sinulla olisi mitään keskusteltavaa tämän kanssa. Ei viitsi edes pätkänvertaa tutustua. :D 

Vierailija
22/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua duunarit haittaa, kunhan eivät ole älyltään vajavaisia putkiaivoja. Näitä heikompilahjaisia löytyy kyllä asiantuntijatehtävistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa siinä ennakkoluulousta eli elitismistä on kyse, jos ei tee eroa duunareiden välille. Sama akateeminen kutsuisi silmiään räpäyttämättä rasistiksi jotakuta toista, joka niputtaisi vaikkapa kaikki romanit samanlaisiksi. 

Tuossakin on jännä kaskoisstandardi. Duunaria saa yleistää tyhmäksi persuksi joka ei muuta tee, kuin juo kaljaa ja syö makkaraa sohvalla, sekä unelmoi jostain ysäriBMW:stä. Koulutetut ovat monisyisiä olentoja, joilla on kaikilla uniikit persoonallisuudet, mielenkiinnonkohteet, harrastukset. Duunarit taas tämä massa, missä kaikki ovat samanlaisia simpletoneja joiden kanssa ei ole mitään yhteistä eikä heidän kanssa voi edes keskustella mistään. 

Vierailija
24/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa koulutetumpi nainen? 

Itse en ole "koulutettu" sen kummemmin, mutta itse ollut kiinnostunut oppimaan siitä asti kun opin lukemaan esikouluiässä. Nykyään parikin firmaa, alallaan kansainvälisesti tunnettu, miljoonien vuosittainen myynti ja koteja eri maissa.  Opiskeltua tuli yhdessä suomen vaativimmista yliopistoista kunnes muut asiat veivät sieltä. Mutta korkein loppun asti käyty koulutus oli lukio.

Tiedän tietäväni asioista enemmän kuin ihmiset keskimäärin, mutta sitä ei ole kukaan minulle kouluttanut valmiista putkesta lukiota ja keskeneräistä tutkintoa enempää. Statukseni siis ei ilmeisti riitä koulutetuille naisille. Kerran tinderissä joku kysyi ensi alkuun multa "mikä on koulutuksesi". Vastasin että ylioppilas. Hän totesi että "meillä ei ole sitten mitään puhuttavaa" ja match poistui. Taisi olla koulutetumpi nainen kyseessä.

Ei kai se niin kryptinen ilmaisu ole? Itse olen tohtorin tutkinnon suorittanut. Jo maisteri tuntuu olevan monelle duunarimiehelle punainen vaate. Oletus on, että on lukenut sukupuolentutkimusta tai sosiologiaa, jotka on duunarimiehestä täyttä pasqaa. Siitä lähdetään.

Vierailija
25/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua enää deittailla duunareita, koska kokemus on opettanut, että heidän itsetuntonsa ei kestä koulutetumpaa naista eikä löydy tarpeeksi yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Aika monia duunareita olet deittaillut, että voit vetää tuon loppupäätelmän. 

Veikkaan että tuo "...omatunto ei kestä koulutetumpaa naista" on vain keino selittää itselle, pestä kätensä siitä, ettei matalapalkkainen, matalan statuksen mies kelpaa, kun kaveripiirikin katsoisi kieroon. Sama näiden "en etsi rikasta/menestyvää yada yada miestä" mutta samalla "miehen pitää olla kunnianhimoinen, nälkäinen (=johtaa monesti menestykseen ja rahaan)" tai "en etsi komeaa/mallia" mutta "miehen pitää olla kivannäköinen! Ihan eri asia" 

Miehet tietää että naiset jotka on kouluttautuneita ovat uhranneet parhaimmat vuodet koulun penkillä. Siitä tietää jo mikä heidän tuleva panos sekä energia tulee olemaan parisuhteelle. Red flag.
Nainen kannattaa ottaa lukiosta.

Ja perään ulista l*mpakkoloisesta.

Panomiehet ja yksin jääneet katkerat naiset ulisee sitä ei me kunnonmiehet. Me pidetään huoli perheestämme.

Vierailija
26/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole "koulutettu" sen kummemmin, mutta itse ollut kiinnostunut oppimaan siitä asti kun opin lukemaan esikouluiässä. Nykyään parikin firmaa, alallaan kansainvälisesti tunnettu, miljoonien vuosittainen myynti ja koteja eri maissa.  Opiskeltua tuli yhdessä suomen vaativimmista yliopistoista kunnes muut asiat veivät sieltä. Mutta korkein loppun asti käyty koulutus oli lukio.

Tiedän tietäväni asioista enemmän kuin ihmiset keskimäärin, mutta sitä ei ole kukaan minulle kouluttanut valmiista putkesta lukiota ja keskeneräistä tutkintoa enempää. Statukseni siis ei ilmeisti riitä koulutetuille naisille. Kerran tinderissä joku kysyi ensi alkuun multa "mikä on koulutuksesi". Vastasin että ylioppilas. Hän totesi että "meillä ei ole sitten mitään puhuttavaa" ja match poistui. Taisi olla koulutetumpi nainen kyseessä.

Ei kai se niin kryptinen ilmaisu ole? Itse olen tohtorin tutkinnon suorittanut. Jo maisteri tuntuu olevan monelle duunarimiehelle punainen vaate. Oletus on, että on lukenut sukupuolentutkimusta tai sosiologiaa, jotka on duunarimiehestä täyttä pasqaa. Siitä lähdetään.

Minkä ikäisenä valmistuit maisteriksi?

Vierailija
27/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa siinä ennakkoluulousta eli elitismistä on kyse, jos ei tee eroa duunareiden välille. Sama akateeminen kutsuisi silmiään räpäyttämättä rasistiksi jotakuta toista, joka niputtaisi vaikkapa kaikki romanit samanlaisiksi. 

Jos yhtǎän lohduttaa, niin en minä romaniakaan deittailisi. Deittailu ei ole tasa-arvokysymys lainkaan vaan jokainen valitkoon ihan niin kreiseillä kriteereillä kuin sydän tai sukuelimet sanoo.

Vierailija
28/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23-vuotiaana.

Vierailija
29/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse on sinun huonoista keskustelutaidoista, jos et kerran osaa puhua jonkun mielestäsi "alemman" kanssa. 

Vierailija
30/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valintani oli(si) vierasmaalainen

ylemmän yliopistotutkinnon 

herrasmies.

Duunarin kanssa ei valitettavasti 

mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. 

Kun oma äo on lähempänä kahtasataa

kuin sataa, tämä on tilanne.. E

Minun valintani olisi:
16 vuotias nainen
Konservatiivi
laiha
introvertti kunnon kodista

-tohtori herrasmies.

Vierailija
31/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23-vuotiaana.

i rest my case.

Vierailija
32/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan deittailla vain työttömiä. On kai se eräänlaista elitismiä. 

Vierailija
33/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, kyse voi olla erilaisesta elämäntyylistä, arvomaailmasta ja tulevaisuuden tavoitteista. 

Kyse ei ollut noista vaan duunariudesta.

Vierailija
34/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23-vuotiaana.

i rest my case.

You do that, buddy.

Vierailija
35/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, kyse voi olla erilaisesta elämäntyylistä, arvomaailmasta ja tulevaisuuden tavoitteista. 

Etkö nyt ymmärrä, ettei alhaisella duunarilla voi olla mitään samaa korkeakoulutetun kanssa? 

Vierailija
36/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari-miehet on mun mielestä kaikista ihanimpia miehiä. Jalat maassa ja huumorintajuisia, samoja arvoja kuin ittelläkin.

Vierailija
37/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka liittyy noihin.

Vierailija
38/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Deittailee työtöntä!

Kaikki palkansaajat on duunareita.

Vierailija
39/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Deittailee työtöntä!

Kaikki palkansaajat on duunareita.

Minulle duunari on ihminen, joka tekee ns. suorittavaa työtä. 

Vierailija
40/83 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunari-miehet on mun mielestä kaikista ihanimpia miehiä. Jalat maassa ja huumorintajuisia, samoja arvoja kuin ittelläkin.

Mitä nämä arvot ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme