Onko 53-vuotias mies teistä vanha? Mitkä ovat mielikuvat?
Kommentit (133)
Biologiaa. Tuon ikäinen nainen ei pysty enää lisääntymään. Eli populaation kannalta täysin hyödytön yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa. Tuon ikäinen nainen ei pysty enää lisääntymään. Eli populaation kannalta täysin hyödytön yksilö.
Ja elämän ainoa tarkoitus on lisääntyminen, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologian kannalta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro toinen tarkoitus, ilman sitä 100 vuotta eli 2126 kut bai ihmisrotu.
53-vuotias voi olla vanha, jos hänen elämäntapansa ovat aina olleet huonot. Kaikki eivät edes elä noin vanhaksi.
Toisaalta hyvillä elämäntavoilla ja geeneillä hävoi olla vielä oikein hyvässä kunnossa.
On se mieheksi aika vanha, elämän ehtoopuolella jo. Moni mies menehtyy 75-80 vuoden iässä. 2-3 osaa elämästä vähintään takana siis.
No en ajattele, että mikään vanhus, mutta eihän tuossa iässä millään nuorikaan ole. En ole itsekään enää mikään "nuori aikuinen".
Ei välittömästi tule mitään varmaa stereotypiaa, tunnen niin erilaisia viisikymppisiä.
Olen itse 35.
Vierailija kirjoitti:
On se mieheksi aika vanha, elämän ehtoopuolella jo. Moni mies menehtyy 75-80 vuoden iässä. 2-3 osaa elämästä vähintään takana siis.
Moni mies menehtyy myös jo ennen 50 vuotis päiväänsä, mutta eihän nyt keski-ikäinen äijä vielä mikään vanha ole sanan varsinaisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.
M45
Sama täällä minusta ei kukaan usko että olen 45v minua luullaan 30v. Tapailen 17-23vuotiaita
Olen 41 mies. Jos elän 53 vuotiaaksi olen jo pian sitä enkä pidä itseäni vanhana.
No, on ja ei. Sitten kun nykyään on noita yli 90-vuotiaita aika paljon ja heistäkin osa näyttää olevan ihan vielä toimintakykyisiä niin ei kait 53-vuotias vielä mikään vanha ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja menen helposti kolmekymppisestä miehestä. Deittailen 18-25v naisia. Riippuu tosi paljon elämän tyylistä.
M45
Sama täällä minusta ei kukaan usko että olen 45v minua luullaan 30v. Tapailen 17-23vuotiaita
Ja sitten sä heräsit.
Tuo 17- vuotiaiden "tapailu" voi toki olla että ostat sidukkaa alaikäisille.😅
Vierailija kirjoitti:
No, on ja ei. Sitten kun nykyään on noita yli 90-vuotiaita aika paljon ja heistäkin osa näyttää olevan ihan vielä toimintakykyisiä niin ei kait 53-vuotias vielä mikään vanha ole.
Riippuu elämäntavoista. Ylipainoinen, alkoholia ja tupakkia käyttävä on usein 53-vuotiaana jo mullan alla.
Ei ole ja olen 61- vuotias nainen.
Ei ehkä voi olla keski-ikäisempää kuin viiskymppinen.
Ei ole minusta vanha, vaan jo aikuinen. Toisaalta jotkut ovat ikinuoria ja toiset jo syntyessään vakavanaamaisia pappoja.
Olen itse kolmekymppinen, useimmat kaverini ovat about viiskymppisiä. Toisaalta heilun muusikkopiireissä, niissä noita ikinuoria tupaa eniten olevan.
Vierailija kirjoitti:
Monet 50+ miehet on jo kulahtaneita pappoja, mutta onneksi eivät kaikki. Erot on todella suuria elintavoistariippuen
Harmaa tukka ja parta.
On periaatteessa vanha, mutta jos on kuitenkin teininä kuunnellut kasariheviä, on ikuisesti nuori.
Parisuhteeseen itselle kyllä. Muuten riippuu ihmisestä miten on ikääntynyt. Olen 34v nainen ja tuon ikäisestä tulisi enemmän iskävibat. Olen aina seurustellut ikäistäni nuorempien miesten kanssa, nyt 6v nuoremman. Tämä luultavasti siitä syystä että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta ja olen muutenkin ehkä nuoremman oloinen. Jostain syystä saan kuitenkin kohtuu paljon huomiota ja katseita 45+ miehiltä.
Mielikuvat usein jo kalju, etuvartalo pömpöttää, kuluneet hampaat, silmäpussit erektio vaikeuksia ja velttoutta.
Nämä mielikuvia