Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett kokemuksia? Etenkin positiivisia! =)

Vierailija
21.01.2012 |

Olen nyt saanut nutraamalla 3,2kg kolmessa päivässä. Hyvin menee, ei ole ollut ongelmia. Olen nutrannut muut ateriat, lounaan olen syönyt normaalisti (kevyesti toki) ja ajattelin jatkaa näin kolme viikkoa. Sitten pikkuhiljaa vähennän nutrausta ja otan useampia aterioita "normaalisti". Aamiaisen ja iltapalan ajattelin hoitaa nutraamalla laihdutuksen loppuun saakka. 15kg vielä tavoitteeseen.

On ollut vaikea löytää netistä nutrauskokemuksia, en tiedä miksi. Joten kyselen täältä. Joten kertokaa. =)

Kommentit (257)

Vierailija
181/257 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sujuu nutraukset edelleen hyvin! :)

9 viikolla paino tippui 1,3kg. Yhteensä -22,9kg. 10 viikolla painoa lähti 1,8kg. Yhteensä -24,7kg. Viime viikon saldo -1,4kg. 11 viikkoa nyt siis nutrausta takana ja painoa tippunut nyt yhteensä 26,1 kg. :)

Tavotteeseen on vielä 9 kiloa matkaan. Sitten on -35kg täynnä.

Tämä viikko menee vielä pitkälti täysin nutriletillä ja ensi viikolla rupean ottamaan vähän muutakin ruokaa mukaan. Eli hiljalleen siirryn osa nutraukseen ja sillä sitten pudotellaan viimeiset kilot vielä. :)

Vierailija
182/257 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutri16 kirjoitti:

Täällä sujuu nutraukset edelleen hyvin! :)

9 viikolla paino tippui 1,3kg. Yhteensä -22,9kg. 10 viikolla painoa lähti 1,8kg. Yhteensä -24,7kg. Viime viikon saldo -1,4kg. 11 viikkoa nyt siis nutrausta takana ja painoa tippunut nyt yhteensä 26,1 kg. :)

Tavotteeseen on vielä 9 kiloa matkaan. Sitten on -35kg täynnä.

Tämä viikko menee vielä pitkälti täysin nutriletillä ja ensi viikolla rupean ottamaan vähän muutakin ruokaa mukaan. Eli hiljalleen siirryn osa nutraukseen ja sillä sitten pudotellaan viimeiset kilot vielä. :)

Paljonko painoit kun aloitit tuon nutrauksen? Kuinka pitkä olet? Itsellä painoindeksi noin 31 ja mietin, paljonko voisi lähteä 10 viikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/257 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi oli alussa 42,24. Eli olin erittäin ylipainoinen. Tällä hetkellä bmi on nyt 32,77.

Olen 166cm. Elikkä melko lyhyt :)

Vaikea sitä on tarkkaan arvioida kuinka paljon paino tippuu.. sulla kuitenkin alotuksessa jo bmi huomattavasti pienempi kuin mulla. Ja jokaisen keho reagoi kaikkeen eri tavalla.

Mutta jos jotain arviota sanoisin niin uskon että kyllä sellaset 15-20 kiloa voi hyvinkin lähteä 10 viikossa :)

Vierailija
184/257 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa otin ison mahalaskun koko nutrauksessa.Alkupäivät meni ilman hankaluuksia mutta sitten kesälomamatkalla sorruin syömään ja tavis ruualla olen nyt sitten jatkanut vaikka olin suunnitellut kolmen viikon nutrausta.Kokeilen taas syksyllä uudestaan.Kahdeksan kiloa on kuitenkin poissa tämän vuoden aikana.Oli enemmänkin mutta kesä tuottanut hankaluuksia.Viisitoista kiloa tavoitteena vuoden aikana mutta joutunen tyytymään kymmeneen jos vielä kasi kiloa saan pois.Hyvä sekin,tosin kolmen vuoden tavoite ei riitä vaan täytynee lisätä yksi vuosi,jos joka vuosi kymmenen kiloa niin se 40 kiloa olisi siinä.Mutta kaikkea sattuu ja tapahtuu etten vielä hurraile.

Vierailija
185/257 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä,että osa painonnouisua on ollut nesteitä kun paino humpsahti takaisin entiseen,Voihan olla vika vaa`assakin,mutta kuinka vaan,nyt jatkellaan hyvillä mielin laihdutusta eli kaksitoista kiloa poissa ja viittätoista- kahtakymmentä tavoittelen tämän vuoden puolella.Paino indeksi oli lähtiessä yli 44,joten pudotettavaa riittää.Nutrailun otan vasta syksymmällä kuvioon,kun näyttää nyt putoavan tavis ruuallakin=kalaa ja salaattia enimmäkseen.Askeleita olen lisännyt tuhanteen päivässä.Eihän tuo paljoa ole mutta iltalehdessä sanoivat jo silläkin olevan positiivisiä vaikutuksia,joten täytynee uskoa.500 askelta tulee kun hääräilee keittiössä ja kotona,mutta loput 500 teen stepperillä.Työn alkaminen tuo muutaman askeleen lisää, tosin työkin on istumahommaa.Näillä mennään

Vierailija
186/257 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö jotakin muuta kun viisi pussia päivässä ja vettä 3l?

Vierailija
187/257 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäkymmenta kirjoitti:

Näyttää siltä,että osa painonnouisua on ollut nesteitä kun paino humpsahti takaisin entiseen,Voihan olla vika vaa`assakin,mutta kuinka vaan,nyt jatkellaan hyvillä mielin laihdutusta eli kaksitoista kiloa poissa ja viittätoista- kahtakymmentä tavoittelen tämän vuoden puolella.Paino indeksi oli lähtiessä yli 44,joten pudotettavaa riittää.Nutrailun otan vasta syksymmällä kuvioon,kun näyttää nyt putoavan tavis ruuallakin=kalaa ja salaattia enimmäkseen.Askeleita olen lisännyt tuhanteen päivässä.Eihän tuo paljoa ole mutta iltalehdessä sanoivat jo silläkin olevan positiivisiä vaikutuksia,joten täytynee uskoa.500 askelta tulee kun hääräilee keittiössä ja kotona,mutta loput 500 teen stepperillä.Työn alkaminen tuo muutaman askeleen lisää, tosin työkin on istumahommaa.Näillä mennään

Etkö kävele lainkaan ulkona? Ihania kesä- ja syyspäiviä tiedossa? Lihaksille paljon todellisempaa oikea kävely, missä pitää liikuttaa ihmistä eteen päin eikä vaan sutjutella paikallaan (iso vastus stepperillä ei hyvä nivelille) ja saa raitista ilmaakin - toki stepperin voi viedä parvekkeelle tai terassille.

Vierailija
188/257 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona kävelyt ovat jäänneet parvekkeella istumiseen tai mökillä rappusilla,kun on pahalainen vamma oikeassa jalassa,joten näillä on mentävä.Yleensä jo sadan metrin jälkeen on istahdettava,joten askeleet on laskussa.Tänään laskin paljonko tulee askeleita kun menen ulos autolle.Sata kertyi yhteen suuntaan.

Vierailija
189/257 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

askeleita laskellen paino vaihtelee + - kilon ylös ja alas.Onneksi ei enempää.Kahden viikon päästä punnitus ja toivottavasti 2 kiloa tippunut.Silloin alkaisi vuoden tavoite 15 kiloa olla saavutettu.Nutraillen yritän sen saavuttaa.Sen jälkeen voisi kokeilla tuota uutuus villitystä sirt dieettiä kuitenkin sillä erolla että viini vaihtuisi veteen.Lasillinen viiniä päivässä ei liene niin paha mutta tässä toisia seuraillessa olen havainnut ,että repsahtaa helposti laajemmaksi tuo viinin käyttö,joten ajattelin pysyä vesi linjalla.

Vierailija
190/257 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt 15 kiloa mutta 12 on plakkarissa.Tulevan talven aikana olisi rutistettava kymmenen kiloa pois.Salaattilinjalla aika paljon ja lisukkeeksi kalaa.Viikkosalaatti on seuraavanlainen.Puoli kaalta,kurkku,purjo.3 sipulia,3 valkosipulia,3 tomaattia,2 chiliä.Kastikkeksi öljy-viinietikka kastike tai kookosmaitoa purkki.Tämä kestää noin viikon jääkaapissa kahden hengen taloudessa .Tällä on hyvä tasapainottaa ja pitää paino kurissa niinä aikoina kun pitää tauon nutrailussa.

Vierailija
191/257 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on tähän saakka mennyt.Välillä nutrailen täysin,välillä salaatti ja kalapitoisilla ruuilla.Odotukset ovat edelleen korkealla eli 15 kiloa pois tämän vuoden aikana.Nähtäväksi jää.palailen asiaan kolmen kuukauden kuluttua,jos en ennemmin.Tsemppiä teillekin,jotka laihdutatte.

Vierailija
192/257 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nutrasin pari-kolme viikkoa, ja paino putosi kaksi kiloa. Ensimmäisten päivien aikana. Eikä grammaakaan sen jälkeen. Kyllästyin ihan totaalisesti.

Toivon teille kuitenkin tsemppiä koitokseen!

Vierailija
193/257 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin viime keväänä nutrausta. Viidessä päivässä -400g. Eipä innostanut jatkamaa. Elokuussa löydettiin kilpirauhasen tulehdus. Tulehduksen johdosta tullut vajaatoiminta. Nyt lääkitys ja viisi päivää nutrausta takana ja -4kg. Huimaa. Vaikkakin nutreista saa hiilihydraattia n110g päivä eikä noilla grammoilla ketoosiin pääse. Olkoonkin sitten vaikka puolet nestettä. Kyllä sitä oli kerääntynytkin vajaa toiminnan alettua.

Vierailija
194/257 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään 6. päivä tuosta 10 päivän aloituspakkauksesta.  Kaikki on sujunut todella hyvin, eli en ole syönyt muuta kuin nuo 5 pussia päivässä. Saisihan siinä syödä vakka yhden porkkanan tai tomaatin, mutta olen ollut täysn pussien ja kevytmaidon kanssa (pirtelöihin).

Käyn eka kertaa vaa'alla vasta 10 päivän jälkeen ja jatkan siitä vielä sen verran, että 3 viikkoa tulee täyteen. Ylipainoa kertynyt sen verran, että en "halunnut" käydä puntarilla toteamassa kammottava lukua. Varmaan se on kammottava vielä muutamn päivän päästäkin, mutta olo on paljon kevyempi ja pöhötys pois niin silloin lukemat kestää kun tietää, että alaspäin ollaan menossa.

Tsemppiä jokaisella nutraajalle ja muillakin tavoilla laihduttaville!

Harmi vaan, että aina löytyy niitä joiden on pakko haukkua ja moittia, johtuneeko siitä, että eivät itse kykene nutraukseen vaan repasahtavat aina?

Vierailija
195/257 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
196/257 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tänään 6. päivä tuosta 10 päivän aloituspakkauksesta.  Kaikki on sujunut todella hyvin, eli en ole syönyt muuta kuin nuo 5 pussia päivässä. Saisihan siinä syödä vakka yhden porkkanan tai tomaatin, mutta olen ollut täysn pussien ja kevytmaidon kanssa (pirtelöihin).

Käyn eka kertaa vaa'alla vasta 10 päivän jälkeen ja jatkan siitä vielä sen verran, että 3 viikkoa tulee täyteen. Ylipainoa kertynyt sen verran, että en "halunnut" käydä puntarilla toteamassa kammottava lukua. Varmaan se on kammottava vielä muutamn päivän päästäkin, mutta olo on paljon kevyempi ja pöhötys pois niin silloin lukemat kestää kun tietää, että alaspäin ollaan menossa.

Tsemppiä jokaisella nutraajalle ja muillakin tavoilla laihduttaville!

Harmi vaan, että aina löytyy niitä joiden on pakko haukkua ja moittia, johtuneeko siitä, että eivät itse kykene nutraukseen vaan repasahtavat aina?

Siis nutraus on sinusta vaikeaa ja vaatii sisua? Ei kuulosta kovinkaan mielenkiintoiselta :)  Mieluummin syön kunnolla maistuvaa ruokaa, vaikutus täysin sama. Eikä ole vaikeaa.

Vierailija
197/257 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt saanut nutraamalla 3,2kg kolmessa päivässä. Hyvin menee, ei ole ollut ongelmia. Olen nutrannut muut ateriat, lounaan olen syönyt normaalisti (kevyesti toki) ja ajattelin jatkaa näin kolme viikkoa. Sitten pikkuhiljaa vähennän nutrausta ja otan useampia aterioita "normaalisti". Aamiaisen ja iltapalan ajattelin hoitaa nutraamalla laihdutuksen loppuun saakka. 15kg vielä tavoitteeseen.

On ollut vaikea löytää netistä nutrauskokemuksia, en tiedä miksi. Joten kyselen täältä. Joten kertokaa. =)

Kokemus: Ex-vaimoni jojoili tuolla kuurilla aina täsmänä. Tiettyyn tilaisuuteen piti aina saada karistettua mahdollisimman paljon, nopeasti ja ilman työtä. Suklaanmakuista Nutrilettia muutama päivä kärttyisenä ja 5 kg katosi vaivatta. Tätä sitten hehkutettiin innolla... Tuohon se sitten lopahtikin joka kerta. Perjantaina piti saada viiniä ja roskaruokaa joka tapauksessa. Sitten Nutriletit jäivät krapulan vuoksi kaappiin pölyttymään. Tämä siis pari-kolme kertaa vuodessa. Mitä hyötyä? Ei mitään. 5 kg liki satakiloisessa pystyyn nostetussa sianruhossa ei näy eikä tunnu missään.

Se positiivinen kokemus tästä: "Ex-" tarkoittaa että siitä laiskurista on päästy eroon.

Vierailija
198/257 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenes päivä tänään nutria. Hienosti mennyt. Noin -4kg. Voi olla hiukan enemmän, kun vaaka temppuilee.

Ensimmäinen kerta näin pitkällä.

Ihan sama onko kuinka terveellistä. Ei kukaan nutrilla loppu elämäänsä varmaankaan ole ajatellut elävänsä. Terve aikuinen ihminen muutaman päivän tai viikon kestää.

Nutrauksen loputtua terveellinen ruokavalio ja säännöllinen ruokailu.

Säännölliset ruoka-ajat tässä ainakin oppi.

Vierailija
199/257 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus: Ex-vaimoni jojoili tuolla kuurilla aina täsmänä. Tiettyyn tilaisuuteen piti aina saada karistettua mahdollisimman paljon, nopeasti ja ilman työtä. Suklaanmakuista Nutrilettia muutama päivä kärttyisenä ja 5 kg katosi vaivatta. Tätä sitten hehkutettiin innolla... Tuohon se sitten lopahtikin joka kerta. Perjantaina piti saada viiniä ja roskaruokaa joka tapauksessa. Sitten Nutriletit jäivät krapulan vuoksi kaappiin pölyttymään. Tämä siis pari-kolme kertaa vuodessa. Mitä hyötyä? Ei mitään. 5 kg liki satakiloisessa pystyyn nostetussa sianruhossa ei näy eikä tunnu missään.

Se positiivinen kokemus tästä: "Ex-" tarkoittaa että siitä laiskurista on päästy eroon.

Se, että sinun ex oli laiskuri ja toimi Nutriletin kanssa aivottomasti, ei tarkoita sitä, että jokainen toimii samalla tavalla! Minulta lähti ko. menetelmällä kolme vuotta sitten 16,5 kg. Yhtään ei ole tullut takaisin, pain vastoin.

Tarkoitus onkin, että Nutriletilla haetaan alkukimmoke elämäntapamuutokseen , jota ei jostakin syystä saa käyntiin muulla tavalla, eli totutetaan itsensä siihen, että vähemmälläkin pärjää ja totutellaan säännölliseen ruokarytmiin. Samalla aletaan heti miettiä, että mitä tehdään tämän kuurin jälkeen, eli tarkoitus on tietysti, että kaikki muuttuu.

Toki on ihailtavaa, että joku vain päättää muuttaa kaiken totutun yht'äkkiä ilman mitään apuvälineitä, näinhän on myös tupakanpolton lopettamisesta. Joku lopettaa Nicoretillä ja joka tuosta vaan.

Ei yksi huono kokemus kumoa sitä, että jollakin toisella se toimii. Se, että mina olen tällä hetkellä normaalipainoinen ja sain tuon "potkun persauksiin" Nutriletin avulla on ainakin yksi onnistunut tarina, en liene ihan ainoa sellainenkaan :)

Vierailija
200/257 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan