Nutrilett kokemuksia? Etenkin positiivisia! =)
Olen nyt saanut nutraamalla 3,2kg kolmessa päivässä. Hyvin menee, ei ole ollut ongelmia. Olen nutrannut muut ateriat, lounaan olen syönyt normaalisti (kevyesti toki) ja ajattelin jatkaa näin kolme viikkoa. Sitten pikkuhiljaa vähennän nutrausta ja otan useampia aterioita "normaalisti". Aamiaisen ja iltapalan ajattelin hoitaa nutraamalla laihdutuksen loppuun saakka. 15kg vielä tavoitteeseen.
On ollut vaikea löytää netistä nutrauskokemuksia, en tiedä miksi. Joten kyselen täältä. Joten kertokaa. =)
Kommentit (257)
Näitä on kiva lukea, älkää välittäkö kateellisten alapeukuista.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi 1200 kalorin ruokavaliolla satakiloisella henkilöllä ja paino nousee? Elimistön täytyy olla jotenkin sekaisin. Kilppari?
Miksi tämä sai alapeukun? Ei toi voi olla normaalia että tuossa painossa paino lähtee kitukuurilla nousuun. Kävisin mittauttamassa kilpirauhasarvot.
Laihduin kuudentoista viikon nutrikuurilla 13,8 kiloa. Tänään alkaa paluu normaaliin kevyeen ruokavalioon. Tiedän, että ketoosin loppuessa kroppaan tulee pari lisäkiloa hiilareiden aloittamisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tuon 15kpl kanakeitto pakkauksen, ihmettelen vain kun siinä sanotaan 5 pussia päivässä ja vaikka kuinka ynnäis niin ei siitä 800kcal tule, joka lukee päivä saanniksi.
Mitäs nyt?
Olenks mennyt liian pienil kaloreilla?
Miten nuo kalorit saa kerrytettyä, en kyl rupee 7 pussia vetään päivässä, tässäkin on ollut jo tekemistä.
-minna-
Syö niitä sallittuja kasviksia se puoli kiloa plus 20 grammaa proteiinia extrana. Siten kalorit ovat ne 800 kilokaloria.
Kyllä kroppa tuntee, jos ei laihdutus käy ja silloin on tietysti järkevää lopettaakin,mutta jos vointi on hyvä,niin jatkaakin saa.Nutrauksessa suositellaan lääkärin tai sairaanhoitajan seurantaa,mikäli kauan nutraa.Itselläni vain kolmen viikon kuuri menossa,joten ei syytä huoleen.Kalorimäärä nutrauksessa on tosiaan siinä 500-600 mutta jos syöt kasviksia niin nousee hieman.Itse otan myös hieman rasvaa(öljyä) lisäksi. Kolmen viikon kuurilla menee yleensä 5-7 kiloa,mutta koska kalorimäärä ennen aloitusta oli aika alhainen niin uskoisin,että nyt painon alennus jää alle viiden kilon.Saas nähdä.Kuitenkin hyvät fiilikset,joen lopetus ei käy mielessäkään.
Tosi hyvä saavutus tuo yli kolmentoista kilon pudotus tuossa ajassa.Onnittelen
No nyt koitti punnituspäivä.Saldoksi tuli 1,1 kiloa eli n. 366gr viikossa.Ei tietysti huono tuokaan,mutta odotin kyllä enemmän.Asiantunitjat sanovatten,että puolenkilon-kilon pudotusvauhti on normaalia.Minulla jäi nyt kyllä tuon alle,mutta tyytyväinen olen kunhan menee alaspäin.En tässä ole vielä oikein päättänyt seuraavasta kolmeviikkoisesta kuinka teen.Taidan jatkaa vielä yhden viikon nutreilla kokonaan ja sitten lisään pari ruokailu kertaa kasvisvoittoista ruokaa sekä yhden välipalan marjoilla ja raejuustolla.Kasvisten joukkoon lisään hieman kanaa tai kalaa proteiinien lähteeksi.Aamuisin juon kahvilaten ja illalla suklaapirtelön.Näillä seuraavat kolme viikkoa,josko saisi taas kilon alaspäin.Hidasta tämä on mutta vuoden loppuun mennessä havittelen kaksinumeroista lukua,joka kyllä ihan toteutettavissa,jos kaikki menee niinkuin suunnitellut.
riepureeta kirjoitti:
No nyt koitti punnituspäivä.Saldoksi tuli 1,1 kiloa eli n. 366gr viikossa.Ei tietysti huono tuokaan,mutta odotin kyllä enemmän.Asiantunitjat sanovatten,että puolenkilon-kilon pudotusvauhti on normaalia.Minulla jäi nyt kyllä tuon alle,mutta tyytyväinen olen kunhan menee alaspäin.En tässä ole vielä oikein päättänyt seuraavasta kolmeviikkoisesta kuinka teen.Taidan jatkaa vielä yhden viikon nutreilla kokonaan ja sitten lisään pari ruokailu kertaa kasvisvoittoista ruokaa sekä yhden välipalan marjoilla ja raejuustolla.Kasvisten joukkoon lisään hieman kanaa tai kalaa proteiinien lähteeksi.Aamuisin juon kahvilaten ja illalla suklaapirtelön.Näillä seuraavat kolme viikkoa,josko saisi taas kilon alaspäin.Hidasta tämä on mutta vuoden loppuun mennessä havittelen kaksinumeroista lukua,joka kyllä ihan toteutettavissa,jos kaikki menee niinkuin suunnitellut.
Sun elimistö viis veisaa sun suunnitelmista, et voi sitä ohjelmoida.
Veisatkoon viisi tai kuusi,pääasia on ettei lähde paino nousemaan.mihin tahtiin sitten laskee on monista tekijöistä kiinni.yritän tässä tsemppailla kuitenkin,negatiivisita kommeitestakin huolimatta.
Hei!
Onko kellään kokemusta Nutrilett-tuotteiden käytöstä 5-2 -dieetissä?
riepureeta kirjoitti:
Veisatkoon viisi tai kuusi,pääasia on ettei lähde paino nousemaan.mihin tahtiin sitten laskee on monista tekijöistä kiinni.yritän tässä tsemppailla kuitenkin,negatiivisita kommeitestakin huolimatta.
VLCD-tuotteilta pitää siirtyä tavalliseen ruokavalioon tahdissa korvaten aina yksi pussi viikossa 300 kcal aterian kanssa. Tosin ketoosivaiheen jälkeen kasviksia, marjoja ja vesimelonia saa syödä niin paljon kuin jaksaa. Kun suoleen tulee lisää massaa ja ketoosi katkeaa niin sitten paino nousee ne pari, kolme kiloa milteinpä automaattisesti.
peppi kirjoitti:
Hei!
Teoriassa tuotteilla voi pitää nuo vähäkaloriset päivät. Tosin nälkää pitäville kasviksille ei jää silloin juurikaan varaa.
Mulla meni niistä maha kuralle. Ja paino nousi takaisin ku lopetin.
Voinko nutrata normaalipainoisena? Minulla on tosin noin 5-8 kiloa ylimääräistä, vaikka olen hoikka ja normaalipainoinen. Haluaisin vain nämä ylimääräiset kilot pois. Jos osanutraisin?
Loppuukohan imetys nutraukseen...? Ei lähde raskauskilot ei millään ja täähän on aivan hirveää, koska olis pitänyt olla 3 vk synnytyksestä bikinikunnossa niin kuin kaikki julkkikset, joita lehdet hehkuttaa:( mut ei, ei mee omat vaatteet vaik nytkin mennään n 1600 kcal.
Vierailija kirjoitti:
peppi kirjoitti:
Hei!
Teoriassa tuotteilla voi pitää nuo vähäkaloriset päivät. Tosin nälkää pitäville kasviksille ei jää silloin juurikaan varaa.
Eikö 5:2-dieetissä ne paastopäivät ole 600 kcal-päiviä? 5 x 120= 600 kcal.
Vierailija kirjoitti:
Voinko nutrata normaalipainoisena? Minulla on tosin noin 5-8 kiloa ylimääräistä, vaikka olen hoikka ja normaalipainoinen. Haluaisin vain nämä ylimääräiset kilot pois. Jos osanutraisin?
Ei mitään järkeä koska ne kilot lähtevät sitten lihaksesta aivan kuten VLCD-oppaissa sanotaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä koska ne kilot lähtevät sitten lihaksesta aivan kuten VLCD-oppaissa sanotaankin.
Kuinka sitten saan nämä ylim. kilot pois?
Kuukausi 1200 kalorin ruokavaliolla satakiloisella henkilöllä ja paino nousee? Elimistön täytyy olla jotenkin sekaisin. Kilppari?