Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett kokemuksia? Etenkin positiivisia! =)

Vierailija
21.01.2012 |

Olen nyt saanut nutraamalla 3,2kg kolmessa päivässä. Hyvin menee, ei ole ollut ongelmia. Olen nutrannut muut ateriat, lounaan olen syönyt normaalisti (kevyesti toki) ja ajattelin jatkaa näin kolme viikkoa. Sitten pikkuhiljaa vähennän nutrausta ja otan useampia aterioita "normaalisti". Aamiaisen ja iltapalan ajattelin hoitaa nutraamalla laihdutuksen loppuun saakka. 15kg vielä tavoitteeseen.

On ollut vaikea löytää netistä nutrauskokemuksia, en tiedä miksi. Joten kyselen täältä. Joten kertokaa. =)

Kommentit (257)

Vierailija
241/257 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita jotka tällä hetkellä nutraa? Mä en pysty noita pussijuttuja syömään kuin maistuu vaan niin pahalle, mutta smoothiet ja patukat menevät. Kalliimmaksi tulee näillä smootheilla mutta tällä hetkellä voisin maksaa mitä vain että laihtuisin. Pudotettavaa on kymmeniä kiloja.

242/257 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotan maanantaina Ja suunnittelin viikon täysnutraamista, mutta onkohan ihan yhtä tyhjän kans? :O Pitäskö vetää pari viikkoa kuitenkin Mulla on noita suklaapirtelöitä ja patukoita kaapissa oottamassa. Pudotettavaa olis paljon ja toivon tän antavan hyvän alkusysäksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/257 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Hensu!

EI ole yhtä tyhjän kans :D olin kokeillut viime syksynä ja sain 8kg pois. Nyt aloitin tänään 4 vko VLCD kuurin. Kävelen samalla 2 krt päivässä  20-60 minuuttia kerrallaan. Tällä kertaa kokeilen ottaa mukaan myös käsipainotreeniä kotona ja kyykkyjä yms. mikä tuntuu mukavalta ja sopivalta. Kyllä tämä on MAHTAVA startti (alku "hirvitysten" jälkeen!!! :D ) painonhallintaa ja muokkaamaan ruokailua kuurin jälkeen. SUOSITTELEN! vaatii kyllä itsekuria. Mulle helppoa kun saa vain "herkutella" eli vedän suklaa, mansikka, päärynä-vanilja pussukoita. En siis suolaisia keittoja ota. Joku päivä saatan syyä tuorekurkkua ja porkkanaraastetta! eli jtn muutakin SAA ottaa kuin pelkkiä pusseja. Kun huomaa että laihtuu ja olo on mitä mahtavin...ON KIITOLLINEN ETTÄ OLI ITSEKURIA RYHTYÄ SIIHEN <3 TSEMPPIÄ SULLE JA MUILLEKKIN, MINUSTA PUHUMATTAKAAN! 

Vierailija
244/257 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää nutrannut pelkillä pusseilla ja kolmas päivä menossa. Nyt kolmantena aamuna -6kg, mutta lähtöpainoni olikin 147kg. Tavoite mennä nyt alkuun 10 päivää ja sitten katsella jatkoa.

Aikaisemmin koittanut useammankin kerran mm. vhh-ruokavaliota, koska ei muka ole nälkä, mutta eipä auta. Kun syö kolme pakettia pekonia ja rasian kananmunia tai muita vastaavia määriä, niin yllättäen paino vaan nousee:)

Pakko vaan minimoida ja hillitä syömistä täysin.

Vierailija
245/257 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan, että syökää niitä kasviksia ja marjoja puolisen kiloa päivässä niin, etteivät hiilihydraatit ole yli 100 g päivässä ettei nälän pois pitävä ketoosi katkea. Jos jättää kasvikset ja marjat syömättä niin on kyllä ikävä olo kun tulee vuosisadan ummetus.

Vierailija
246/257 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt osittain nutrannut viikon. syön yleensä lounaan ja päivällisen normaalia kevyttä ruokaa, jottei tule heikko olo. Haluan myös syödä normaalia terveellistä ruokaa sekä ajattelen jo jatkoa. Helpompi pitää kevyempi linja, kun on kokoajan harjoitellut normaalia kevyttä syömistä 🙂

Jossain vaiheessa siirryn kokonaan normiruokaan, mutta pidän pussukoita aina lähistöllä, välipalaa tms varten. Ja mielestäni suorastaan helpottavaa, kun on noita pussukoita joilla voi korvata vaikka muuta ateriat jos on menossa ulos syömään ja tietää että tulee enemmän kaloreita siitä. Muut ateriat kun nutraa, niin päivän kalorimäärä pysyy maltillisena!

Pyrin siis näillä pidempiaikaiseen kevennykseen, enkä täysrytinällä vedä muutamaa viikkoa ja kun elämä palaa normaaliksi, ihmetteleekin että mitäs sitten.

Mun makuun pussukat on ihan jees, oikeastaan yllättävän hyviä.

Vierailija
247/257 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus: Sain sappikivet ja vaivat koko iäkseni. Paino nousi ennätysvauhti ylös kokeilujen jälkeen.

Vierailija
248/257 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin nutraamisen tänään ja huomenna lopetan. Kyllä maistuu pizza hyvälle kun on nutrannut huolella!

Vierailija
249/257 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59v mies, lihoin Covid-19 aikana. 185cm.100kg.

Aloitin Nutrilett-kuurin neljä viikkoa sitten, VLCD-tuotteilla. Paino tippunut 12kg kuukauden aikana.

Noudatan ohjetta 5 pussia päivässä, kanakeittoa johon lisään vuorisuolaa ja paahdettua pippuria, makeana mansikkapirtelö. En syö mitään muuta. Vahvaa tummapaahtoista kahvia johon lisään Eila kevytmaitojuomaa, makeutusainetta. Joka päivä pari lasia sokeritonta Jaffaa. Poltan kuten ennenkin. Jatkuvasti sokeriton minttupastilli suussa kun tekemisissä ihmisten kanssa, hengitys haisee muuten.

Aion jatkaa vielä seuraavat neljä viikkoa, jonka jälkeen tarkoitus jatkaa lääkärintarkastuksen jälkeen.

Verenpaine-ja sokeri laskeneet normaalille tasolle, närästys täysin poissa. Kun kuuri saatu loppuun, jatkan samoja ruokatottumuksia jotka olivat ennen Covid-19. Kahden vuoden lomautus sai syömään kaikkea mahdollista ja paljon, pizzaa, hampurilaisia, jäätelöä, kahvileipää yms.

Itselleni uskomattoman helppo painonpudotus, alussa olin epäileväinen.

Vierailija
250/257 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasviskeitto oli ihan hyvää joskus. Söin sitä huvikseni. Voisi taas ostaa lounaaksi joskus

Vierailija
251/257 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harrastakaa liikuntaa. Paljon terveellisempää ku pitää itteensä nälässä ja aliravittuna

Miten niin aliravittuna? Oletko lainkaan ottanut selvää mitä nämä nutrilettit pitää sisällään?

Vierailija
252/257 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin nutraamisen tänään ja huomenna lopetan. Kyllä maistuu pizza hyvälle kun on nutrannut huolella!

ns. pätkäpaasto siis.

Vierailija
253/257 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katanzchuck kirjoitti:

Olen 59v mies, lihoin Covid-19 aikana. 185cm.100kg.

Aloitin Nutrilett-kuurin neljä viikkoa sitten, VLCD-tuotteilla. Paino tippunut 12kg kuukauden aikana.

Noudatan ohjetta 5 pussia päivässä, kanakeittoa johon lisään vuorisuolaa ja paahdettua pippuria, makeana mansikkapirtelö. En syö mitään muuta. Vahvaa tummapaahtoista kahvia johon lisään Eila kevytmaitojuomaa, makeutusainetta. Joka päivä pari lasia sokeritonta Jaffaa. Poltan kuten ennenkin. Jatkuvasti sokeriton minttupastilli suussa kun tekemisissä ihmisten kanssa, hengitys haisee muuten.

Aion jatkaa vielä seuraavat neljä viikkoa, jonka jälkeen tarkoitus jatkaa lääkärintarkastuksen jälkeen.

Verenpaine-ja sokeri laskeneet normaalille tasolle, närästys täysin poissa. Kun kuuri saatu loppuun, jatkan samoja ruokatottumuksia jotka olivat ennen Covid-19. Kahden vuoden lomautus sai syömään kaikkea mahdollista ja paljon, pizzaa, hampurilaisia, jäätelöä, kahvileipää yms.

Itselleni uskomattoman helppo painonpudotus, alussa olin epäileväinen.

Ketoosiin liittyy lukemani mukaan hengityksen pahan hajuisuus, mutta hyvä kun toimii! Ostin eilen paketin kaakaojutriletteja jotka ovat todella herkullisia! sokeriahan tuossa kaakojuomassa on, mutta määrää ei kerrota. Eilen aamua ja myhäisempää iltaa lukuunottamatta kokeilin pelkällä nutrilettilla mennä jos uni olisi parempaa, mutta illasta tuli niin kauhea himo voileipiin ja söin niitä muutaman ja uni oli äärimmäisen huonoa. Tänään söin päivällä lihapiirakoita kaksi (pois jääkaapista kiusaamasta) ja nyt jatkuu toivon mukaan yöhön asti pelkät nutrilettit.

Vierailija
254/257 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletti ei saa käyttää raskauden aikana koska ei saa laihduttaa raskauden aikana pitää yrittä syödä vihanneksia ja hedelmiä ja marjoja normaali ruoka koska nutrilette on ravintolisä ja oli jotain mitä ei ollut hyvä vauvalle  mutta joskus voi syödä vähän ja kohtuudella makeeta 

Vierailija
255/257 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletti on täyttä myrkkyä josta maha menee sekaisin.

Netistä saa ihan laadukkaitakin vlcd tuotteita.

Kannatta lukea se ainesosaluettelo.

Vierailija
256/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutriletti on täyttä myrkkyä josta maha menee sekaisin.

Netistä saa ihan laadukkaitakin vlcd tuotteita.

Kannatta lukea se ainesosaluettelo.

Mitä nutriletissä on, mitä ei saisi olla ?

Vierailija
257/257 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään mittaamaan. Lähikaupassa oli vain pinaattikeittoa ja jotain paria makua smoothieita. Smoothiet ovat hyvän makuisia, mutta tuo keitto on pahaa. Saan sen kyllä kurkustani alas. Tarkoitus laihtua vaan muutamia kiloja, mitä talven aikana tullut. Toivottavasti auttaa. Mutta karsean makuisia nuo ruoat. Käyn katsomassa toisen kaupan kyllä.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän