Henkilö joutuu loppuelämän elää halveksittuna
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se elämä on! Valintoja.
Ja toisia tuetaan työpaikoilla ja toisia ei
Se on yksi vaihtoehto. Paikkakunnan, ja ehkä nimenkin, vaihto voi usein myös riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinua olisi voinut tukea työpaikalla, kun olet ollut kuusi vuotta työttömänä?
Kaikki syyttömät viattomat istuu vankilassa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinua olisi voinut tukea työpaikalla, kun olet ollut kuusi vuotta työttömänä?
2021. Vastenmielistä kohtelua
Ei haittaa kun en muutenkaan pidä ihmisistä!Minun ei tarvitse yhteiskunnan kanssa olla tekemisissä kun saan olla eläkkeellä!Te maksatte käytännössä elämäni!Olen tyytyväinen elämääni!
Olen ollut eläkkeellä vuodesta 2003 and still counting!
Vierailija kirjoitti:
Miks oot niin uitun tyhmä?
Tyhmyys on suhteellinen käsite. Amk:sta valmistunut noin 3,7 arvosanalla. Ei kai ihan huonosti
Vierailija kirjoitti:
Teidänkaltaisten dissaajien takia on vaikea onnistua
Te luulette ,että minulla on jotain sellaista tietoa aivoissani,jota siellä ei kertakaikkiaan ole!Asiat selviää yleensä puhumalla kasvokkain mutta kun te ette halua selvittää asiaa kanssani kasvokkain te haluatte vain kiusata ja tehdä omia päätelmiä!Ette voi tietää ellette kysy minulta kasvokkain!
Onko AP syrjäytynyt normaalista yhteiskunnasta?
Reunalle? Josta ei enää paluuta ole.
Elämä. On. Valintoja.
Älkää tuomitko,ellette tiedä totuutta!Kannattaisi kysyä minulta suoraan,eikä tehdä omia päätelmiä!
Vierailija kirjoitti:
Te luulette ,että minulla on jotain sellaista tietoa aivoissani,jota siellä ei kertakaikkiaan ole!Asiat selviää yleensä puhumalla kasvokkain mutta kun te ette halua selvittää asiaa kanssani kasvokkain te haluatte vain kiusata ja tehdä omia päätelmiä!Ette voi tietää ellette kysy minulta kasvokkain!
Provokaatio, mutta vähän noin. Some on vaarallinen alusta ja oikea elämä vielä vaarallisempaa
Vierailija kirjoitti:
Onko AP syrjäytynyt normaalista yhteiskunnasta?
Reunalle? Josta ei enää paluuta ole.
Elämä. On. Valintoja.
Ja minun valintani on syrjäytyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on suhteellinen käsite. Amk:sta valmistunut noin 3,7 arvosanalla. Ei kai ihan huonosti
No on toi 3,7 aika huono, tonhan saisi helposti kuka tahansa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2021. Vastenmielistä kohtelua
Ja siihe kannatti jäädä vellomaan. Siistiä.
Ei kai kaikki mene ulkomaille.