Oon ollut 306 päivää ilman seksiä.. Ja olen naimisissa.
Tänä vuonna ei meillä ole ollut seksiä kertaakaan. Viimeksi sitä oli lokakuussa... Hommasin lapsille hoitajan tammikuussa ja järkkäsin meille kolmen päivän Viron reissun, toiveena kunnollinen parisuhde-loma.. Oltiin, kuin kavereita... Ei edes kädestä ottanut kiinni, kävellessä ennen kun mä sen tein. Ei pyssattu edes kertaakaan. Se matka oli mun 40v matka ja petyin niin lujaa siihen, että menetin haluni totaalisesti ja en halua enää yrittää mitään tän liiton eteen..
Mies ei ole vuosiin edes halunnut viettää kahdestaan aikaa, ellei se ole ollut firman edustusjuhla jossa alkoholia, joka on kerran vuodessa... Oon ihan turha henkisesti ja tuntuu, etten enää edes osaa haluta mitään romanttista, kun ikinä mies ei arjessa osoita mitenkään rakkautta. Ei halaa, pussaa tms. Ei suostunut edes hitaita mun kanssa tanssimaan, vaikka kuinka pyysin. Päätin etten enää yritä yksin saada meille aikaa, kun miestä se ei kiinnosta yhtään... 3.10 hommaan muffinssin ja siihen kynttilän. Kerron, että on kulunut vuosi meidän seksielämän kuolimesesta ja nyt on aika luovuttaa. Eropaperit vireille.. Mä halusin perheen ja parisuhteen. Mutta nyt 15v myöhemmin se parisuhde on kuihtunut ja muuttunut vaan olemiseksi ja arjen suorittamiseksi.
-Noitapilli-
Kommentit (8)
Kun rahapuoli on hoidettu niin pääset kukoistamaan kunnolla. Älä ylläty, jos mies hankkii itselleen äkkiä uuden parisuhteen - se kuuluu prosessiin (ei määritä sinun arvoasi). Pääset elämään itsellesi ja etsiä kuumaa rakkautta vapaasti. Voimia tähän välivaiheeseen, omaisuuden jakoon ja muille kertomiseen. Anna kaikkien tunteiden tulla ja tunne ne. Sinä riität!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme päivää ilman seksiä ja olen naimisissa. Mies yli 50v. Jos mentäisiin yli sadan päivän niin molemmat tietäisi varmasti että ero on edessä. Jos ei siis sairautta tai muuta syytä olisi. Kyllä tuo kuulostaa siltä, että hukkaan vain aikaa hänen kanssaan.
Joo, niin hukkaan... Meidän seksi on ollut vain miehen asioita varten jo vuosia. Siksi myöskään en enää haluakkaan sitä. Mun tarpeilla ei ole ollut mitään väliä. Oon joutunut vaatimaan osani muutaman kerran..
mutta ei sekään kivaa ole, että joutuu joka ikinen kerta sanomaan asiasta, kun toista ei kiinnosta kun omien kassien tyhjäys..
Oletko merkinnyt seksikerrat kalenteriin vai miten muistat päivälleen edelliskerran. Itse en muista edes mikä päivä oli viime kerta... perjantaina kai????
Vierailija kirjoitti:
Oletko merkinnyt seksikerrat kalenteriin vai miten muistat päivälleen edelliskerran. Itse en muista edes mikä päivä oli viime kerta... perjantaina kai????
Seuraavana päivänä oli firman juhlat. Jäi siitä mieleen.
Joo, niin hukkaan... Meidän seksi on ollut vain miehen asioita varten jo vuosia. Siksi myöskään en enää haluakkaan sitä. Mun tarpeilla ei ole ollut mitään väliä. Oon joutunut vaatimaan osani muutaman kerran..
Ja aina vaan joku ukko valittaa, kun nainen pihtaa taiei halua. Eikö olekkin uskomatona`!?
Vierailija kirjoitti:
Ja aina vaan joku ukko valittaa, kun nainen pihtaa taiei halua. Eikö olekkin uskomatona`!?
Joo, kyllä meillä se on ollut AINA toisin päin. Mä olen tullut torjutuksi. Kunnes lopetin pikkuhiljaa yrittämästä ja sitten lopulta halut kuoli kokonaan. Ja kun toinen ei anna minkään näköistä merkkiä siitä, että seksi tapahtuisi mikään muun asian takia, kun hänen on pakko purkaa. En tunne että olisin hänen silmissä seksikäs tai haluttava.. Kun häntä ei kiinnosta muu kun oma napa siinä.
Mulla on kolme päivää ilman seksiä ja olen naimisissa. Mies yli 50v. Jos mentäisiin yli sadan päivän niin molemmat tietäisi varmasti että ero on edessä. Jos ei siis sairautta tai muuta syytä olisi. Kyllä tuo kuulostaa siltä, että hukkaan vain aikaa hänen kanssaan.