Minkä arvoinen olet ystävillesi?
Minulle eräs ns ystävä totesi pilkallisesti keskustelussa, että ehkäpä nyt Maija tietää ennemmin ko asian kuin minä. Olen harkinnut päättää ystävyyden tähän. Mitä mieltä olette?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloituksesta mitään.
Heikkolahjaisuudelle ei voi mitään. Älä syytä itseäsi.
Parasta kun ei ole ystäviä, jotka sotkevat asioita. Ei tarvitse murehtia moisista juorupuheista. Toisaalta, jos olet ns sosiaalisesti avuton, et pärjää yksin, koska ihminen on sosiaalinen eläin.
Antaisin olla. Jos joku arvottaa noin nollaksi - ja etenkin sanoo sen päin näköä - ei ole ystävänä, tai edes ihmisenä minkään arvoinen.
Mun ystävä on kuulemma sanonut miehelleen, että jos mä laittaisin yöllä 03 viestin, että tuu 30 min päästä lähiSalen oville, niin hän tulee syytä kysymättä.
Menisin muuten minäkin.
Mulla on vain muutama ystävä, mutta tiedän, että voin luottaa heihin 100% ja muilla en edes tee mitään.
Olen niin arvokas, että olen heille kaikille ainoa ystävä. Kun minä olen ystäväsi, et tarvitse ketään toista. Kerron sen sinulle ensin suostuttelemalla, sitten käskemällä, ja lopulta pääset taksidermia-kokoelmaani.
Niin tai siis, AP antaa tällaisia viboja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä on kuulemma sanonut miehelleen, että jos mä laittaisin yöllä 03 viestin, että tuu 30 min päästä lähiSalen oville, niin hän tulee syytä kysymättä.
Menisin muuten minäkin.
Mulla on vain muutama ystävä, mutta tiedän, että voin luottaa heihin 100% ja muilla en edes tee mitään.
Lisään, että olen itse sanonut näille muutamalle ystävälleni, että mulle saa soittaa vaikka keskellä yötä ja kirkua puhelimeen, jos ei muuta pysty.
Näitä evakkojen jälkeläisiä ja pyrkyreitä on maa täynnään.
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun ei ole ystäviä, jotka sotkevat asioita. Ei tarvitse murehtia moisista juorupuheista. Toisaalta, jos olet ns sosiaalisesti avuton, et pärjää yksin, koska ihminen on sosiaalinen eläin.
Mä elän niin, ettei ole mitään juoruiltavaa, joten vaikka joku jotain olematonta keksisikin, niin siitä vaan. Ystäväni eivät muutenkaan kerro asioitani eteenpäin kenellekään. Mistäkö tiedän? Niin pieni paikkakunta, että taatusti kuulen 😂
Ignoraa. Noin suora loukkaus on kuin sylkäisy päin kasvoja. Halpa lonttura kuvittelee olevansa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä evakkojen jälkeläisiä ja pyrkyreitä on maa täynnään.
Näitä! Aihe on tabu, kaikki loisia!
En ymmärrä aloituksesta mitään.