Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvoinen olet ystävillesi?

Vierailija
06.08.2026 |

Minulle eräs ns ystävä totesi pilkallisesti keskustelussa, että ehkäpä nyt Maija tietää ennemmin ko asian kuin minä. Olen harkinnut päättää ystävyyden tähän. Mitä mieltä olette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloituksesta mitään.

Vierailija
2/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloituksesta mitään.

Heikkolahjaisuudelle ei voi mitään. Älä syytä itseäsi.

Vierailija
4/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaakin kalliimpi.

Vierailija
5/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
6/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun ei ole ystäviä, jotka sotkevat asioita. Ei tarvitse murehtia moisista juorupuheista. Toisaalta, jos olet ns sosiaalisesti avuton, et pärjää yksin, koska ihminen on sosiaalinen eläin.

Vierailija
7/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla. Jos joku arvottaa noin nollaksi - ja etenkin sanoo sen päin näköä - ei ole ystävänä, tai edes ihmisenä minkään arvoinen.

Vierailija
8/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on kuulemma sanonut miehelleen, että jos mä laittaisin yöllä 03 viestin, että tuu 30 min päästä lähiSalen oville, niin hän tulee syytä kysymättä. 

Menisin muuten minäkin. 

Mulla on vain muutama ystävä, mutta tiedän, että voin luottaa heihin 100% ja muilla en edes tee mitään. 

Vierailija
9/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin arvokas, että olen heille kaikille ainoa ystävä. Kun minä olen ystäväsi, et tarvitse ketään toista. Kerron sen sinulle ensin suostuttelemalla, sitten käskemällä, ja lopulta pääset taksidermia-kokoelmaani.

Niin tai siis, AP antaa tällaisia viboja nyt.

Vierailija
10/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä on kuulemma sanonut miehelleen, että jos mä laittaisin yöllä 03 viestin, että tuu 30 min päästä lähiSalen oville, niin hän tulee syytä kysymättä. 

Menisin muuten minäkin. 

Mulla on vain muutama ystävä, mutta tiedän, että voin luottaa heihin 100% ja muilla en edes tee mitään. 

Lisään, että olen itse sanonut näille muutamalle ystävälleni, että mulle saa soittaa vaikka keskellä yötä ja kirkua puhelimeen, jos ei muuta pysty. 

Vierailija
11/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä evakkojen jälkeläisiä ja pyrkyreitä on maa täynnään.  

Vierailija
12/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta kun ei ole ystäviä, jotka sotkevat asioita. Ei tarvitse murehtia moisista juorupuheista. Toisaalta, jos olet ns sosiaalisesti avuton, et pärjää yksin, koska ihminen on sosiaalinen eläin.

Mä elän niin, ettei ole mitään juoruiltavaa, joten vaikka joku jotain olematonta keksisikin, niin siitä vaan. Ystäväni eivät muutenkaan kerro asioitani eteenpäin kenellekään. Mistäkö tiedän? Niin pieni paikkakunta, että taatusti kuulen 😂

Vierailija
13/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraa. Noin suora loukkaus on kuin sylkäisy päin kasvoja. Halpa lonttura kuvittelee olevansa jotakin.

Vierailija
14/14 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä evakkojen jälkeläisiä ja pyrkyreitä on maa täynnään.  

Näitä! Aihe on tabu, kaikki loisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi