Suru siitä, että en ehdi saada omaa perhettä
Olen jo 34-vuotias, ja ei vain meinaa löytyä miestä, joka olisi valmis sitoutumaan ja perustamaan perheen. Olen aina haaveillut saavani lapsia, mutta alkaa tuntua siltä, että en yksinkertaisesti vain kerkeä enää. Muita, jotka painiskelevat saman asian kanssa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Yrittäkää jo hyvät miehet (tahallinen yleistys) tajuta että ei ole mitään naisraatia vaan yksilöitä...Ei ihme jos valittelet kun "ketään" ei löydy jos näet naiset vaan joukkona josta napata joku. Ja sun kommentti paljasti etttä oot sellainen. Mitenkäs nuo lepsot tai tr4ans edustavat, kuuluuko nekintähän samaan naisraatiin? Tai 80 v mummot? Ihan vaan mielenkiinnosta miten rajaat tän naisraatin vai koskeeko se oikeasti jokaikistä naista tai sellaiseksi itsensä tuntevaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Yrittäkää jo hyvät miehet (tahallinen yleistys) tajuta että ei ole mitään naisraatia vaan yksilöitä...Ei ihme jos valittelet kun "ketään" ei löydy jos näet naiset vaan joukkona josta napata joku. Ja sun kommentti paljasti etttä oot sellainen. Mitenkäs nuo lepsot tai tr4ans edustavat, kuuluuko nekintähän samaan naisraatiin? Tai 80 v mummot? Ihan vaan mielenkiinnosta miten rajaat tän naisraatin vai koskeeko se oikeasti jokaikistä naista tai sellaiseksi itsensä tuntevaa?
Niin, miehiähän täällä ei yleistetä ja niputeta koskaan...
-eri
Ei kannata heittää toivetta omasta parisuhteesta ja perheestä, se saattaa hyvinkin vielä toteutua. Mutta jos haluat omia lapsia (ihan itse kannettuja ja synnytettyjä) niin sitten kannattaa edetä ailka pian heti sopivan ihmisen löydyttyä.
Entä jos löydät hyvän miehen, voisiko se riittää? Varmasti jos lapsen oikeasti haluat, olisit alkanut miettiä jo perheen perustamista kun olet noin 25-vuotias
Sinut olisi huolittu aiemmin jos olisit äidiksi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos löydät hyvän miehen, voisiko se riittää? Varmasti jos lapsen oikeasti haluat, olisit alkanut miettiä jo perheen perustamista kun olet noin 25-vuotias
Taitaa olla latvasta laho, kun ei ole aiemmin tiedostanut, että perhee tulee hankkia ajoissa. Parhaat viedään päältä jo nuorena.
Jos toiveena on löytää hyvä suomalainen isäksi soveltuva saman ikäinen mies niin sen löytyminen on hyvin vaikeaa. Ulkomailla on lisää miehiä, jos ulkomaalainen mies kelpaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla latvasta laho, kun ei ole aiemmin tiedostanut, että perhee tulee hankkia ajoissa. Parhaat viedään päältä jo nuorena.
samoin naiset ja sen takia miesten ei kannata nuorena juosta p*llukarusellissa
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ vuotias nainen ja minun neuvoni sinulle on, että ala etsiä todenteolla vaihtoehtoisia tapoja hankkia lapsi, jos sellaisen oikeasti haluat. Ei kannata jäädä odottamaan sopivan miehen ilmaantumista kuvioihin. Mieti ensin taloudellista ja henkistä puolta, onko sinulla varaa ylläpitää omaa ja lapsesi elintasoa vain yhden henkilön tuloilla ja riittääkö henkinen kantti kasvattamaan lasta yksin?
Lisää isättömiä lapsiahan (=sosiaalitapauksia) tänne tarvitaankin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi tai lapset on sinulle tärkeitä, niin jos vielä olet sinkku kun 40 lähestyy, niin kannattaa toimia ja hankkia se lapsi yksin. Minä en ymmärtänyt tehdä sitä, ja jäin sitten paitsi vanhaksipiiaksi, myös lapsettomaksi. Onhan se näin 52-vuotiaana elämä vähän tyhjää kun ei ole ketään läheisiä, vanhempienkin jo kuoltua.
Juuri näin. Saat taas yhden lapsen elämän pilattua.
Mutta "minä haluan".
Miten se voi muka olla lapsen elämän "pilaamista", jos nainen oikeasti haluaa saada oman lapsen. Silloinhan se lapsi on toivottu ja haluttu. Todennäköisemmin lapsi nauttii enemmän vanhemman rakkautta kuin sellaisen naisen lapsi, joka on saanut alkunsa vahingosta tai viitsimättömyydestä huolehtia ehkäisystä. Tässä maailmassa on niin paljon naisia, joille on siunaantunut 1–19 lasta ihan vain sen takia, että mahdollisuutta ehkäisyyn tai perhesuunnitteluun ei ole ollut rahan puutteen tai kulttuurillisten, poliittisten ja uskonnollisten seikkojen takia. Kaikki näistä lapsista ei ole toivottuja, pikemminkin pakon sanelemia. Onko näillä "pakko" lapsilla muka jokin onnellinen elämä ja elinympäristö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sä vielä kerkeät!
Jos ihminen on 34 ja alkaa seurustelemaan niin aika monta vuotta siinä voi mennä ennen kuin on sopiva hetki hankkia lapsia. Ja jos lähempänä 40-vuotiaana meinaa hankkia niin ei välttämättä saakaan ja vammaisuuden riski kasvaa myös.
Silloin ei edes aleta seurustella jonkun urpon kanssa, joka haluaa lapsia "ehkä joskus".
Ap, vauvan alullepano on helppoa. Äijät ei edes viitsi ehkäistä. Selvitä kuitenkin henkilöllisyys; kuvaa henkkari tjsp.
Ja voit myös suoraan sanoa ukolle, että haluat lapsen ja perheen heti, ettei niille tule yllätyksenä.
Olet vielä nuori, on vielä vaikka mitä mahdollisuuksia. Kun haet seuraa, tuo heti esille, että haluat lapsia pian, niin aikaa ei kulu turhanpäiväisyyksiin. Tsemppiä, asiat järjestyy kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi tai lapset on sinulle tärkeitä, niin jos vielä olet sinkku kun 40 lähestyy, niin kannattaa toimia ja hankkia se lapsi yksin. Minä en ymmärtänyt tehdä sitä, ja jäin sitten paitsi vanhaksipiiaksi, myös lapsettomaksi. Onhan se näin 52-vuotiaana elämä vähän tyhjää kun ei ole ketään läheisiä, vanhempienkin jo kuoltua.
Mutta "minä haluan".
Miten se voi muka olla lapsen elämän "pilaamista", jos nainen oikeasti haluaa saada oman lapsen. Silloinhan se lapsi on toivottu ja haluttu. Todennäköisemmin lapsi nauttii enemmän vanhemman rakkautta kuin sellaisen naisen lapsi, joka on saanut alkunsa vahingosta tai viitsimättömyydestä huolehtia ehkäisystä. Tässä maailmassa on niin paljon naisia, joille on siunaantunut 1–19 lasta ihan vain sen takia, että mahdollisuutta ehkäisyyn tai perhesuunnitteluun ei ole ollut rahan puutteen tai kulttuurillisten, poliittisten ja uskonnollisten seikkojen takia. Kaikki näistä lapsista ei ole toivottuja, pikemminkin pakon sanelemia. Onko näillä "pakko" lapsilla muka jokin onnellinen elämä ja elinympäristö?
Totta.
Mulkullisia ei lasten onni ja turvallisuus kiinnosta tippaakaan siinä vaiheessa kun niiden pitää päästä panemaan paljaalla tai kun be kyllästyvät vanhemmuuteen. Riittää todellakin, että nainen haluaa sen lapsen. Miehiin ei ole luottamista siinä eikä lopulta missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ vuotias nainen ja minun neuvoni sinulle on, että ala etsiä todenteolla vaihtoehtoisia tapoja hankkia lapsi, jos sellaisen oikeasti haluat. Ei kannata jäädä odottamaan sopivan miehen ilmaantumista kuvioihin. Mieti ensin taloudellista ja henkistä puolta, onko sinulla varaa ylläpitää omaa ja lapsesi elintasoa vain yhden henkilön tuloilla ja riittääkö henkinen kantti kasvattamaan lasta yksin?
Lisää isättömiä lapsiahan (=sosiaalitapauksia) tänne tarvitaankin 👍
Se on isien eli miesten häpeä se.
Et sinä miestä tarvitse. Ymmärrän surun siitä että et ehkä saa semmoista perhettä kuin haluaisit, mutta jos haluat lapsen niin se on täysin mahdollista. Ala jo nyt suunnitella ja säästää rahaa hoitoihin. Tiedän monia itsellisiä äitejä, jotka nauttivat elämästä lapsensa kanssa eivätkä kaipaa mitään ukonkäppänää vierelleen. Yksikin tuttu tuli äidiksi 46-vuotiaana omalla (jäädytettyllä) munasolulla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mitään deittisovellusta, joka olisi tarkoitettu tosissaan perisuhdetta hakeville ja perheen perustajille. Tinderhän on ihan vain seuranhakujuttu.
Tätä minäkin ihmettelen. Eikö joku voisi perustaa sivuston johon voisi filtteröidä omat "vaatimukset" ja ohjelma tarjoaisi sopivat vaihtoehdot, joihin ottaa yhteyttä. Tyyliin, ikä 35-44, min 173 cm, max 90 kg, liikunnallinen, perinteisiä arvoja kannattava, rauhallinen jne.
Kuulostaa kylmältä, mutta on kyse elämästä ja perhe ja lapset ovat iso osa sen sisältöä, todella iso, myös isovanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samoin naiset ja sen takia miesten ei kannata nuorena juosta p*llukarusellissa
Ei ole karuselleja. On vain kelvottomia miehiä, jotka kuolevat sukupuuttoon ja puhuvat paljon paskaa..
Nainen saa lapsen kun levittää kerran, pari jalat miehelle, jolle haluaa ne levittää. Hyvin yksinkertainen homma. Miehet tietää kyllä, että paljaalla pannessa voi tulla isäksi, itse ne sen riskin ottavat MIELELLÄÄN.
Huom, ottakaa ne henkilötiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mitään deittisovellusta, joka olisi tarkoitettu tosissaan perisuhdetta hakeville ja perheen perustajille. Tinderhän on ihan vain seuranhakujuttu.
Tätä minäkin ihmettelen. Eikö joku voisi perustaa sivuston johon voisi filtteröidä omat "vaatimukset" ja ohjelma tarjoaisi sopivat vaihtoehdot, joihin ottaa yhteyttä. Tyyliin, ikä 35-44, min 173 cm, max 90 kg, liikunnallinen, perinteisiä arvoja kannattava, rauhallinen jne.
Kuulostaa kylmältä, mutta on kyse elämästä ja perhe ja lapset ovat iso osa sen sisältöä, todella iso, myös isovanhemmille.
Ei siihen sovellusta tarvita vaan puhetaito ja korvat, silmät.
Mutta "minä haluan".