Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin töitä ei ole? Laitoin testimielessä eilen 3 puhelinmyynti firmaan hakemuksen ja tänään jo kahdesta soitettiin ja tarjottiin töitä

Vierailija
05.08.2026 |

Töitä kyllä on.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa puhelinmyyntiin. Itse tein sitä aikoinaan yhden päivän, ennenkuin pää hajosi ja lopetin.

Työttömällä ei ole varaa valita, vaan tehdä sitä mitä saa.

Ei kukaan elä puhelinmyyntityöllä. 

Vierailija
22/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain feissariksi, tuntipalkka parempi kuin sairaanhoitajilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta palkkaa et saa jos et pysty tyrkyttämään niitä lehtiä riittävästi.

Vierailija
24/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu.

Ite hain esihenkilötehtäviin (ei kuitenkaa puhelinmyyntiin). Näköjään ei tartte kokemusta, koska sain paikan. Ehkä yli 10 vuoden kokemus alalta kumminki vaikutti.

Että rohkeesti vaa ylöspäin kaikki!

Miksi kaikkien pitäisi pyrkiä ylöspäin? Jos on vaikka hyvä siivooja niin miksi hänen pitäisi olla esimies? Hänhän voi ollas siivoojana loistava, mutta esimiehenä todella huono.

Vierailija
25/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa puhelinmyyntiin. Itse tein sitä aikoinaan yhden päivän, ennenkuin pää hajosi ja lopetin.

Puhelinmyyjän palkka Suomessa on keskimäärin noin 2 500–3 200 euroa kuukaudessa.

Vierailija
26/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se Urpokin jossain sanonut ettei työllä tarvitse elää.

Vierailija
27/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joku älypäähän väläytti, että työttömät pitäisi laittaa töihin työttömyyskorvausta vastaan :D Eli töitä olisi, mutta palkanmaksuhalukkuutta ei?

Vierailija
28/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein sitä nuorena laman aikana kunnes sain potkut kun kukaan ei ostanut mitään, koska kenelläkään ei ollut rahaa ostaa mitään, vaikka kuinka olisi halunnut. 

Sama juttu paitsi, että sain muutaman kaupan, jonka asiakas sitten perui ja firma vähensi olemattomasta tilistä. Ei lyö leiville.

Vierailija
29/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiin nyt aina pääsee mutta siinä työssä ei pärjää jos ei saa kusetettua ihmisiä ostamaan sitä myytävää paskaa. Pohjapalkalla ei vuokraa maksella.

Pohjapalkka oli 1700€/kk ja sen ku myyt yli, niin saat provikat päälle. Tienasin itse noin 2900-3400€ kk riippuen. Operaattorilla olin.

Vierailija
30/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Moskovassa paljon töitä.

Vierailija
31/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi pyrkiä politiikkaan? Jos vaikka on todella hyvä rivityöntekijänä, mutta äärettömän huono poliitikkona?

Vierailija
32/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiin nyt aina pääsee mutta siinä työssä ei pärjää jos ei saa kusetettua ihmisiä ostamaan sitä myytävää paskaa. Pohjapalkalla ei vuokraa maksella.

Pohjapalkka oli 1700€/kk ja sen ku myyt yli, niin saat provikat päälle. Tienasin itse noin 2900-3400€ kk riippuen. Operaattorilla olin.

Valehtelet. Pohjapalkka on ehkä kolmasosa tuosta

Vierailija
33/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjän palkka Suomessa on keskimäärin noin 2 500–3 200 euroa kuukaudessa.

Puhelinmyyjän ura on usein lyhyt ja kestää keskimäärin vain muutama kuukausi tai enintään 0,5–2 vuotta. Alalla on erittäin suuri vaihtuvuus.

Vierailija
34/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää hajosi yhdessä päivässä? Oletko tosissasi? No eihän sitä sitten töissä voi käydä.😄

Vierailija
35/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joku älypäähän väläytti, että työttömät pitäisi laittaa töihin työttömyyskorvausta vastaan :D Eli töitä olisi, mutta palkanmaksuhalukkuutta ei?

Kaikista ei tule poliitikkoja, johtajia, valtion virkamiehiä eikä diplomaatteja, ei, vaikka kuinka pyrkisi roikottamaan työttömänä vuosikausia tai vuosikymmeniä.

Vierailija
36/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita älypäitä on Kokoomus ja Perussuomalaiset täynnä.

Vierailija
37/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pää hajosi yhdessä päivässä? Oletko tosissasi? No eihän sitä sitten töissä voi käydä.😄

Jokuhan voi olla todella loistava puhelinmyyjä, mutta äärettömän huono puhelinmyyjien esimies. Miksi siis hänen pitäisi olla esimies jos myyjänä on parempi?

Vierailija
38/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä kelpaa mihinkään muuhun kuin puhelinmyyntiin?

Vierailija
39/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet. Pohjapalkka on ehkä kolmasosa tuosta

Miksi valehtelisin näin turhasta asiasta?

Vierailija
40/117 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6000 € kuussa ja vapaa autoetu - muuten ei perse nouse penkistä

No eipä ihme, jos ei niitä töitä ole löytynyt. Entä 8000 ilman autoetua, kävisikö se?