Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (178)
Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?
Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.
Ap
Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.
Miksi minun vain pitää tehdä vaikutus?
Ap
Nainen laittautuu sinua varten treffeille. Se on paljon isompi vaiva kuin jonkun kahvin ostaminen, ja yleensä kahvilassa molemmat maksavat omansa joka tapauksessa.
Eli nainen häviää näissäkin.
Käyn itsekin suihkussa, silitän vaatteet, leikkaan kynnet, parran jne.
Ap
Ja normaalisti jätät ne tekemättä ja näytät rähjäiseltä peikolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?
Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.
Ap
Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.
Ap
Niin se biologia toimii. Minä olen viehkeä nainen, joka valitsee. Sinä olet soidintanssia hyppivä mies.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei kestä kunto kävelyä.
Opettele ensin kirjoittamaan oikein 🍼
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut
Betamiehet maksavat naisille koska luulevat saavansa p ilua. Minä en maksa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eipä sinun tarvitsekaan. Nainen maksaa omansa ja sinä maksat omasi, mutta piheytesi rajoittaa siinäkin kohtaa jollei luvata pesää "palkkioksi" siitä hyvästä että maksat itse omat kahvisi ja leivoksesi.
Ja vielä mietit miksei kanssasi kiinnosta ne kävelytreffitkään...Miksi kukaan ei uskalla suoraan sanoa mitä hyödyn siitä että maksan naiselle kaiken ja sitä ei enää näy sen jälkeen.
Ap
Miksi siitä pitäisi mitenkään hyötyä että MAKSAT VAIN OMAT OSTOKSESI & NAINEN MAKSAA OMANSA ja saat tutustua uuteen ihmiseen ainakin yhden tapaamisen verran?
SINÄHÄN SE TÄSSÄ OLET KOKO AJAN MIETTIMÄSSÄ ENSISIJAISESTI OMAA HYÖTYMISTÄSI!!!
Hanki fleshlight ja tarpeeksi liukkaria ja UNOHDA NAISET!
Sinusta ei tule koskaan olemaan naiselle edes mitään iloa..
Pelkkä riesa ja rasite..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aaah olisit heti sanonut että olet uhoava ylisteini. Kuvittelin että tämä on aikuisten keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vain suomimies on näin pihi, että kahvikuppiakaan ei voi tarjota tutustuttaessa.
Kyllä voi tarjota naisille jos saa reikää sen jälkeen.
Ap
Miksi haluat vain hyötyä naisesta?
Miksi nainen vain haluaa hyötyä treffeistä vaikka mies ei kiinnostaisikaan?
Sinähän se hyötyjä selvästi haluat olla. Nainen ei hyödy yhtään mitään kahvilatreffeistä jollei se mies ole mukava.
Vastaa kysymykseen:
Miksi haluat hyötyä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vain suomimies on näin pihi, että kahvikuppiakaan ei voi tarjota tutustuttaessa.
Kyllä voi tarjota naisille jos saa reikää sen jälkeen.
Ap
Miksi haluat vain hyötyä naisesta?
Ennen 2010-lukua naiset antoivat reikää miehille. Nyt naiset haluavat vain hyötyä ilmaisista aterioista.
Ap
Sinä haluat hyötyä käytännössä ilmaisesta reiästä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eipä sinun tarvitsekaan. Nainen maksaa omansa ja sinä maksat omasi, mutta piheytesi rajoittaa siinäkin kohtaa jollei luvata pesää "palkkioksi" siitä hyvästä että maksat itse omat kahvisi ja leivoksesi.
Ja vielä mietit miksei kanssasi kiinnosta ne kävelytreffitkään...Miksi kukaan ei uskalla suoraan sanoa mitä hyödyn siitä että maksan naiselle kaiken ja sitä ei enää näy sen jälkeen.
Ap
Miksi siitä pitäisi mitenkään hyötyä että MAKSAT VAIN OMAT OSTOKSESI & NAINEN MAKSAA OMANSA ja saat tutustua uuteen ihmiseen ainakin yhden tapaamisen verran?
Pelkkä riesa ja rasite..
Onko se väärin jos en halua menettää kaikkia rahojani muille? Naisethan nauraa minulle sen jälkeen että on tuo tyhmä.
AP
Jos nyt kävisi niin onnekkaasti että "saisit" kahvin tarjoamisen jälkeen niin mitä sitten tekisit? Mitä sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kahvi ei ole kallista, ja yleensä nainen maksaa omansa.
Sinähän hyödyt treffeistä kun pääset tutustumaan toiseen ihmiseen.
Köyhdyn ja tutustun ihmiseen enkä näe sitä koskaan sen jälkeen. Hyvä diili.
Ap
Nainen köyhtyy ajallisesti kun laittautuu treffejä varten. Meikit ja uusi mekkokin maksaa.
Aika on arvokkaampaa kuin raha.
Mies on aina kahvilatreffeillä se voittaja vaikkei jatkoa tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aaah olisit heti sanonut että olet uhoava ylisteini. Kuvittelin että tämä on aikuisten keskustelu
En ole teini mutta en halua että minua käytetään hyväksi. Ihan sairasta sellainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Nainen laittautuu sinua varten treffeille. Se on paljon isompi vaiva kuin jonkun kahvin ostaminen, ja yleensä kahvilassa molemmat maksavat omansa joka tapauksessa.
Eli nainen häviää näissäkin.
Käyn itsekin suihkussa, silitän vaatteet, leikkaan kynnet, parran jne.
Ap
Nainen tekee nuo samat ja paljon enemmän.
Miksi haluat hyötyä naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin
Mä tuun kans. Miehistä viis.
Sama täällä! Treffit teidän kanssa kuulostaa hauskemmalta kuin ap:n! 😁
Toivottavasti mahdun mukaan?
Mä voin tulla kans! Mennäänkö kahvilaan järjestelemään pottuja?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kävisi niin onnekkaasti että "saisit" kahvin tarjoamisen jälkeen niin mitä sitten tekisit? Mitä sen jälkeen?
No tutustuisin siihen naiseen tietysti. Vaikea tutustua ihmiseen joka tuli vaan juomaan ilmaiset kahvit ja häipyy sen jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Pelkkä riesa ja rasite..
Onko se väärin jos en halua menettää kaikkia rahojani muille? Naisethan nauraa minulle sen jälkeen että on tuo tyhmä.
AP
Ethän sinä olekaan menettämässä rahojasi muille, kun nainen maksaa omansa ja sinä omasi.
Saat rahoillesi vastinetta ilahduttamalla itseäsi tapaamalla uuden ihmisen sekä hänen kanssaan keskustelemalla ja tutustumalla sekä pääset ihmisten ilmoille esim. kahvilaan, jossa saatat äityä keskusteluun myös muiden asiakkaiden kanssa ja näin ollen tapaat useammankin uuden ihmisen samalla kertaa.
Mutta ongelmana on, ettet ole halukas maksamaan edes omia ostoksiasi, ellei tapaamasi nainen lupaa sinulle pillua siitä hyvästä vastineeksi ja koet saavasi siitä edes jotain hyötyä, että maksoit omat ostoksesi ja nainen maksoi omansa hyötymättä yhtään mitään koko tapaamisesta eli nainen sinulle vain pillu ja käyttöhyödyke, kauppatavaraa.
Miksiköhän nainen ei halua kanssasi edes sinne kävelytreffeille?...
Kuten apn vastauksista käy hyvin ilmi, nainen on aplle vain reikä ja käyttöhyödyke. Ei ihminen ensinkään.