Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?
Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.
Ap
Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.
Miksi minun vain pitää tehdä vaikutus?
Ap
Niin se biologia toimii. Minä olen viehkeä nainen, joka valitsee. Sinä olet soidintanssia hyppivä mies.
Nykyään jos mies tarjoaa naiselle 2,50 e maksavan kahvikupillisen treffeillä, tottahan olettaa siitä hyvästä saavansa pillual
No eihän kukaan voi niin tyhmä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pääsisit näyttämään perheenisän ominaisuuksiasi, miten elätät perheen kun äiti on äitiyslomalla. Sehän tarjoamisen idea on. Nainen on se perheen perustava pöytä johon sinä tuot "dick and dollars" eli tarjoamiset.
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin
Mä tuun kans. Miehistä viis.
Sama täällä! Treffit teidän kanssa kuulostaa hauskemmalta kuin ap:n! 😁
Toivottavasti mahdun mukaan?
Mä voin tulla kans! Mennäänkö kahvilaan järjestelemään pottuja?
Vieläkö mahtuu mukaan pottuja järjestelemään!?🙋🏻
Ap voi sijoittaa ne rahansa vaikka fleshlightiin ja liukkariin ja viedä ne molemmat kainalossaan kävelytreffeille.
Takuuvarma saantikin että kokee hyötyneensä.
Ehdottomasti, ainakin minun puolestani!
Voidaan nimetä itsemme Pottujärjestöksi!
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua ap sun kanssa treffeille, piste.
Se on ok minulle. Eipähän tarvitse köyhtyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ap maksaisi tonnin seksittömistä treffeistä mun kanssa niin hän silti hyötyisi enemmän kuin minä. 😂
En hyödy. Enkä haluaisi treffeille sinun kanssa.
Ap
Haluaisit jos minut näkisit. 😉
Maksaisit sen tonnin aivan muksiematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pääsisit näyttämään perheenisän ominaisuuksiasi, miten elätät perheen kun äiti on äitiyslomalla. Sehän tarjoamisen idea on. Nainen on se perheen perustava pöytä johon sinä tuot "dick and dollars" eli tarjoamiset.
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.
Taas minua yritetään manipuloida. En halua käyttää rahaa perheen elättämiseen.
Ap
Jos olet jossain Havaijilla niin joo kävelytreffit rannalla voi olla kiva juttu. Vantaalla räntäsateessa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin
Ap voi sijoittaa ne rahansa vaikka fleshlightiin ja liukkariin ja viedä ne molemmat kainalossaan kävelytreffeille.
Takuuvarma saantikin että kokee hyötyneensä.Ehdottomasti, ainakin minun puolestani!
Yes!🙌🏻😀
Mä oon niiiin messissä!🙋🏻😆
Ap runkatkoon omassa homeisessa kopperossaan miettien miksei naiset halua kanssaan yhtään mihinkään...
Pottujärjestö rulaa!👍🏻😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ap maksaisi tonnin seksittömistä treffeistä mun kanssa niin hän silti hyötyisi enemmän kuin minä. 😂
En hyödy. Enkä haluaisi treffeille sinun kanssa.
Ap
Haluaisit jos minut näkisit. 😉
Maksaisit sen tonnin aivan muksiematta.
Ei tule tapahtumaan. Olen täydellinen alfa uros joka pärjää kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
no kun hiukset sotkeentuu tai korko katketa korkkareista
Suomalaiset ryhävalas-naiset ei edes käytä korkokenkiä, eikä niillä sellaiset edes niihin läskeihin kavioihinsa mahdu. Joten se on tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut
Betamiehet maksavat naisille koska luulevat saavansa p ilua. Minä en maksa.
Ap
Aaah olisit heti sanonut että olet uhoava ylisteini. Kuvittelin että tämä on aikuisten keskustelu
Inceli on saanut oppinsa Andrew Tatelta ja niiden inceliyhteisöstä. Paska haisee tänne asti.
Kaikkia v ituttaa nykyään jos mies osoittaa luonnetta. Naisia ja betamiehiä.
Ap
Sä yhäkään et saanut kumppaniksi edes sitä kreikkalaista kirjainta... 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?
Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.
Ap
Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.
Miksi minun vain pitää tehdä vaikutus?
Ap
Nainen laittautuu sinua varten treffeille. Se on paljon isompi vaiva kuin jonkun kahvin ostaminen, ja yleensä kahvilassa molemmat maksavat omansa joka tapauksessa.
Eli nainen häviää näissäkin.
Käyn itsekin suihkussa, silitän vaatteet, leikkaan kynnet, parran jne.
Ap
Miten meikkaat itsesi ja kuinka paljon käytät aikaa ja rahaa esimerkiksi ihon kosteuttamiseen kasvonaamioin, seerumein, kosteusvoitein jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.Taas minua yritetään manipuloida. En halua käyttää rahaa perheen elättämiseen.
Ap
Miksi haluat treffeille? Ei vaikuta, että haluat tutustua kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eipä sinun tarvitsekaan. Nainen maksaa omansa ja sinä maksat omasi, mutta piheytesi rajoittaa siinäkin kohtaa jollei luvata pesää "palkkioksi" siitä hyvästä että maksat itse omat kahvisi ja leivoksesi.
Ja vielä mietit miksei kanssasi kiinnosta ne kävelytreffitkään...Miksi kukaan ei uskalla suoraan sanoa mitä hyödyn siitä että maksan naiselle kaiken ja sitä ei enää näy sen jälkeen.
Ap
Miksi siitä pitäisi mitenkään hyötyä että MAKSAT VAIN OMAT OSTOKSESI & NAINEN MAKSAA OMANSA ja saat tutustua uuteen ihmiseen ainakin yhden tapaamisen verran?
SINÄHÄN SE TÄSSÄ OLET KOKO AJAN MIETTIMÄSSÄ ENSISIJAISESTI OMAA HYÖTYMISTÄSI!!!
Hanki fleshlight ja tarpeeksi liukkaria ja UNOHDA NAISET!
Sinusta ei tule koskaan olemaan naiselle edes mitään iloa..
Pelkkä riesa ja rasite..
Onko se väärin jos en halua menettää kaikkia rahojani muille? Naisethan nauraa minulle sen jälkeen että on tuo tyhmä.
AP
Kuinka monta naista ajattelit pyytää kanssasi samanaikaisesti kanssasi kävelytreffeille, jos pelkäät, että menetät mahd niiden aikana kaikki rahasi, jos treffien aikana nainen haluaisi, korjaan: naiset haluaisivat pistäytyä lasillisella tai vaikka jätskillä tms. , vaikka vain siksi, että näkevät miten käyttäydyt tuossa tilanteessa, tai miten vaikka vain vastaat tällaiseen ehdotukseen...
- Suositus mene treffeille "vain" yhden naisen ksns kerrallaan, niin luultavasti käy edullisemmaksi kuin useamnan kanssa samanaikaisesti
Ikisinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarma saantikin että kokee hyötyneensä.Ehdottomasti, ainakin minun puolestani!
Yes!🙌🏻😀
Mä oon niiiin messissä!🙋🏻😆
Ap runkatkoon omassa homeisessa kopperossaan miettien miksei naiset halua kanssaan yhtään mihinkään...
Pottujärjestö rulaa!👍🏻😀
Kyllä pitää paikkaansa miehet runkkaavat lähes jokainen. Ei mitään ihmeellistä siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut
Betamiehet maksavat naisille koska luulevat saavansa p ilua. Minä en maksa.
Ap
Deltamies luulee olevansa heitä fiksumpi ja parempi
Telttamies ennemminkin. Yksinäinen teltta kohoaa iltaisin, jos kohoaa...
Halpa mies, halpa tulevaisuus kanssasi, En lähtisi edes tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.Taas minua yritetään manipuloida. En halua käyttää rahaa perheen elättämiseen.
Ap
Miksi haluat treffeille? Ei vaikuta, että haluat tutustua kehenkään.
Haluan rehelliset treffit enkä mitään rahan siirtoa naisille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt enää jaksako tälle kahvilafoobikolle vastaille. Se vedättää ihan täysillä. Trolli.
Tietysti on. Tuletko sinäkin kahvilaan järjestelemään perunoita ilman ap:ta? Vai oletko liian ankea sellaiseen?
Vaistoanko uuden kansalaisjärjestön alun?
Vain sinä elät. Ja omassa harhaisessa mielessäsi.