Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffejä on hankala keskeyttää, jos toinen ei miellytä. Mitä siinä voi tehdä, kääntyä ympäri ja lähteä toiseen suuntaan? Kahvilatreffit on helppo lopettaa kun kahvi on juotu.
Eiköhän jokaisella reitillä ole risteyskohtia, joissa voi lähteä eri teille, jos siltä tuntuu?
Joo, jos se ihminen on normaali terve ihminen. Kaikki ei ole. Suomessa nainen kuolee joka toinen viikko miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?
Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.
Ap
Äsken puhuit kahvista ja leivoksesta 🤔
Jos olet työtön ja elät Kelan tuilla, niin sun miksi yrität naisia joilla on korkeampi elintaso?
Kävelytreffit olisivat ainakin minulle helpotus: pieren herkästi, jos joudun istua tuntikausia. Kävellessä homma hoituu huomaamatta - tietäjät tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?
Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.
Ap
Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.
Miksi minun vain pitää tehdä vaikutus?
Ap
Mitä naiset pitäisi sellaisista treffeistä jossa käveltäisiin joku kiva pikku lenkki rauhalliseen tahtiin höpötellen ja siinä matkan varrella käytäisiin kahvilassa pullakahveilla tai vaikka jäätelökioskilla.
Ainakin näin miehenä sanoisin, että pitäisin sellaisista treffeistä itse tosi kovasti. Olen ehkä hieman ujo vieraan ihmisen kanssa kauan jutustelemaan paikallaan istuen, mutta siinä kävelyn lomassa se olisi jotenkin luontevampaa ja sitten siinä olisi myös se rauhallinen kahvittelu hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.
Miksi minun vain pitää tehdä vaikutus?
Ap
Eihän se mikään ongelma olisi, jos omaisit yhtään luontevaa luonnollista karismaa. Mutta ulosannistasi ymmärrän, että nyt on kyllä tekemistä uupumukseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varsinainen herrasmies puhuu 😳
Miksi herrasmiesmäisyys yhdistetään rahan käyttämiseen?
Aå
Miten herrasmiesmäisyys yhdistetään reiästä puhumiseen ja muuhun moukkamaineen käytökseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset pitäisi sellaisista treffeistä jossa käveltäisiin joku kiva pikku lenkki rauhalliseen tahtiin höpötellen ja siinä matkan varrella käytäisiin kahvilassa pullakahveilla tai vaikka jäätelökioskilla.
Ainakin näin miehenä sanoisin, että pitäisin sellaisista treffeistä itse tosi kovasti. Olen ehkä hieman ujo vieraan ihmisen kanssa kauan jutustelemaan paikallaan istuen, mutta siinä kävelyn lomassa se olisi jotenkin luontevampaa ja sitten siinä olisi myös se rauhallinen kahvittelu hetki.
Siis niin tämä!
Kävellessä on vaikea havainnoida toisen ilmeitä ja eleitä, jolloin tutustuminen tuntuu pinnallisemmalta.
Syrjäisemmässä paikassa kävellessä varsinkin naisena voisi pelottaa, ja kaupunkiympäristössä väistellään muuta liikennettä ja huomio on osin muualla kuin tutustumisessa.
Kahvilassa rauhoitutaan keskusteluun, mielellään vastakkain. myös pukeutumisesta ja siitä, miten asioi kahvilassa, voi päätellä jo jotain toisesta.
En todellakaan toivoisi treffikumppaniksi henkilöä, jolla ei ole varaa kahvilakäyntiin. Tai että se toinen sarjadeittailee niin, että haluaisi säästää juuri meidän tapaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä tämä kertoo ylipäätään miksi naiset eivät halua (kävely)treffeille kanssasi. Harva haluaa alkaa tekemisiin ihmisen kanssa, joka haluaa hyötyä heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aå
Mitä enemmän vastauksiasi lukee, sen paremmin ymmärtää, Miksi ei naisia kävelydeittisi kiinnosta?!
Itse ongelma ei ole itse deitistä kävelynmuodossa vaan ongelma on Sinussa itsestäsi .
Valitan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kalliit? Kahvi ja leivos on alle kympin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin
Mä tuun kans. Miehistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä tämä kertoo ylipäätään miksi naiset eivät halua (kävely)treffeille kanssasi. Harva haluaa alkaa tekemisiin ihmisen kanssa, joka haluaa hyötyä heistä.
Yrittää nainenkin hyötyä ja tämä on 100% fakta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajatteleeko ap edes oikeastaan treffikumppania toisena ihmisenä? Minusta kun kuulostaa, että lähinnä reiänkantolaitteena. Flesarin saa muutaman kahvikupin hinnalla, eikä se hyödy ap:sta mitenkään koskaan, niin sellaisen kanssa ap ei joutuisi miettimään mitään filosofisia balansseja. On siinä tietty se alkukustannus siinäkin, joka voi tuntua kovalta, ja kauppias hyötyy, aijai.
En haluaisi kyllä ravintolaan treffeille, ainakaan ekoille treffeille. Miten siinä tutustuu kun ruoka suussa ei saa puhua? Lisäksi on vaivaannuttavaa tuijottaa ihan vieraan ihmisen naamaa kun syö. Sit jos toisella on vielä huonot ruokatavat niin mihin siitä pääsee pakoon?
Joku muu luonteva tekeminen, kävely on hyvä. Ois kiva talvella mennä vaikka luisteleen. Tai keilaamaan. Tai etsimään geokätköjä.
"Harmi kun et ottanut mitään, niin nyt en voi toivoa vastapalvelusta"
I d i o o t t i, kahvilatreffien lopuksi. Olin ottanut vain ilmaise lasin vettä.
Ei nähty enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aå
Ap olet nolo 🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aå
Ehkä siksi, että se miten käytämne tai olemme käyttämättä rahaa erityisesti ensitreffeillä, meille ennestään enimmäkseen treffikumppanin kanssa, jota olemme rohjenneet pyytää kanssamme ulos trffeille, vaikka sitten kävelemään ja kävelynbyhteydessä tai sen jälkeen mahd.pistäytyä vaikka jätskillä tai lasillisella ja tai miussa nut ikinä, muttabkuitenkin sellaisessa paikassa, jossa joutuu käyttämään rahaa saadakseen haluamansa kertoo meistä aika paljon.
Mutta yhtä lailla jos sinä tarjoat hänelle vaikka kakkukahvut, niin kertoo vastaavaati hänestäkin miten hän vastaa vastaa ehdotukseesi ja myöhemmin soihen, että sinä tarjosit; tai ainakin tajouduit tarjoamaan
Ilisinkku mies 40+
Niin miehen. Sellaisesta sinä poju et mitään tiedä.