Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt enää jaksako tälle kahvilafoobikolle vastaille. Se vedättää ihan täysillä. Trolli.

Vierailija
122/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?

Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.

Ap

Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.

Miksi minun vain pitää tehdä vaikutus?

Ap

Nainen laittautuu sinua varten treffeille. Se on paljon isompi vaiva kuin jonkun kahvin ostaminen, ja yleensä kahvilassa molemmat maksavat omansa joka tapauksessa. 

Eli nainen häviää näissäkin. 

Käyn itsekin suihkussa, silitän vaatteet, leikkaan kynnet, parran jne.

Ap

Nuo teet (toivottavasti) muutenkin. Ja nainen myös, partaa lukuun ottamatta. 

Et siis tee mitään ylimääräistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  ei jatkoa tule niin kannattaisi miettiä mitä itse voisit tehdä toisin? Joko sulla on profiilissa epärealistiset kuvat ja nainen pettyy kun näkee sinut livenä tai olet muuten vaan törppö. Luulen että molempia niin auta vaikka tarjoaisit viiden ruokalajin illallisen. Naista ei kiinnosta jos olet valehdellut profiilissa olevasi jotain muuta.

Vierailija
124/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?

Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.

Ap

Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.

Ap

Niin se biologia toimii. Minä olen viehkeä nainen, joka valitsee. Sinä olet soidintanssia hyppivä mies.

Nykyään jos mies tarjoaa naiselle 2,50 e maksavan kahvikupillisen treffeillä, tottahan olettaa siitä hyvästä saavansa pillual

Vierailija
125/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut

Betamiehet maksavat naisille koska luulevat saavansa p ilua. Minä en maksa.

Ap

Aaah olisit heti sanonut että olet uhoava ylisteini. Kuvittelin että tämä on aikuisten keskustelu

Inceli on saanut oppinsa Andrew Tatelta ja niiden inceliyhteisöstä. Paska haisee tänne asti.

Vierailija
126/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin

Mä tuun kans. Miehistä viis.

Sama täällä! Treffit teidän kanssa kuulostaa hauskemmalta kuin ap:n! 😁 

Toivottavasti mahdun mukaan? 

Mä voin tulla kans! Mennäänkö kahvilaan järjestelemään pottuja?  

Vieläkö mahtuu mukaan pottuja järjestelemään!?🙋🏻‍ 

Ap voi sijoittaa ne rahansa vaikka fleshlightiin ja liukkariin ja viedä ne molemmat kainalossaan kävelytreffeille. 

Takuuvarma saantikin että kokee hyötyneensä. 

Vierailija
127/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap maksaisi tonnin seksittömistä treffeistä mun kanssa niin hän silti hyötyisi enemmän kuin minä. 😂 

Vierailija
128/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Nainen laittautuu sinua varten treffeille. Se on paljon isompi vaiva kuin jonkun kahvin ostaminen, ja yleensä kahvilassa molemmat maksavat omansa joka tapauksessa. 

Eli nainen häviää näissäkin. 

Käyn itsekin suihkussa, silitän vaatteet, leikkaan kynnet, parran jne.

Ap

Nuo teet (toivottavasti) muutenkin. Ja nainen myös, partaa lukuun ottamatta. 

Et siis tee mitään ylimääräistä. 

Kyllä teen aina ylimääräistä. Teen yhtä paljon kun naiset.

Ap

Vierailija
129/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut

Ap

Sä oletkin vain yksinäinen. Sulle ei edes riittänyt kreikkalaista kirjainta. 

Vierailija
130/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei niin ap on täys kaheli.

Vierailija
131/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap maksaisi tonnin seksittömistä treffeistä mun kanssa niin hän silti hyötyisi enemmän kuin minä. 😂 

En hyödy. Enkä haluaisi treffeille sinun kanssa.

Ap

Vierailija
132/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit ovat olleet yhdet mieleenpainuvimmista treffeistä. Kevyt sade, lämmin kesäilta... 

Huono puoli noissa on se, ettei kävelytreffeillä ole samanlaista "loppua", kuten esimerkiksi kahvitellessa. Jos seura on huonoa, voi kahvin hörpätä nopeasti ja hilpasta kiitosten jälkeen. Kävelyn kanssa ei ole oikein samanlainen kiirehdintä mahdollista? Samalla tuo on myös yksi suuri plussa, että hyvät kävelytreffit voivat vaan jatkua sen enempää asiaa ajattelematta. Lisäksi jutun aiheita keksii paremmin liikkuessa, maiseman vaihtuessa, kuin paikallaan nököttämällä, eikä luonnon kauneutta ihmetellessä hiljaisuuskaan tunnu niin painostavalta kuin kahvilassa.

Joo, lähtisin. Luistelutreffeillä olen käynyt myös. Kivaa oli sekin, seura ei vaan ollut yhtä muikea.

Vierailija
133/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt enää jaksako tälle kahvilafoobikolle vastaille. Se vedättää ihan täysillä. Trolli.

On tylsää niin tää on ihan viihdyttävää 😂 ja huumorintajuisilla naisilla käy heti flaksi, useampi jo ilmoittautunut perunateatteriin!

Vierailija
134/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aaah olisit heti sanonut että olet uhoava ylisteini. Kuvittelin että tämä on aikuisten keskustelu

En ole teini mutta en halua että minua käytetään hyväksi. Ihan sairasta sellainen.

Ap

Mutta haluat itse käyttää muita hyväksi. 

Ihan sairasta sellainen. 

Vierailija
135/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Inceli on saanut oppinsa Andrew Tatelta ja niiden inceliyhteisöstä. Paska haisee tänne asti.

Kaikkia v ituttaa nykyään jos mies osoittaa luonnetta. Naisia ja betamiehiä.

Ap

Vierailija
136/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua ap sun kanssa treffeille, piste.

Vierailija
137/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Deltamies luulee olevansa heitä fiksumpi ja parempi

Vierailija
138/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittaa luonnetta kirjoittamalla vauva palstalle päivittäin🤭

Vierailija
139/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme aikaa jossa mies maksaa kaiken, kumartelee kaikkien edessä ja ottaa kaiken p askan vastaan. Ei tule tapahtumaan minun kanssa.

Ap

Vierailija
140/178 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Tuletko sinäkin kahvilaan järjestelemään perunoita ilman ap:ta? Vai oletko liian ankea sellaiseen?