Voisitko majoittua hostellissa (2 vko yksityishuoneessa)?
Mauritiuksella?
Katsoin huvikseni että sinne veisi Air France tonnilla ja hostelli olisi toisen tonnin? Otatko vai jätätkö?
Lennot olisivat Pariisin kautta.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kallista on, en menisi.
2 tuhannella reissu Karibialle on kyllä edullinen.
Miksi muuten kirjoitin Mauritius kun tarkoitin Martinique :D :D Tässä menee ihan sekaisin kun haaveilee että pääsisi palmun alle. Siis MARTINIQUE Karibialla olisi 2000 2 vko jos hostelli kelpaa.
Kyllä, mikäli hostelli on yhä olemassa. Katsoin kerran netistä hostelleja Costa Ricasta. Kun sitten menin paikan päälle, koko hostellia ei näkynyt missään. Ei kannata maksella mitään etukäteen. Maksaa pitää vain jälkikäteen niistä öistä, joita siellä on viettänyt. Näin oli noin 10 vuotta sitten. Yleensä hostelleja löytyy useita, joten huoneitakin on vapaana, vaikka ei etukäteen varaile.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mikäli hostelli on yhä olemassa. Katsoin kerran netistä hostelleja Costa Ricasta. Kun sitten menin paikan päälle, koko hostellia ei näkynyt missään. Ei kannata maksella mitään etukäteen. Maksaa pitää vain jälkikäteen niistä öistä, joita siellä on viettänyt. Näin oli noin 10 vuotta sitten. Yleensä hostelleja löytyy useita, joten huoneitakin on vapaana, vaikka ei etukäteen varaile.
Nykyään on kyllä netissä arvosteluja että aika harva hostelli tai muukaan majoitus voi myydä tyhjää.
Voin lähteä, laita tarkemmat aikataulut milloin lähtö. Maksatko myös kaikki syömiset?
Vierailija kirjoitti:
Eli idea on se, että ostaa lennot, ja sitten paikan päällä etsii hostellin. Toki niitä on hyvä selvitellä netistä etukäteen. Yleensä olen löytänyt ihan ok - hostelleja ja myös edullisia. Hinnat vaihtelevat vähän. Oma huone on hyvä. Yhteismajoitustilat ovat vähän niin ja näin. Niissä on monenlaista porukkaa. Muutenkin kannattaa pitää järki päässä ja huolehtia repustaan sekä lompakostaan. Iltaisin ei kannata haahuilla yksin kaupungilla, eikä varsinkaan sivukaduilla.
Tonni hostellista on mielestäni tosi kova hinta kahdesta viikosta. Tuolla hinnallahan asuu jo melkein luksushotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Tonni hostellista on mielestäni tosi kova hinta kahdesta viikosta. Tuolla hinnallahan asuu jo melkein luksushotellissa.
Ei Martiniquelta kyllä löydy luksushotellia tuohon hintaan.
Vierailija kirjoitti:
No ap:n kohteessa ei todellakaan asuta.
No on kallis hostelli. Ihan oman huoneiston saa paljon halvemmalla. Milloin olet lähdössä? Katotaan sulle edullisempi majoitusvaihtoehto.
Kyllä minä voisin hostellissa majoittua, mutta minulla ei ole mitään hinkua matkustaa Karibialle.
Vierailija kirjoitti:
No on kallis hostelli. Ihan oman huoneiston saa paljon halvemmalla. Milloin olet lähdössä? Katotaan sulle edullisempi majoitusvaihtoehto.
Tuutko tekemään mulle aamupalan sinne? Hostellin hintaan se kuului :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se ajankohta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se ajankohta?
En muista enää, maaliskuussa. Töissä näitä tutkin ja haaveilin.
Paljon vaihtoehtoja edullisemmilla majoituksilla. Tonni hostelliin on ihan liikaa. Milloin menet? 400 saa jo kivan koko ajaksi ihan pikaisella katsomisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se ajankohta?
No maaliskuulle löytyy vaikkar Orient Guesthouse Auberge 411 euroa kahdelle viikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se ajankohta?
No maaliskuulle löytyy vaikkar Orient Guesthouse Auberge 411 euroa kahdelle viikolle.
Paitsi kyseessä oli Martinique, ei Mauritius kuten korjasin tuossa myöhemmässä viestissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt se ajankohta?
Paitsi kyseessä oli Martinique, ei Mauritius kuten korjasin tuossa myöhemmässä viestissäni.
Kaksio Le petit nid vanillé 440 euroa. Ei ole aamiaista.
Tosi paljon majoitusta noin 500 eurolla maaliskuulle kahdeksi viikoksi. Tonnin hostelli kuulostaa todella kalliilta.
Kallista on, en menisi.