Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahasti autistinen ja sosiaalisesti syrjäytynyt ap. Minua aina kiinnostaa millaiset taustat näillä on, vanhemmat ym, selkeästi vinoon kasvaneita. Sen näkee oikeasti jo naamasta, silmistäkin, usein katkeruus on rumentanut kasvot pysyvään halveksunnan ja alemmuudentunteesta kumpuavan vihan ilmeeseen.
Naiset ovat kucettaneet AP:lta ilmaisia virvokkeita, ja sitten ovat kadonneet yhtäkkiä. Sellainen toiminta katkeroittaa miehen.
Virvokehullu bongattu.
Kuka alle 70-vuotias käyttää tuota sanaa tai sitä toista, joka on "supliikki"?
Mitäs mussukka käyttää, 'limu'?
Maksaa tarjoilut, maksaa ravintolassa, kustantaa ruuat, juomat tms.
Olet kielellisesti todella vajaa. Et ole koskaan lukenut yhtään kirjaa?
Vierailija kirjoitti:
5 minuuttia hoituu istumalla. Jos pelottaa niin pakoon. Jos toimii juttu jatkuu?
Istumatreffit ehdotettu ja hyväksytty. Koulujen pihalla on keinuja, jossa ne on helppo toteuttaa ja ylileveät jää heti kiinni...perseestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä provoketju jatkuu? 500 viestiä pelkkää trollailua puolin ja toisin. Viihdyttävää aikansa, mutta liiallinen jankkaaminen pilasi koko jutun.
En muuten ole koskaan maksanut treffeillä, mutta olenkin vanhempaa sukupolvea 😄
Sinäkin täällä kuitenkin vielä olet. 😊
Mulla oli tuossa vuorokausi väliä, juuri sain skimmattua ketjun uudet kirjoitukset läpi.
Hauskaahan tämä on.
Pottuleidit ilahduttivat suuresti! Mäkin tahdon Pottujärjestöon!
Pottujärjestöön on tarkat valintakriteerit, mutta etköhän sinä ne läpäise heittämällä😀
TeamPerunanrivittelijät🥔
Vierailija kirjoitti:
Jos menevät kaikki rahasi kahvilaan ja ravintoloihin niin naiset pitävät sinua hyvänä miehenä.
Ap
Jos edes yksi nainen pitäisi sinua "hyvänä miehenä" sinulla olisi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pihit miehet ja persaukiset liukuhihna- sarjadeittailijat ei kiinnosta. Sellainen mies joka on oikeasti kiinnostunut juuri minusta keksii kyllä jotain omaperäisempää tekemistä. Huom, omaperäisempää, ei välttämättä kalliimpaa.
Ei kukaan jaksa keksiä mitään omaperäistä paitsi jos kysymyksessä on joku huippumalli.
Mun treffikumppanit ovat aina keksineet. Mut on viety ulkomaillekin treffeille kaikkine kuluineen, omaan hotellihuoneeseen.
Olen ilmeisesti huippumalli? Kiva tietää. 😁
Mut vietiin kuumailmapallolennolle. Ja eväsretkelle Hankoniemeen. Purjehdukselle Suomenlahdelle. Mäkin lienen huippumalli. Ap ei tajua, että kukaan nainen ei alennu häneen.
Miehet menetti tuossa rahaa. Itse en halua menettää koska en ole miljonääri.
Ap
Ei tuollaiseen tarvi olla mikään miljonääri vaan aivan normaali keskituloisuus riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pihit miehet ja persaukiset liukuhihna- sarjadeittailijat ei kiinnosta. Sellainen mies joka on oikeasti kiinnostunut juuri minusta keksii kyllä jotain omaperäisempää tekemistä. Huom, omaperäisempää, ei välttämättä kalliimpaa.
Ei kukaan jaksa keksiä mitään omaperäistä paitsi jos kysymyksessä on joku huippumalli.
Mun treffikumppanit ovat aina keksineet. Mut on viety ulkomaillekin treffeille kaikkine kuluineen, omaan hotellihuoneeseen.
Mut vietiin kuumailmapallolennolle. Ja eväsretkelle Hankoniemeen. Purjehdukselle Suomenlahdelle. Mäkin lienen huippumalli. Ap ei tajua, että kukaan nainen ei alennu häneen.
Ap
Ei tuollaiseen tarvi olla mikään miljonääri vaan aivan normaali keskituloisuus riittää.
Miehet ovat nykyään köyhempiä kun koskaan. Rahat menevät esim naisiin joita ei näy enää ensimmäisten treffien jälkeen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma.
5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?
Ap
Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit.
No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.
No naiset ei minua ainakaan hoida. Haukkuvat varmaan silloinkin ja pyytävät rahaa. Ei kannata olla mukava naisille saa vaan p askaa niskaan.
Ap
...vänisee sairas ääliö, joka kuvittelee olevansa kiltti. Niin, normaaleilla ihmisillä kiltteys on luontaista eikä sille odoteta vastapalveluksi sukuelintä. Mutta sä et ole normaali vaan mielenvikainen paska.
No en hauku ainakaan muita koska olen sivistynyt ja koulutettu. Olen myös tarkka rahoistani joka on hyvä asia. Täydellinen mies joka kelpaa ulkomailla mutta ei Suomessa.
Ap
No v i t t u mene sinne ulkomaahan sitten. jätä fiksut ja itselliset suomalaisnaiset rauhaan. Me odotamme miehiltä vain ja ainoastaan sitä mitä itseltämmekin; oman elämän ja käytöksen hallintaa ja hyvää käytöstä. Emmekä ole sinulle ruumistamme velkaa, sinä älykääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset hyökkäävät minun kimppuun kun hyeena? Koko palsta. Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?
Ap
Minä voin maksaa oman kahvini ja pullani. En vaan käsitä, miksi minun pitäisi samalla sietää ap:n seuraa, kun nautin niitä.
No ei tarvitsekaan sietää. Eihän tuossa ollut taas mitään järkeä?
Ap
Aivan samoin sinunkaan ei ole pakko sietää maksamista. Se on samalla tavalla aivan oma valinta.
Minut manipuloitiin maksamaan. En huomannut kun vasta myöhemmin asian.
Ap
No et sinä sitten ole älykäs, ja käy se muustakin ilmi :D
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran tämmöisillä kävelytreffeillä. Jostain käsittämättömästä syystä (ja ehkä vähän myös uteliaisuudesta) jatkoin miehen tapailua kolmisen kuukautta. Täytyy sanoa, että enpä ole ollut ennen niin hyvässä fyysisessä kunnossa kuin tämän 'rakkaustarinan' aikana :D Voi tsiisus, kun liikkuminen on ainoa mitä elämässä voi tehdä käyttämättä rahaa, niin sitähän liikuttiin. Juu ei siinä mitään, liikkuminen on hyvästä, mutta rupesi hiukan ärsyttämään se vihjailu, miten voisin maksaa sitä ja tätä. Ei kiitos, en elätä yli kuusikymppistä miestä, jolla on kolminkertaiset tulot omiini verrattuna. Enkä menee enää kävelytreffeille.
En halua kävelytreffeille koska liikun paljon päivittäin.
Jos on jo ehtinyt juosta 10+km ja sen päälle ollut koko päivän jaloilla niin kahvin äärellä istuskelu on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä provoketju jatkuu? 500 viestiä pelkkää trollailua puolin ja toisin. Viihdyttävää aikansa, mutta liiallinen jankkaaminen pilasi koko jutun.
Mulla oli tuossa vuorokausi väliä, juuri sain skimmattua ketjun uudet kirjoitukset läpi.
Hauskaahan tämä on.
Pottujärjestöön on tarkat valintakriteerit, mutta etköhän sinä ne läpäise heittämällä😀
TeamPerunanrivittelijät🥔
Järjestän ensitreffit kasvihuoneeseen. Naisen kädet heti multaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?
Ap
Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit.
No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.
No naiset ei minua ainakaan hoida. Haukkuvat varmaan silloinkin ja pyytävät rahaa. Ei kannata olla mukava naisille saa vaan p askaa niskaan.
Ap
...vänisee sairas ääliö, joka kuvittelee olevansa kiltti. Niin, normaaleilla ihmisillä kiltteys on luontaista eikä sille odoteta vastapalveluksi sukuelintä. Mutta sä et ole normaali vaan mielenvikainen paska.
No en hauku ainakaan muita koska olen sivistynyt ja koulutettu. Olen myös tarkka rahoistani joka on hyvä asia. Täydellinen mies joka kelpaa ulkomailla mutta ei Suomessa.
Ap
No v i t t u mene sinne ulkomaahan sitten. jätä fiksut ja itselliset suomalaisnaiset rauhaan. Me odotamme miehiltä vain ja ainoastaan sitä mitä itseltämmekin; oman elämän ja käytöksen hallintaa ja hyvää käytöstä. Emmekä ole sinulle ruumistamme velkaa, sinä älykääpiö.
En minä halua treffejä enää Suomessa koska käytätte esim sanaa älykääpiö. Etsin kauniin ulkomaalaisen naisen. Se on minulle helppo homma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?
Miksi suostuit maksamaan molemmat?
Koska nainen pakotti. Kiukkuinen katse niin pakko on.
Ap
Sinä murenet naisen kiukkuisesta katseesta, mutta naisen pitäisi ottaa rskatuksi ja tapetuksi tulemisen riski sun kanssasi eikä saa edes pullahkahveeta :DDD
Nainen olisi voinut syyttää minua jostain jos en maksa. Voi esim keksiä päästään jonkun ahdistelu jutun.
Ap
Enpä usko että kenenkään kanssasi asioineen tarvitsee niitä alkaa keksimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaahan tämä on.
TeamPerunanrivittelijät🥔
Tykkään napsia niistä ituja poikki naps-naps-naps niinkuin incelien k yrpiä. Pääsenkö myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet ovat nykyään köyhempiä kun koskaan. Rahat menevät esim naisiin joita ei näy enää ensimmäisten treffien jälkeen
Ap
Jos ei näy niin olit paska. Ruinasit pillua tai olit muuten törkeä ja helvetin tylsä. Yhden asian jankuttaja. Tätä varmaan on sitten tiedossa seuraavat 10 vuotta, kun sitä edellistä (miksi naiset ei kiinnostu) jauhoit vuodesta 2016 lähtien. Halukkaat voi etsiä noilla hakusanoilla sivun hakutoiminnolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos menevät kaikki rahasi kahvilaan ja ravintoloihin niin naiset pitävät sinua hyvänä miehenä.
Ap
Ei mulla mene kaikki rahat kahviloihin ja ravintoloihin vaikka niissä ahkerasti käynkin.
Ap:n kannattaa etsiä toista köyhää ihmistä eikä yrittää larpata rahakasta. Sillä tavalla varmaan löytäisi naisen jonka kulutustottumukset ovat samanlaisia.
Kun miehet on tällaisia, ei hämmästytä yhtään että ei synny lapsia. Ei todellakaaan kannata vaarantaa tereveyttään ja henkeään sekä loppuelämän toimeentuloa vätysmäisten älykääpiöiden sikiöiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
En minä halua treffejä enää Suomessa koska käytätte esim sanaa älykääpiö. Etsin kauniin ulkomaalaisen naisen. Se on minulle helppo homma.
Ap
Voi sitä naisparkaa, mutta juokse jo, kukaan ja mikään ei sinua estä.
Nainen olisi voinut syyttää minua jostain jos en maksa. Voi esim keksiä päästään jonkun ahdistelu jutun.
Ap