Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?
Miksi suostuit maksamaan molemmat?
Koska nainen pakotti. Kiukkuinen katse niin pakko on.
Ap
Miksi olet noin pelokas pelkuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä provoketju jatkuu? 500 viestiä pelkkää trollailua puolin ja toisin. Viihdyttävää aikansa, mutta liiallinen jankkaaminen pilasi koko jutun.
En muuten ole koskaan maksanut treffeillä, mutta olenkin vanhempaa sukupolvea 😄
Sinäkin täällä kuitenkin vielä olet. 😊
Mulla oli tuossa vuorokausi väliä, juuri sain skimmattua ketjun uudet kirjoitukset läpi.
Hauskaahan tämä on.
Pottuleidit ilahduttivat suuresti! Mäkin tahdon Pottujärjestöon!
Pottujärjestöön on tarkat valintakriteerit, mutta etköhän sinä ne läpäise heittämällä😀
TeamPerunanrivittelijät🥔Järjestän ensitreffit kasvihuoneeseen. Naisen kädet heti multaan.
Kukahan ne viherkasvit naisten kodeissa mahtaa olla pistokkaista juurruttanut, istuttanut ja ruukuttanut, mitä arvelet? Sulle varmaan uusi ja ihmeellinen juttu tuo kädet multaan -juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Tarjoamalla kahvit ja leivoksen saatat päästä jatkoon. Itaroimalla et koskaan. Ehkä sä alitajuisesti suojelet itseäsi siltä, että pääsisit suhteeseen, kun tiedät ettet kuitenkaan pysyisi siinä, sinä minimunainen pikku vinkuja. Moni ensikertalainen pelkää seksiäkin niin helvetisti ettei saa kusiletkuaan sojoon. Sinä olet sellainen.
Ysärillä ei ollut tuollaista kahvilapelleilyä. Silloin mentiin ravintolaillan jälkeen jatkoille, pantiin heti ja seurustelu alkoi siitä.
Höpön löpön.
Sinä olet nyt vanha, ja vanhemmilta miehiltä odotettiin silloin vielä paljon enemmän kuin nykyään.
Sä olet saanut elää kaikkien aikojen helpoimpien naisten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siis tykkää siitä, että vaimo hakkaa häntä. En ihmettele, jos hänelle ei seuraa riitä, suurin osa naisista kun väkivallasta ei pidä.
Mikä juttu tämä nyt on? Pysytään aiheessa eli siinä miksi mies on aina maksaja?
Ap
Nainen on parisuhteessa aina maksaja. Nainen häviää enemmän rahallisesti, ajallisesti ja myös vaivannäön, nautinnon, huomion ja romantiikan osalla.
Ja sä nuriset jostain kahvikupista.
Miettisit ennemminkin, että mitä sulla olis tarjota sille naiselle.
Miten nainen häviää rahallisesti jos kaikki maksetaan puoliksi? Koko parisuhde myös perustuu siihen että nainen saa huomiota.
Ap
Miksi vi tus sa kuvittelet, että naista kiinnostaa sun tarjoama HUOMIO? Eli käytännössä se, että hän hoitaa kaiken, tekee kaiken ja sä kuljet pieni muna sojossa perässä vinkumassa pillua.
Ei siitä sun munasta ole mitään iloa naiselle. Penis on miestä varten. Nylkyttäminen on miestä varten. Naisen nautintoelin on ulkopuolella. Sinä et sitä saisi turpoamaan etkä edes löytäisi sitä, vaikka tietäisit mistä sitä suunnilleen voi etsiä.
Mutta ei tässäkään ollut mitään faktaa. Ei minulla ole pieni muna ja saan seisomaan. Miksi ei pysytä aiheessa?
Ap
Kyllä se on pieni ja lerppu. Ja haisee.
Ei kukaan vieraan kanssa uskalla kävelylle, saattaa joutua vaikka metsään eikä se ole niin turvallista sitten enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siis tykkää siitä, että vaimo hakkaa häntä. En ihmettele, jos hänelle ei seuraa riitä, suurin osa naisista kun väkivallasta ei pidä.
Mikä juttu tämä nyt on? Pysytään aiheessa eli siinä miksi mies on aina maksaja?
Ap
Nainen on parisuhteessa aina maksaja. Nainen häviää enemmän rahallisesti, ajallisesti ja myös vaivannäön, nautinnon, huomion ja romantiikan osalla.
Ja sä nuriset jostain kahvikupista.
Miettisit ennemminkin, että mitä sulla olis tarjota sille naiselle.
Miten nainen häviää rahallisesti jos kaikki maksetaan puoliksi? Koko parisuhde myös perustuu siihen että nainen saa huomiota.
Ap
Miksi vi tus sa kuvittelet, että naista kiinnostaa sun tarjoama HUOMIO? Eli käytännössä se, että hän hoitaa kaiken, tekee kaiken ja sä kuljet pieni muna sojossa perässä vinkumassa pillua.
Ei siitä sun munasta ole mitään iloa naiselle. Penis on miestä varten. Nylkyttäminen on miestä varten. Naisen nautintoelin on ulkopuolella. Sinä et sitä saisi turpoamaan etkä edes löytäisi sitä, vaikka tietäisit mistä sitä suunnilleen voi etsiä.
Mutta ei tässäkään ollut mitään faktaa. Ei minulla ole pieni muna ja saan seisomaan. Miksi ei pysytä aiheessa?
ApKyllä se on pieni ja lerppu. Ja haisee.
Ja pureskelet kynsiäsi. Liotat sormia suussasi. Hyi, mitä bakteeripesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarjoamalla kahvit ja leivoksen saatat päästä jatkoon. Itaroimalla et koskaan. Ehkä sä alitajuisesti suojelet itseäsi siltä, että pääsisit suhteeseen, kun tiedät ettet kuitenkaan pysyisi siinä, sinä minimunainen pikku vinkuja. Moni ensikertalainen pelkää seksiäkin niin helvetisti ettei saa kusiletkuaan sojoon. Sinä olet sellainen.
Ysärillä ei ollut tuollaista kahvilapelleilyä. Silloin mentiin ravintolaillan jälkeen jatkoille, pantiin heti ja seurustelu alkoi siitä.
Höpön löpön.
Sinä olet nyt vanha, ja vanhemmilta miehiltä odotettiin silloin vielä paljon enemmän kuin nykyään.
Silloin pariuduttiin sillä tavalla. Kaikki kontaktit syntyivät ravintolassa. Kukaan ei käynyt kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pihit miehet ja persaukiset liukuhihna- sarjadeittailijat ei kiinnosta. Sellainen mies joka on oikeasti kiinnostunut juuri minusta keksii kyllä jotain omaperäisempää tekemistä. Huom, omaperäisempää, ei välttämättä kalliimpaa.
Ei kukaan jaksa keksiä mitään omaperäistä paitsi jos kysymyksessä on joku huippumalli.
Mun treffikumppanit ovat aina keksineet. Mut on viety ulkomaillekin treffeille kaikkine kuluineen, omaan hotellihuoneeseen.
Olen ilmeisesti huippumalli? Kiva tietää. 😁
Mut vietiin kuumailmapallolennolle. Ja eväsretkelle Hankoniemeen. Purjehdukselle Suomenlahdelle. Mäkin lienen huippumalli. Ap ei tajua, että kukaan nainen ei alennu häneen.
Minäkin olen ilmeisesti huippumalli. Minulle on tarjottu ruuat ja juomat ravintoloissa, hankittu bändi soittamaan treffeille, ostettu kukkia, viety piknikille, viety katsomaan nähtävyyksiä, museoita ja näyttelyitä, soitettu pianoa, maksettu ulkomaanmatkat ja treffit siellä, on maalattu yhdessä jne.
Tämä on viimeinen viesti. Naiset saivat minut jälleen masentuneeksi jutuillaan. Alan katsomaan lentoja ulkomaille ja sinne nauttimaan elämästä. Hei hei!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset hyökkäävät minun kimppuun kun hyeena? Koko palsta. Halusin vaan treffit jossa molemmat maksaa omat kahvinsa ja pullansa. Mitä väärää?
Ap
Meistä ei kukaan ole lähdössä sun kanssa treffeille, joten uliset väärässä paikassa. Tottakai sun typeryyksiin reagoidaan. Niinhän tapahtuu jokaisella somealustalla ja jokaisessa baarissa, jossa nyhväät. Niin kävi Instassa, lensit pihalle. Niin kävi varmaan Suomi24:ssä ja Ylilaudalla. Ja vain siksi sulla on nyt mietittynä uusi patologinen ulinan aihe, tarjoaminen. Se edellinenhän oli vuosien ajan "miksi naiset ei enää kiinnostu", kun ne ei ole kiinnostuneet sinusta ikinä. Sä oot lihava, ikäistäsi paljon vanhemman näköinen pappa, jonka katseessa on jotain outoa. Pkeuudut varmaan vaarilta perittyihin vaatteisiinkin.
Ulkomailla onneksi naiset lähtee treffeille. Olen komea ja mukava. Muutun vain silloin v ittumaiseksi kun yritetään hyväksikäyttää.
Ap
Eli siis täh?
Jos tarjoat kahvin niin raiskaat? Toivottavasti kukaan ei sun kanssa lähde yhtään minnekään.
Voihan toki ravintolassakin kävellä yhdessä. Seisovaan pöytään, että navat rutkuu. Ja baaritiskille juomista käsi kätösessä hakemaan. Jos on parempi ravintola siellä tuodaan murkinat ja näkäräiset pöytiin. Sitten voi löytää tanssiravintolan jossa saa pariliikuntaa tahdikkasti. Suosittelemme ulkokävelyvapaata ensi-iltaa. Niin se minun ja mieheni satu alkoi ja on yhä lumoissa 59 vuoden perästä. Täytän syksyllä 60vee. Terveisin Anneli ja Aulis
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt muutaman kerran. Ensimmäinen kerta oli kaupungissa; naisena kun ei kannata lähteä treffeille muualle kuin julkiselle paikalle. Oli suoraan sanottuna p.rseestä. Koko ajan piti katsoa, ettei törmää kehenkään ja liikenteen melun takia oli vaikea välillä kuulla. Siinä oli romanttisuus kaukana. No, suostuin kuitenkin toisille treffeille. Mies halusi taas kävelytreffit, koska se oli hänen mielestään hyvä tapa tutustua toiseen. Tällä kertaa mentiin puistoon, keskellä päivää toki, jolloin oli muitakin ihmisiä. Oli vähän parempi, mutta keskittyminen herpaantui vähän väliä kun piti katsoa, mihin on menossa eikä kompastu johonkin kiveen.
Kolmannen kerran kun ehdotti kävelytreffejä, totesin että mitä jos mentäisiin drinkille niin voi keskittyä puhumiseen helpommin. Suostutteli sitten että juodaan drinkit hänen asunnossaan. Sinne ei päässyt helposti julkisilla, joten totesin että kahvi riittää, tulen autolla. Mies käytti puoli tuntia itsensä kehumiseen siitä, että oli vaivautunut siivoamaan, kun tulen. Kysyi vielä monta kertaa, että onko minun mielestäni tarpeeksi siistiä. Oli muutenkin outo.
Seuraavaksi olisi taas pitänyt mennä kävelylle. Totesin, että olemme liian erilaisia suhteeseen.
Yhteenvetona; kävelytreffit ovat ihan ok hyvässä paikassa ja silloin tällöin, mutta liika on liikaa.
Oot ollut APn kanssa treffeillä 🤣
En ymmärrä tätä: jos ahdistaa niin mielettömästi se ajatus, että tarjoaa treffikumppanille, vaikka jatkoa ei tule, niin mitä väliä jollain 10-15 eurolla on? Onko se jollekin niin mielettömän iso summa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma.
5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?
Ap
Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit.
No ap:lle se pahempi lienee hukkaan mennyt elämä ilman ensimmäisiäkään treffejä. Tai ehkä se on hänelle turvapaikka. Tekosyillä vuorattu pehmoinen incel-pesä, jossa voi runkata ja sääliä itseään. Kunnes tulee vanhuus ja sairaus eikä kukaan hoida eikä piittaa pätkän vertaa ennenkuin haju alkaa häiritä naapureita.
No naiset ei minua ainakaan hoida. Haukkuvat varmaan silloinkin ja pyytävät rahaa. Ei kannata olla mukava naisille saa vaan p askaa niskaan.
Ap
...vänisee sairas ääliö, joka kuvittelee olevansa kiltti. Niin, normaaleilla ihmisillä kiltteys on luontaista eikä sille odoteta vastapalveluksi sukuelintä. Mutta sä et ole normaali vaan mielenvikainen paska.
No en hauku ainakaan muita koska olen sivistynyt ja koulutettu. Olen myös tarkka rahoistani joka on hyvä asia. Täydellinen mies joka kelpaa ulkomailla mutta ei Suomessa.
Ap
No v i t t u mene sinne ulkomaahan sitten. jätä fiksut ja itselliset suomalaisnaiset rauhaan. Me odotamme miehiltä vain ja ainoastaan sitä mitä itseltämmekin; oman elämän ja käytöksen hallintaa ja hyvää käytöstä. Emmekä ole sinulle ruumistamme velkaa, sinä älykääpiö.
En minä halua treffejä enää Suomessa koska käytätte esim sanaa älykääpiö. Etsin kauniin ulkomaalaisen naisen. Se on minulle helppo homma.
Ap
Ei ole. Jos se olisi sinulle helppoa sinulla olisi jo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä provoketju jatkuu? 500 viestiä pelkkää trollailua puolin ja toisin. Viihdyttävää aikansa, mutta liiallinen jankkaaminen pilasi koko jutun.
Mulla oli tuossa vuorokausi väliä, juuri sain skimmattua ketjun uudet kirjoitukset läpi.
Hauskaahan tämä on.
Pottujärjestöön on tarkat valintakriteerit, mutta etköhän sinä ne läpäise heittämällä😀
TeamPerunanrivittelijät🥔Tykkään napsia niistä ituja poikki naps-naps-naps niinkuin incelien k yrpiä. Pääsenkö myös?
Et. Sori. 🥔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höpön löpön.
Silloin pariuduttiin sillä tavalla. Kaikki kontaktit syntyivät ravintolassa. Kukaan ei käynyt kahvilassa.
Silloin käytiin lavatansseissa ja mies tarjosi aina. Nyktmiehet pääsevät helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on viimeinen viesti. Naiset saivat minut jälleen masentuneeksi jutuillaan. Alan katsomaan lentoja ulkomaille ja sinne nauttimaan elämästä. Hei hei!
Ap
Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaahan tämä on.
TeamPerunanrivittelijät🥔Tykkään napsia niistä ituja poikki naps-naps-naps niinkuin incelien k yrpiä. Pääsenkö myös?
Et. Sori. 🥔
Samaa mieltä. Pottuja terrorisoiva miesinceltrolli ei sovi joukkoon.
Pottuja tulee kohdella kunnioittavasti, kahvila on siihen hyvä paikka!
Todennäköisesti naisilla oli narsistinen persoonallisuushäiriö. He ajattelevat, että miehen pitää tarjota hänelle kaiken, koska hän on niin kaunis.