Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (643)

Vierailija
301/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole varaa maksaa päivällistä, turha vaivautua ehdottamaan kävelyä edes.

On varaa maksaa mutta haluan maksaa vain itselle. Miksi nainen ansaitsee ilmaiset ruoat?

Ap

Koska nainen on laiska pska, joka ei halua (=kykene) tehdä itse mitään asian eteen.

Vierailija
302/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Haluat miehen, joka ei sinua kelpuuttaisi. Ja silti väität, että vaatimuksesi eivät ole kohtuuttomia.

Itsepetosta puhtaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?

En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen. 

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.

Jatka vaan yksin oloasi. 

Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.

Ihan oma valinta.

Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.

Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa. 

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

En ole tuo jota lainasit, mutta tässä on oikeastaan se asian ydin.

Jos olen lähdössä treffeille, niin itse miettisin paikkaa, joka olisi molempien kiinnostuksen mukainen (eli, olen kuunnellut mitä toinen on itsestään kertonut, ja tutustuminen kiinnostaa minua sen verran, että oikeasti vielä muistan mitä minulle on kerrottu). 

Panostaisin ulkonäkööni, valitsisin huolella vaatteet, laittaisin hiukset nätisti jne.

Joten joo, jos toisen treffiehdotus olisi kävelylenkki räntäsateessa, niin olettaisin ettei kiinnostuksen ja panostuksen taso nyt tällä kertaa sitten kohtaa.

Miksi sulle ei riitä, että mies panostaa yhtä paljon kuin sinä ulkonäköönsä ja vaatetukseensa, vaan sen lisäksi pitää panostaa suhun rahallisesti? Kuulostaa siltä, että pyrit kehoasi eli ulkonäköäsi myymällä saada rahan arvoisia asioita mieheltä. Itselle tämä kuulostaa aivan puhtaalta prostituutiolta.

Vierailija
304/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole varaa maksaa päivällistä, turha vaivautua ehdottamaan kävelyä edes.

On varaa maksaa mutta haluan maksaa vain itselle. Miksi nainen ansaitsee ilmaiset ruoat?

Ap

Missä on määrätty että sinun pitäisi maksaa myös naiselle? 
Voit aivan hyvin sopia etukäteen että kumpikin maksaa omansa. 
Oletko jotenkin vajaaälyinen?

Naiset määräävät. Lue koko ketju läpi. 

Ap

Oletat liikaa. Ei tuo osaa lukea.

-eri

Vierailija
305/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne haluaa, mutta vain kiinnostavan miehen kanssa

Tarkoitat varmaan jännän miehen.

Kuka nyt tylsän miehen kanssa haluaisi treffeille. Menisitkö itse jonkun umpitylsän naisen kanssa? Kyllä minä haluan että mies on innostavaa seuraa.

Sellainen, jolla ei ole tarvetta päästä jälkeen päin someavautumaan siitä, miten se jännä loukkasikin naisen itsemääräilyoikeutta.

"Jännyys" ei vain yleensä näy miehestä päälle päin. Se pahin kusipää voi olla ihan kilttimiehen näköinen.

Kusipäät kutsuu itseään useimmiten kilttimieheksi.

Tämä. Hälytyskellot alkavat heti soida, jos toinen oikein alleviivaa olevansa "kiltti".

Ok. Myönnän. Olen kiltti.

-mies

Vierailija
306/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde perustuu sille, että mies ja nainen viihtyvät toistensa seurassa. 

Kaikki nyt tämän tajuavat mutta miksi naiset haluavat ilmaisia lounaita, laukkuja, kenkiä yms?

Olen aina ostanut omat laukkuni ja kenkäni, mutta ilahdun kyllä, jos mies tarjoaa vaikka lounaan tai tuo kukkia. Se osoittaa, että mies arvostaa minua niin paljon, että haluaa panostaa. 

Ja alleviivaa sitä, kuinka vähän sinä arvostat muita ihmisiä. Varsinkin miehiä.

-sivusta

Vierailija
307/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.

Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse. 

Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.

Ap

Jatka vaan yksin oloasi. 

Ihan oma valinta.

Paksua puhetta luuserilta, joka ei arvosta edes itseään

Vierailija
308/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos sinä et panosta, joku toinen mies kyllä panostaa. Naisen ei tarvitse panostaa sinuun. 

Ei kiinnosta

-se toinen mies

Eli nainen jäi nyt yksin. Voi voi.

Vierailija
309/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jatka vaan yksin oloasi. 

Ihan oma valinta.

Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?

Ap

Kysynnän ja tarjonnan laki.

Juuri niin. Naisilla tarjolla on vain loputtomasti vaatimuksia.

Vierailija
310/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä kävely on parasta. Karhu suojaa vaaralliselta mieheltä.

Vierailija
311/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsässä kävely on parasta. Karhu suojaa vaaralliselta mieheltä.

Metsästä tulikin mieleen, että itselläni on ainakin yksi kaveri, joka käy kävelytreffeillä.

Hän on sellainen metsässä viihtyvä reppureissaaja-tyyppi joka jätti edellisen miehen, kun mies ei ollut "tarpeeksi henkinen".

On niitä siis sellaisiakin naisia, joille kävelytreffit natsaa. Teidän pitää tietysti keskittyä sellaisiin naisiin eikä jumittua niihin, jotka eivät kävelytreffeille halua.

Vierailija
312/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lähtee kävelylle mielellään, mutta ei kenen tahansa kanssa. Jos kutsuja on vastenmielinen nössykkä, jolla ei ole vakituista työtä, eikä kestävää erektiota, niin saa kävellä kyllä yksin. 

Ilmeisesti kaikilla naisilla nykyään on sitten kestoerektio.

Onpa hyvä etten ole mennyt yhteenkään tutustumaan paremmin. Olisi aika paha sokki huomata ylimääräinen elin jalkojen välissä.

Eli naisetko HALUAA kävelylle?

Ja sinä läskilöllykkä-incel et jaksa?

Naisille ei tule erektiota.

Itse asiassa naisille tulee myös erektioita. Kun klitoris on kiihottunut, siihen pakkautuu verta. Klitoris on hyvin vastaavanlainen elin kuin penis. 

Vierailija
313/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei edes alussa voi tuon enempää vaivaa nähdä ei ole aidosti kiinnostunut. 

Ihan turha haaskata aikaa sellaiseen, kun on hyviäkin miehiä, jotka oikeasti ovat valmiita vaivannäköön treffien ja yhdessäolon suhteen.

Pidä vaan tiukasti kiinni pennosistasi ja puska(R)-treffeistäsi, ei se maailma muuksi muutu täällä ulisemalla. Päinvastoin, kun täällä mainostat, niin moni nainen joka olisi ehkä kävelytreffeille lähtenyt tajuaakin miksi se ei kannata.

Vierailija
314/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lähtee kävelylle mielellään, mutta ei kenen tahansa kanssa. Jos kutsuja on vastenmielinen nössykkä, jolla ei ole vakituista työtä, eikä kestävää erektiota, niin saa kävellä kyllä yksin. 

Ilmeisesti kaikilla naisilla nykyään on sitten kestoerektio.

Onpa hyvä etten ole mennyt yhteenkään tutustumaan paremmin. Olisi aika paha sokki huomata ylimääräinen elin jalkojen välissä.

Klitoriksen kasvu ja kovettuminen vastaa miehen peniksen erektiota. Molemmissa kudos täyttyy verestä.

Kysymys: kuinka moni mies haluaa naisen, jolla on muna jalkojen välissä?

Klitoris ei ole muna. Takaisin koulun penkille siitä, hus! 

Vierailija
315/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos  ei jatkoa tule niin kannattaisi miettiä mitä itse voisit tehdä toisin? Joko sulla on profiilissa epärealistiset kuvat ja nainen pettyy kun näkee sinut livenä tai olet muuten vaan törppö. Luulen että molempia niin auta vaikka tarjoaisit viiden ruokalajin illallisen. Naista ei kiinnosta jos olet valehdellut profiilissa olevasi jotain muuta.

Yleisin syy miksi jatkoa ei tule on se, että nainen on liian nirso. Suurin osa naisista deittisivustoilla on liian nirsoja.

Yksikään nainen ei ole liian nirso. Jokainen saa etsiä sellaista kumppania kuin haluaa. 

Sanoisin jopa, että suurin osa naisista saisi olla huomattavan paljon nirsompia. 

Vierailija
316/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos  ei jatkoa tule niin kannattaisi miettiä mitä itse voisit tehdä toisin? Joko sulla on profiilissa epärealistiset kuvat ja nainen pettyy kun näkee sinut livenä tai olet muuten vaan törppö. Luulen että molempia niin auta vaikka tarjoaisit viiden ruokalajin illallisen. Naista ei kiinnosta jos olet valehdellut profiilissa olevasi jotain muuta.

Yleisin syy miksi jatkoa ei tule on se, että nainen on liian nirso. Suurin osa naisista deittisivustoilla on liian nirsoja.

Yksikään nainen ei ole liian nirso. Jokainen saa etsiä sellaista kumppania kuin haluaa. 

Sanoisin jopa, että suurin osa naisista saisi olla huomattavan paljon nirsompia. 

Juuri näin, ja nirsoushan on kohteliaisuus! 

Se tarkoittaa hyvää itsetuntoa ja sitä, että ei ole mikään heittopussi ja nyhväke. 

Vierailija
317/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap maksaisi tonnin seksittömistä treffeistä mun kanssa niin hän silti hyötyisi enemmän kuin minä. 😂 

Ainoastaan +70v miljonäärimies voi maksaa tonnin pelkästä katselusta.

Mun mies matkusti Lontooseen mua tapaamaan ensitreffeille. Taisi tulla hintaa treffeille reilustikin yli sen tonnin verran. Ja on komea, silloin nelikymppinen mies. 

Ihan priimatapaus. 

Vierailija
318/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kun hiukset sotkeentuu tai  korko katketa korkkareista

katkeaa.

Vierailija
319/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kun hiukset sotkeentuu tai  korko katketa korkkareista

katkeaa.

Tai jompikumpi niistä aivosoluista nyrjähtää

Vierailija
320/643 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap maksaisi tonnin seksittömistä treffeistä mun kanssa niin hän silti hyötyisi enemmän kuin minä. 😂 

Ainoastaan +70v miljonäärimies voi maksaa tonnin pelkästä katselusta.

Mun mies matkusti Lontooseen mua tapaamaan ensitreffeille. Taisi tulla hintaa treffeille reilustikin yli sen tonnin verran. Ja on komea, silloin nelikymppinen mies. 

Ihan priimatapaus. 

Niin naisillehan pitää aina kaikki olla priimaa. Silti eivät ole onnellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme