Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde perustuu sille, että mies ja nainen viihtyvät toistensa seurassa.
Kaikki nyt tämän tajuavat mutta miksi naiset haluavat ilmaisia lounaita, laukkuja, kenkiä yms?
Olen aina ostanut omat laukkuni ja kenkäni, mutta ilahdun kyllä, jos mies tarjoaa vaikka lounaan tai tuo kukkia. Se osoittaa, että mies arvostaa minua niin paljon, että haluaa panostaa.
No ei mua ihan totta puhuen voisi vähempää kiinnostaa mennä kävelemään jonkun random miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nyt tämän tajuavat mutta miksi naiset haluavat ilmaisia lounaita, laukkuja, kenkiä yms?
Olen aina ostanut omat laukkuni ja kenkäni, mutta ilahdun kyllä, jos mies tarjoaa vaikka lounaan tai tuo kukkia. Se osoittaa, että mies arvostaa minua niin paljon, että haluaa panostaa.
Kyllä minä arvostan naisia muutenkin. Miksi se pitää näyttää rahalla?
Ap
"Kypsät ja älykkäät naiset ei välitä pätkääkään missä tavataan, sillä he haluavat oppia tuntemaan toisen sydämen, nähdä miten arki toisen kanssa sopii yhteen ja näin. Sit ku isot asiat kolahtaa, ni matkustelu, Hollywood-treffit ja muu tulee kuvioihin ja niistä nauttii 100x enemmän ku jonkun randomin kanssa hääräily ja mukatutustuminen siinä samalla."
En pyöri deittiäpeissä, eli minua pitäisi pyytää ihan kasvotusten.
Jos kysyttäisiin lähdenkö kävelylle, niin mikäs siinä. Jossain kohtaa vain olisi hämmentävä tilanne, koska lähtiessä en olettaisi lähteväni treffeille, vaan ihan vain kävelylle tuttavan kanssa.
Ja kyllä miettisin, että olenko niin varavaihtoehto, ettei kävelylenkkiä kummempaa halunnut treffeille miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten sinä sen arvostuksesi ja panostuksesi sitten näytät? Herrasmiehen käytöksellä? Avaat ovia, autat daamille takkia päälle?
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy pelkästään siiderivalailta, ei ne jaksa kävellä. Tai sitten olet itse sus. Siinä ne vaihtoehdot miksi.
Kävelen paljon, juoksenkin viikottain, mutta ei tosiaan kiinnosta oikeastaan ollenkaan mennä kävelemään jonkun random miehen kanssa jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?
Toisin sanoen olet kiinnostunut vain miehen varallisuudesta.
En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen.
Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.
Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse.
Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.
Ap
Ei tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.
Jatka vaan yksin oloasi.
Veikkaan, ettei ole tunkua ystäviksesi tai parisuhteeseen.
Ihan oma valinta.
Jos et arvosta ketään, kukaan ei halua sinua.
Niin se vaan menee. Ihme, ettet ole tuota oppinut jo lastentarhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten sinä sen arvostuksesi ja panostuksesi sitten näytät? Herrasmiehen käytöksellä? Avaat ovia, autat daamille takkia päälle?
Tuskin mitenkään, ellei ole takuuvarmaa reiänsaantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Arvaa paljonko paremmat ravintolat maksaa? Mies voi osoittaa kiinnostuksen tarjoamalla. Jos ei klikkaa, voi kumpikin siirtyä helposti seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tutustua miehen ajatuksiin. Haluan tietää mikä hänen koulutustasonsa on, ammatti, yleissivistyksensä, arvonsa, kiinnostuksen kohteensa, älynsä. Miksi ihmeessä haluaisin jolkottaa loskasäässä jonkun mykän persaukisen kanssa?
En vaan soveltuvuudesta omaan elämääni. Haluan älykkään, sivistyneen, keskustelutaitoisen ja hyvin koulutetun miehen.
Oletko itse näitä kaikkia? Omasta mielestään kaikki ovat älykkäitä ja keskustelutaitoisia.
Miksi se olisi tarpeen edes? En kiinnostu muunlaisista miehistä. AP:lla on kummallinen ajatus siitä miten naisen pitää jotenkin ansaita mies tai treffit tai vastaavaa. Ei tarvitse.
Miksi miehen pitää ansaita kaikki naisten mielestä? Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei ihme ettei ihmiset pariudu.
ApEi tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.
Jatka vaan yksin oloasi.
Ihan oma valinta.
Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?
Ap
Jos ehdotus ensitreffeille on kävely alueella, jossa liikkuu aika vähän ihmisiä, tulee helposti turvaton olo. Mukavampaa ja turvallisempaa on sopia treffit julkiseen paikkaan, jossa on helppo tarvittaessa saada apua ulkopuolisilta.
Koska jos sinä et panosta, joku toinen mies kyllä panostaa. Naisen ei tarvitse panostaa sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi tarvitse. Ei arvostaa. Ei panostaa. Ei tehdä yhtään mitään kenenkään takia.
Jatka vaan yksin oloasi.
Ihan oma valinta.
Ymmärsit tahallaan väärin. Miksi molemmat ei voi panostaa yhtä paljon? Miksi se on aina mies jonka pitää panostaa enemmän?
Ap
En ole tuo jota lainasit, mutta tässä on oikeastaan se asian ydin.
Jos olen lähdössä treffeille, niin itse miettisin paikkaa, joka olisi molempien kiinnostuksen mukainen (eli, olen kuunnellut mitä toinen on itsestään kertonut, ja tutustuminen kiinnostaa minua sen verran, että oikeasti vielä muistan mitä minulle on kerrottu).
Panostaisin ulkonäkööni, valitsisin huolella vaatteet, laittaisin hiukset nätisti jne.
Joten joo, jos toisen treffiehdotus olisi kävelylenkki räntäsateessa, niin olettaisin ettei kiinnostuksen ja panostuksen taso nyt tällä kertaa sitten kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos sinä et panosta, joku toinen mies kyllä panostaa. Naisen ei tarvitse panostaa sinuun.
Aika harva nainen taitaa muutenkaan panostamattomana missään treffeillä kuljeskella? Ja toisaalta jos haluaa romantiikkaa, niin ei se millään sisko ja veli -meiningillä tule.
Tosin mun veljet aina huolehtii musta, että ei toikaan vertaus oikein toimi.
Kahvilatreffit. Haluan tutustua mieheen, joka pystyy olemaan tilassa, jossa on myös muita ihmisiä. Jos treffikumppanille kahvilaan meno on täysi mahdottomuus on myös ko. treffikumppani minulle täysi mahdottomuus. Kahvilassa pystyy havainnoimaan toisen käytöstä, muuta ulkoista olemusta, juttelutaitoa ja sitä onko jatkossa mahdollista hänen kanssaan käydä erilaisissa tilaisuuksissa ja olla luontevaa erilaisissa tilanteissa. Myös onko yhtään kemiaa tai samalla aaltopituudella. Jos treffikumppani on kovin estynyt tai tottumaton normaaleissa sosiaalisissa tilanteissa. Jos kahvin ja jonkun paakelsin ostaminen on "turhaa tuhlausta kun kotona voi juoda halvemmalla ja rauhassa". Tai "inhoan paikkoja joissa on muita ihmisiä".
Kävelyttreffit sitten joskus joku toinen kerta kun on jo tutustuttu paremmin. Jos ja kun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan yksin oloasi.
Ihan oma valinta.
Ap
Kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tähän sanotte:
Kerran Tinderissä tutustuin nelikymppiseen luokanopettajana työskentelevään mieheen. Hän itse vihjaisi, että haluaisi treffeille kanssani. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja mä voin tarjota hänelle. Ehdotin, että mentäisiinkö joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen artesaanipizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesi nauraen: "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen".
Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni eikä edes tehnyt vastaehdotusta. Mitä vikaa noissa ehdotuksissani muka oli? Ehdotin noita kahta ravintolaa siksi, koska niissä on hyvä ja kohtuuhintainen ruoka. Se mies tiesi minun olevan päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota kolmen ruokalajin ateriaa missään fine dining -ravintolassa. Luulisi, että ei luokanopettajatkaan ole mitään snobeja, joille ei ei perus ruokaravintolat kävisi. Siis oikeastihan mun mielestä sen miehen olisi kuulunut vastata minulle näin: "en oikein pidä ruuista, mitä noissa ravintoloissa tarjotaan, mutta voisinko viedä sinut syömään siihen uuteen italialaiseen ravintolaan keskustassa ja mä voin maksaa omat ruokani ja myös tarjota sinulle".
Ja suutuit? Ei mikään ihme että treffejä ei tullut.
Eu siitä tarvitse suuttua, että mies osoittautuu heti alussa perusnegatiiviseksi moukaksi. Se vain pyyhitään yli yhteystiedoista ja unohdetaan.
Kirjoittaja väisti luodin.
Ehkä sun pitää alkaa treffailla muita miehiä kun he mielestäsi ovat täydellisiä.
Miten EU tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa panemaan eikä mitään hintahtavaa kävelyä.
Ne haluaa ravintolaan syömään, miehen piikkiin.
Ei halua. Päivällinen ventovieraan kanssa on epämieluisa kokemus.
Itse menisin kyllä mielelläni kävelytreffeille.
Jonne et mene koska mies=moukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöset naiset on 98% henkisesti kypsymättömiä, ikuista teini-ikää eläviä ja/tai isättömiä kaltoinkohdeltuja, jotka haluavat miehen vain viihdyttävän heitä, koska heillä on vagina. Etsivät siis leikittäjää ja leikkikaveria, kuten varhaisteini-ikäiset. Kypsät ja älykkäät naiset ei välitä pätkääkään missä tavataan, sillä he haluavat oppia tuntemaan toisen sydämen, nähdä miten arki toisen kanssa sopii yhteen ja näin. Sit ku isot asiat kolahtaa, ni matkustelu, Hollywood-treffit ja muu tulee kuvioihin ja niistä nauttii 100x enemmän ku jonkun randomin kanssa hääräily ja mukatutustuminen siinä samalla.
En ihmettele että naiset eivät kanssasi lähde mihinkään. Ovat väistäneet luodon.
Luodon?
Älä kysy pelkästään siiderivalailta, ei ne jaksa kävellä. Tai sitten olet itse sus. Siinä ne vaihtoehdot miksi.