Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just, olen sitten vapaa tekemään mitä haluan.

24.05.2007 |

Mies ilmoitti, että haluaa pitää lomaa suhteestamme ja miettiä asiat rauhassa läpi. Erilleen emme kuitenkaan muuta lapsen takia.

Hän pamautti suoraan, että olen vapaa hässimään tänä aikana niin paljon kuin haluan. Mitä tuohon nyt sitten voi sanoa??? Kiitos suopeudestasi, majesteetti???

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos nimittäin päädytte joskus mokaamaan, niin pudotus pilvilinnoistanne on todella raju.

Pilvilinnoista putoaminen on täysin eri asia, kun TUHOTA ITSE oma liittonsa.

Mokannut olen, pettänyt en ikinä.

Vierailija
22/67 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti,kelatkaa itse! Kuka teistä antaisi anteeksi miehen pettämisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, onhan miehellä tasapuolisuuden nimissä oikeus tehdä valintansa. Mutta ihmettelen, miksi en saisi surra sitä, että menetän hänet. Haluaisin pitää kiinni, vaikka tiedän ettei se onnistu. Olen tehnyt virheen, ja käsittääkseni olen sen myöntänyt täälläkin ihan suoraan. Iloitako tässä pitäisi?

Vierailija
25/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sillä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Hän ei ole muuttanut tänne minun perässäni eikä myöskään eron takia muuttaisi pois.

Vierailija
26/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on sitten mitä vanhana muistella yms muita kuluneita fraaseja. Totuus iskee sitten tosipaikan tullen kuin sukallinen kaurapuuroa. Eipä voi paljon sääliä tuntea, aivan tieten tahtoen teit valintasi ja niin teki miehisikin.

Vierailija
27/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat,niin odotat!

Vierailija
28/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos rakastat,niin odotat!

Vierailija
29/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tämä kaikki tietenkin edellyttää, että se olis (kuten tekikin) jäi siihen yhteen kertaan, tai monta kertaa nyt sitte petitkin sen tyypin kanssa.

Vierailija
30/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää lyödä lyötyä. Mitä te mammat opetatte lapsillenne.. Ap, voimia sinulle, mutta mielestäni on molemmille täyttä itsekidutusta jos asutte yhdessä ja laskeskelette toistenne panokumppaneita. Alatte vain vihaamaan toisianne. Ja lapsen/lapsien takia teidän on PAKKO pysyä väleissä..

Vierailija
31/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi nyt käydä panolla ja sitten huomaa teidän arvokkaan yhteiselon ja aloitatte ns. alusta. Siinä vaiheessa sun nollatilis panojen suhteen tänä aikana on kultaakin arvokkaampi. Eikä sun kannata sitten lähtee kyselemään kuinka monen kanssa se pani.

Vierailija
32/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun pitää lyödä lyötyä. Mitä te mammat opetatte lapsillenne..

Ketä auttaa se, että kun tajuaa tehneensä väärin, muut läiskivät kilvan poskille ja haukkuvat? Hä? " Kiva" asenne teillä ja todellakin mietityttää, minkä esimerkin lapsenne saavat.

Vierailija
33/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ihmetellä tai loukkaantua jos mies kaiken tuon jälkeen sanoo " nyt saat hässiä muita" . Sehän nyt vain on katkera lause ja häneltä suhteellisen oikeutettu.

SINÄ olit typerä, SINÄ petit ja nyt ihmettelet miksi miehesi tahtoo pitää taukoa eikä olekaan rakastuneena valmis tekemään kaikkea innoissaan suhteenne parantamiseksi? Ei varmaan kauheasti motivaatiota löydy?

Jos nyt tahdot pelastaa suhteenne niin sinun tulisi pitää suuta soukemmalla, ottaa rauhallisesti ja OLLA HÄSSIMÄTTÄ MUITA. Voit unohtaa sen ajatuksen mikä voi nousta esiin: " mieshän sanoi että saan tehdä mitä haluan ja meillä on tauko, joten..." .

Ryhdistäydy ja niele ylpeytesi, sinä mokasit ja nyt joudut kantamaan seuraukset.

Vierailija
34/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa haluta sitä itse hässimään, siksi sanoo sulle noin.

Vierailija
35/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan mihinkään semmoiseen, että saa käydä hässimässä muita. Se aiheuttaa vaan ikuisen katkeruuden pariskunnan välille.

Ehkä miehesi testaa sinua ja haluaa nähdä mitenkä reagoit tähän hänen ilmoitukseensa?

Itse en tykkää parisuhteessa pelleilystä, siis tyyliin annetaan ymmärtää muuta kuin mitä oikeasti tarkoitetaan. Sinun sijassasi sanoisin suoraan, että tuntuu pahalta kun mies edes ehdottaa moista, ja jos olisin halunnut jotain muuta niin olisin jo jättänyt hänet tms. Myöntäisin, että erehdyin ja pahasti. Jos oikeasti haluat suhteen mieheesi jatkuvan niin näytä että todella kadut tekosiasi ja kerro kuinka rakastat häntä (teoin ja sanoin), mutta älä matele!

Vierailija
36/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä oikein osaa sanoa vastaankaan tässä tilanteessa. Enemmänkin se menee niin, että vain kuuntelen hiljaa. Koen, ettei minulla ole oikeutta sanoa mielipidettäni enää. Purnaan tunnoistani sitten täällä. :(

Vierailija
37/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen kommenttini sinulle enkä edes tiedä aiemmista kirjoituksistasi koska en ole niitä lukenut ennenkuin nyt mutta: sinä menetit aika pitkälti oikeuksiasi sanoa/tuntea/päättää asioita mitä suhteeseenne tulee sen jälkeen kun päätit miestäsi pettää.

Sitä usein saa mitä tilaa ja monikaan ei niele kumppanin uskottomuutta ja vaikka suhde sen jälkeen jatkuisikin niin ikuinen haava siitä jää.

Mitään muuta sinun on turha olettaa tai edes toivoa.

Luottamus on eräs suhteen tärkeimmistä seikoista ja kun se on saanut kolahduksen niin.........

Vierailija
38/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt minä olen kurjassa tilanteessa suhteessa naiseen, koska todennäköisesti heidän välillään tulee tapahtumaan jotain.

Vierailija
39/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, täysin mitoin kukkupäin...

Vierailija
40/67 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Vierailija:

Nyt minä olen kurjassa tilanteessa suhteessa naiseen, koska todennäköisesti heidän välillään tulee tapahtumaan jotain.

mutta valitettavasti sinun mielipiteesi ja tahtomisesi on menettänyt arvonsa miehesi silmissä.

Hän todennäköisesti todella aikoo ja tahtoo kokeilla ja tehdä jotain tauon aikana, ehkä ihan vain koston ja taustalla olevan mielenkiinnon vuoksi. Se on hänen oikeutensa. Jos hän tahtoo pitää tauon tai erota niin silloin hän saa tehdä mitä vain moraalinsa ja omatuntonsa antaa myten.

Ja voin kertoa, että kun hän pitää mielessä sen mitä sinä teit, niin tuskin kauheasti rajoittelee tekemisiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi