Just, olen sitten vapaa tekemään mitä haluan.
Mies ilmoitti, että haluaa pitää lomaa suhteestamme ja miettiä asiat rauhassa läpi. Erilleen emme kuitenkaan muuta lapsen takia.
Hän pamautti suoraan, että olen vapaa hässimään tänä aikana niin paljon kuin haluan. Mitä tuohon nyt sitten voi sanoa??? Kiitos suopeudestasi, majesteetti???
Kommentit (67)
haluanko kaiken uhalla vielä yrittää pelastaa suhteemme vai en. Ja pakkohan se on myöntää, että kyllä miehen valinnat ja teot tänä aikana vaikuttavat siihen. Ei se auta, jos vain toinen haluaa jatkaa.
mutta en nyt tiedä kuitenkaan miten kaikki menee. :' (
mutta olin jo orientoitunut toisin.
Olin sympatioiden tunnoissa sitä mieltä, että varmasti saatte korjattua suhteenne, jos AIDOSTI kadut, mutta siihen sinusta ei ole!
Näkisipä tai kuulisipa miehesi noi edelliset kommenttisi tunteistasi toiseen pettäjäosapuoleen.
Ette tule selviämään tuosta suosta. Et ole tarpeeksi rehellinen ja se kostautuu.
Vierailija:
Et ole tarpeeksi rehellinen ja se kostautuu.
Eihän tunteille mitään voi, valinnoilleen voi kyllä.
Ihan selkeesti miehes halusi nyt tauon, koska haluaa itse tsekkailla ruohoa aidan toisella puolen.
Mutta ehkä hän tarvitsee tämmöistä voidakseen kenties vielä joskus jatkaa kanssasi.. Pystytkö hyväksymään ajatusta millään tasolla, vai nostaako verenpainetta kun ajatteletkin miestäsi vikittelemässä toisia?
ja pettynyt. ihan terve reaktio mieheltä.
älä nyt vaan ala hyppäämään vieraissa enemmän, jos meinaat saada suhteen kuntoon. hissukseen vaan. voi mennä kauan...
Silti koen, että hän on kohtuuton. Jos minä sain avioliittomme haavoille, niin hän kaataa vain lisää suolaa haavoihin. Eihän tämä ole enää kuin parisuhteen irvikuva.
Olkaa rauhassa eri mieltä.
Mrs_Starlight:
Silti koen, että hän on kohtuuton. Jos minä sain avioliittomme haavoille, niin hän kaataa vain lisää suolaa haavoihin. Eihän tämä ole enää kuin parisuhteen irvikuva.Olkaa rauhassa eri mieltä.
Mutta jotenkin kyllä ymmärränkin miestäsi.
Kannattaisiko jättää tilaisuudet käyttämättä ja yrittää aikalisänkin aikana panostaa siihen liittoon, tai mitä siitä on jäljellä?
aika subjektiivinen kokemus petettynä oleminen. joillekin unohtuu helposti, toiset ei pääse koskaan yli.
mies purkaa vihaa ja haluaa satuttaa sinua sanoillaan. ja ehkä ihan aidosti ei kestä tilannetta.
ei toista voi pettää ja olettaa että kyllä se siitä- määritellä että miten toisella on oikeus tuntea vihaa. miten helppoa oliskaan jos olis joku puolen vuoden takuu miehen vihalle ja sit kaikki ok.
ehkäpä miehesi kuuluu siihen ihmisryhmään joiden mielestä pettäminen on väkivallan lisäksi yksi pahimmista asioista mitä voi toiselle parisuhteessa tehdä. ja reaktio on sen mukainen.
olisko teillä mitään ideaa mennä jonnekin pariterapiaan? ehkä molemmille hieman aukeis toisen ajatusmaailma.
Mulla kävi ihan samoin exäni kanssa. Minä olin kännissä ja petin, ja sitten tunnustin miehelleni asian. Mies reagoi ensin surulla, ja sitten tuli silmitön viha. Meillä samoten tuli tuon kaltainen aikalisä, minkä aikana oli sopimus että muidenkin kanssa saa olla. Minä itkeä tihrustin kotona aina kun mies tuli kaupungilta vasta kuudelta aamulla ja mietin, mitä se oikein oli tehnyt ja kenen kanssa.. Lopulta paine oli mulle liikaa, ja päätin, että pakko sitä on erota. Mulla ei pää kestänyt sitä ajatusta, että mies ihan tietoisesti metsästää muita maailmalla.. Itse en enää ollut valmis olemaan kenenkään muun kanssa, enkä olisi halunnut loppuunsa erotakaan. Ei sitä kuitenkaan itseään jaksa kiduttaa, kun ihan selkeästi toisen tarkoituksena oli vain satuttaa ja kostaa.
Tsemppiä teille! Toivon sydämestäni, että teillä asia sujuu paremmin ja löydätte vielä yhteisen sävelen. Ethän kuitenkaan hajota itseäsi tuossa hommassa..
*hali*
eikö ihminen ole aina harva? Eihän sinä oel kun kaksi kättä sivuilla
Vierailija:
Jos nimittäin päädytte joskus mokaamaan, niin pudotus pilvilinnoistanne on todella raju.
(mies olisi antanut anteeksi, mutta vaimo halusi suhteesta eroon), tiedän, ettei mies hyväksyisi ainuttakaan " mogaa" , johon sisältyy sänkypolkkaa jonkun toisen kanssa. Joten siis peräti NIIN kamalaa täydellisyyttä hän minulta vaatii.
Pitäisköhän ihan pinnistellä täböllä joka päivä, ettei vain antautuisi lihallisten himojen valtaan?
Opettele laskemaan. Opettele lukemaan. Opettele kirjoittamaan. Mikä on oel?
Vastauksestasi päätellen olet muille tuttu, mutta näin lyhyesti: suhteenne on loppu slut. On aika ottaa seuraava askel - molempien.
Vierailija: