50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?
Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!
Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus=rumuusleikkaukset, sukupuolen vaihtaminen ja seksuaalisuuden ylikorostamnen, skuutit, Wolt, vaikuttaja ammattina, digip....a tungettuna joka paikkaan, some, teköäly ja itsekkyys, ahneus, ilkeys, tyhmyys, laiskuus, jotka seurausta monesta edellämainitusta.
Täysin samaa mieltä! Tyhjänpäiväisyyttä kaikki tyynni. Minä-minä-minä-ajattelu ja röyhkeys. Jatkuva v-sanan viljely puheessa jo pikkulapsilla. Naurettava hirveän rumien statuslaukkujen ostelu ja niiden esittely. Poseerauselämä. Sarjabingetys. Tavallisten nimien muuttelu naurettaviksi Kajo Taivaanpilvi -tyyppisiksi nimiksi. Loukkaantuminen kaikesta ja huumorintajun menetys.
Oikein ilkeyden perikuvat ei ymmärrä ilkeyttä 🤣
En ymmärrä nykyaikaa ylipäätään.
M54
En ymmärrä et ihmisillä on aikaa ja kiinnostusta yli 50 v miettiä muiden elämää. Haukkua ja arvostella miten muut elää ja glamorisoida aikaa ennen Metusalemia kun kaikkia lyötiin karttakepillä kannikoille jos uskalsi yhtään elää oman näköistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Narisevalla äänellä puhuminen. TOLKUTON parfyymin haju nuorilla. Ei uskalleta vastata puhelimeen. Ja aika paljon muutakin olisi ...
Narisevalla äänellä kuulee puhuttavan paljon radio-ohjelmissa ja muualla. Todella sietämättömän kuuloista. Miten ääni kestää ? Luulevat olevansa vakuuttavia , mutta eivät onnistu. Sekä nämä niinku-niinku jankkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että ollaan riippuvaisia kännykästä. Vahdataan kuin epäjumalaa pää alaspäin, mukana perässä lapset ja/ tai lemmikit. Eläkää eläen ,kerätkää muistoja ja kokemuksia livenä toisenne kohdaten ja varsinkin kuunnellen. Tatskat naisilla joilla niitä liikaa. Se että alaosaan ei pueta mitään, jos 80- luvulla olis kävelly Hämeensiltaa sukkahousuilla tai muilla piukoilla legginseillä kera lyhyen yläosan olis joku piipaa auto noukkinu nokian rajalle. Käytöstapojen puutetta arjen kohtaamisissa.
Hah hah. Kun olin lapsi 70-luvulla, nuorilla tytöillä oli minihamemuoti! Ne oli siis todella pieniä hameita ja yleensä tiukka neulepusero tai vastaava siinä lisänä. Toinen hauska muoti oli leveälahkeiset housut, jotka oli yläosasta todella tiukat. Kamelinvarpaat sai näkyä.
Koko elämän tilittämistä someen koko maailmalle, jokaisen ruoka-annoksenkin kuvaaminen ja jakaminen, ihan kuin jotakuta kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Rap ja hiphop musiikin suosiota, ovat siis täyttä paskaa.
Juu, en ymmärrä. Ei ole musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä et ihmisillä on aikaa ja kiinnostusta yli 50 v miettiä muiden elämää. Haukkua ja arvostella miten muut elää ja glamorisoida aikaa ennen Metusalemia kun kaikkia lyötiin karttakepillä kannikoille jos uskalsi yhtään elää oman näköistä elämää.
Ei noilta ilmiöiltä pysty välttymään kukaan, tv, netti ja lehdet täynnä turhia julkkiksia. Överiksi mennyt moni asia. Tuskin karttakepillä lyötiin muita kuin pahantekijöitä, jotka eivät puhetta uskoneet. En ole väkivallan kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä nykyaikaa ylipäätään.
M54
Sama. Maailma on muuttunut niin hurjasti melko lyhyen ajan sisällä. Ei 2000-luvun alussa tajunnut että sai elää viimeisiä normaaleja aikoja, 80- ja 90-luvusta puhumattakaan.
2020-luku on ihan omaa luokkaansa ja vauhti vain kiihtyy..
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että ollaan riippuvaisia kännykästä. Vahdataan kuin epäjumalaa pää alaspäin, mukana perässä lapset ja/ tai lemmikit. Eläkää eläen ,kerätkää muistoja ja kokemuksia livenä toisenne kohdaten ja varsinkin kuunnellen. Tatskat naisilla joilla niitä liikaa. Se että alaosaan ei pueta mitään, jos 80- luvulla olis kävelly Hämeensiltaa sukkahousuilla tai muilla piukoilla legginseillä kera lyhyen yläosan olis joku piipaa auto noukkinu nokian rajalle. Käytöstapojen puutetta arjen kohtaamisissa.
Hah hah. Kun olin lapsi 70-luvulla, nuorilla tytöillä oli minihamemuoti! Ne oli siis todella pieniä hameita ja yleensä tiukka neulepusero tai vastaava siinä lisänä. Toinen hauska muoti oli leveälahkeiset housut, jotka oli yläosasta todella tiukat. Kamelinvarpaat sai näkyä.
Ei se ollut sama kuin mistä tuo puhui. Ne oli ihan oikeita vaatteita ja säädyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Koko elämän tilittämistä someen koko maailmalle, jokaisen ruoka-annoksenkin kuvaaminen ja jakaminen, ihan kuin jotakuta kiinnostaisi.
Samaa ihmettelen. Ennen lomamatkaa alkaa loman hehkutus, otetaan kuvia lentoasemalla sekä sitten koko lomaviikko nettiin kuvat jokaisen päivän ruoka-annoksista, maisemista ja nähtävyyksistä. Tämä toistuu 2-3 kertaa vuodessa , kun matkustetaan. Mikä tarve on tehdä numero itsestä ? Voin itse matkustaa ilman julkisia postauksia. Mitä se muille kuuluu milloin matkustaa ja minne ? Typerää touhua.
Sitä, että kolmekymppiset kokevat olevansa niin vanhan näköisiä, että pitää ottaa botoksia ja täyteaineita. Itse olen vasta nyt 50-vuotiaana ruvennut mielestäni selvästi näyttämään vanhenevalta, enkä silti aio ottaa kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismia ei ole se, että vastustaa maahanmuuttoa eikä halua asua kehitysmaalaisen naapurina.
Emme enää anna vasemmiston määritellä sanojen merkityksiä. Rasismia on sellainen käytös, josta saa tuomion oikeudessa. Kaikki muu syyttely on mustamaalausta ja rangaistavaa.
Tässä kommentissa kestikin yllättävän kauan.
Totta, palsta on pahasti persuuntunut ja täynnä äärioikeiston t rolleja.
Kaiken muun pystyn jollain tasolla ymmärtämään, paitsi autotuneräppiä. Se vaan on niin surkeaa ja huonoa. Onneksi ei ole pakko kuunnella. Enkä kyllä kuuntele myöskään vanhempien ikäluokkien maanvaivaa eli Vesku Loirin einoleino- ja joululauluja, skeidaa nekin.
No en mä noista sosiaalisen median ilmiöistä ole ollenkaan perillä, kun itse en juurikaan käytä niitä.
Iso osa teineistä ei tunnu harrastavan varsinaisesti mitään urheilulajia, vaan käyvät salilla. Omassa nuoruudessani sali- tai punttitreeniä tehtiin, jos ja kun sillä pyrittiin parantamaan suoritusta omassa lajissa. Ei juuri kenenkään pääliikuntamuoto ollut "salilla käyminen".
Hyvä toki, että liikkuvat. Omasta näkökulmasta kuulostaa vain todella tylsältä tehdä salitreeniä, jos sitä tehdään vain itsensä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä noita "somevaikuttajia" enkä käsitä miten joku firma kuvittelee lisäävänsä myyntiään noiden avulla.
Ehkä ne myyvät sellaista tavaraa, jota me somea juuri käyttämättömät emme tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se juuri on täälläkin eli somessa. Sellasia tarinoita vuodatetaan ja ketään ei kiinnosta. Jotkut vissiin roikkuu täällä koko hereillä olo ajan ja raportoi jokaisen voileivän syömisen.
Ennen ei oppimattomat i d l ootit päässet levittämään öyhötystään julisesti
ja tietenkin koti on meidän näköinen, ollaan omannäköisesti sisustavia - ja sitten se on just sellainen mikä on trendikäs juuri nyt ja niitä on 13 tusinassa.