Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?
Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset?
Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa.
Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä...
Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo!
Miksi näin?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa elämässäni olen tavannut miehen, joka ei olekaan ällöttävä kuten kaikki muut miehet, ja sitten olen mennyt näiden kanssa yhteen siitä huolimatta, että niillä on outoja piirteitä tai tapoja. En minä ole mitään valinnut.
Ohis, mutta miten oikein määrittelet ällöttävän jos kahta lukuunottamatta kaikki tapaamaasi miehet ovat sellaisia mielestäsi?
Ei ne ihmisinä ällöttäviä ole, vaan neutraaleja ihmisiä. Ällöttävyysfaktori tulee siitä, että en esim. halua heidän kähmivän itseäni tai nähdä heitä alasti.
"Se on valitettavasti aika mahdoton tuoda esille muita hyvin ominaisuuksia, jos ei edes pääse esikarsinnasta läpi. On yritetty, minä ja varmasti moni muukin. Ei mitään vastakaikua."
Minulle riitti se, että mies katsoi minua silmiin ja hymyili. Se katse oli niin lämmin ja hymy vilpitön, joten muuta ei tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
"Joko olet nainen valeasussa tai sitten elät vahvistusharhassa. :)"
Ihan vain kysyisin että mitä ajattelit hyötyä siitä että leimaat toisten mielipiteet suoralta kädeltä valeiksi? Ei tuo sinun nykyinenkään ajatteluksi ole sinua onnelliseksi tehnyt joten mitä menetät jos kuuntelet hetkeksi niitä miehiä joilla elämä on pariutumisen suhteen mennyt paremmin?
Tuskin lukisit kalastusvinkkejäkään ihmisiltä jotka eivät ole koskaan kalaa saaneet ja ovat katkeria siitä miten kalastaminen on niin vaikeaa että ei tavallinen kalastaja voi ikinä mitään saada. Et ainakaan jos itse haluat kuitenkin kalaa saada.
Kaikista tyhmintä on pyytää kalastusvinkkiä itse kalalta. :D Taikka sitten sellaiselta kalastajalta, jolla on sellaiset kalastuvehkeet, joihin ne huonommat kalastajat eivät tule koskaan pääsemään käsiksi.
Voisko joku tiivistää ketjun?
Oliko niin, että incelit syyttelee naisia miesten tekemästä väkivallasta ja paskuuksista? Kun eihän miehillä mitään aivoja ole eikä ne ole edes ihmisiä.
Just kävin kivan tyypin kans 5 km kävelyllä. Tuli hyvä mieli ja olo. Löydettiin marjojakin.
"Se on valitettavasti aika mahdoton tuoda esille muita hyvin ominaisuuksia, jos ei edes pääse esikarsinnasta läpi. "
Silloin yrität väärällä tavalla. Jos ulonäkö ei ole suurin avusi, älä koita periutua paikoissa jossa katsotaan heti ensin ulkonäköä. Mukavan luonteen perusteella voi pariutua esim. yhteisen kaveripiirin, opiskelun, työn tai harrastuksen kautta jolloin se toinen voi nähdä sen luonteesi pidemmän aikaa ja ihastua siihen. Jos ulkonäkösi ei ole ihan luotaantyöntävä, moni nainen voi alkaa nähdä sinut ihan komeana kunhan muutenkin näkee sinut mielenkiintoisena ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joko olet nainen valeasussa tai sitten elät vahvistusharhassa. :)"
Ihan vain kysyisin että mitä ajattelit hyötyä siitä että leimaat toisten mielipiteet suoralta kädeltä valeiksi? Ei tuo sinun nykyinenkään ajatteluksi ole sinua onnelliseksi tehnyt joten mitä menetät jos kuuntelet hetkeksi niitä miehiä joilla elämä on pariutumisen suhteen mennyt paremmin?
Tuskin lukisit kalastusvinkkejäkään ihmisiltä jotka eivät ole koskaan kalaa saaneet ja ovat katkeria siitä miten kalastaminen on niin vaikeaa että ei tavallinen kalastaja voi ikinä mitään saada. Et ainakaan jos itse haluat kuitenkin kalaa saada.
Kaikista tyhmintä on pyytää kalastusvinkkiä itse kalalta. :D Taikka sitten sellaiselta kalastajalta, jolla on sellaiset kalastuvehkeet, joihin ne huonommat kalastajat eivät tule koskaan pääsemään käsiksi.
Kalahan se päättää käykö pyydykseen. Näin siis silloin, kun kalastaja tietää tarkkaan millaista kalaa haluaa pyytää. Verkoilla ja rysällä saaliiksi saa ihan mitä sattuu ja koko saalis voi olla kalaa, jota kalastaja ei halua. Jokainen päättää, kumpi on itselle tärkeämpää, määrä vai laatu.
Vierailija kirjoitti:
"Se on valitettavasti aika mahdoton tuoda esille muita hyvin ominaisuuksia, jos ei edes pääse esikarsinnasta läpi. On yritetty, minä ja varmasti moni muukin. Ei mitään vastakaikua."
Minulle riitti se, että mies katsoi minua silmiin ja hymyili. Se katse oli niin lämmin ja hymy vilpitön, joten muuta ei tarvittu.
Taustalla toki laatikkoleuka, metsästäjän silmät ja leveät olkapäät. :) Ja mites luulet jatkuvien pakkien ja muiden ihmisten harrastaman syrjinnän vaikuttavan ihmisen käyttäytymiseen muiden ihmisten seurassa? Jonkun verran pystyy feikata, mutta aina se ei ole helppoa.
"Kaikista tyhmintä on pyytää kalastusvinkkiä itse kalalta."
Ei vertaudu koska kala ei halua tulla kalastetuksi mutta moni nainen haluaa kyllä parisuhteen.
":D Taikka sitten sellaiselta kalastajalta, jolla on sellaiset kalastuvehkeet, joihin ne huonommat kalastajat eivät tule koskaan pääsemään käsiksi."
Jos tulet onnelliseksi selittämällä itsellesi että sinulla ei ole mitään mahdolisuuksia niin siitä vaan. Mutta aika paljon kyllä menetät ihan vain koska haluat jäärääpäisesti uskoa että sinussa ei voi olla mitään vikaa.
Ajattelitko että sellainen jääräpäisyys on naistenkaan silmissä viehättävää?
"Ja mites luulet jatkuvien pakkien ja muiden ihmisten harrastaman syrjinnän vaikuttavan ihmisen käyttäytymiseen muiden ihmisten seurassa? "
Tietenkin se vaikuttaa itsetuntoon ja sitä kautta sosiaalisiin taitoihin. Mutta se ei muuta sitä faktaa että monen ihastumisen taustalla on ihan muu kuin täydellinen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustalla toki laatikkoleuka, metsästäjän silmät ja leveät olkapäät. :) Ja mites luulet jatkuvien pakkien ja muiden ihmisten harrastaman syrjinnän vaikuttavan ihmisen käyttäytymiseen muiden ihmisten seurassa? Jonkun verran pystyy feikata, mutta aina se ei ole helppoa.
Miehellä ei ollut laatikkoleukaa, silmät oli kauniit, naururyppyiset ja lisäksi pitkät, kaarevat ripset. Olkapäitä en edes ajatellut.
Jos saa jatkuvati pakkeja, niin siinä tapauksessa kannattaa naisiin tutustua kuten miehiin tutustutaan. Siis avoimin mielin eikä mielessä arvostellen, panisinko vaiko enkö panisi. Naisesta kannattaa olla kiinnostunut ihmisenä, ei naisena.
Vierailija kirjoitti:
"Ja mites luulet jatkuvien pakkien ja muiden ihmisten harrastaman syrjinnän vaikuttavan ihmisen käyttäytymiseen muiden ihmisten seurassa? "
Tietenkin se vaikuttaa itsetuntoon ja sitä kautta sosiaalisiin taitoihin. Mutta se ei muuta sitä faktaa että monen ihastumisen taustalla on ihan muu kuin täydellinen ulkonäkö.
Sentään suostuit myöntämään jotain. Hyvä alku sekin.
"Kaikista tyhmintä on pyytää kalastusvinkkiä itse kalalta. :D Taikka sitten sellaiselta kalastajalta, jolla on sellaiset kalastuvehkeet, joihin ne huonommat kalastajat eivät tule koskaan pääsemään käsiksi."
Kerron sinulle nyt näin naisena yhden faktan: ihastumisessa oleellista on se että tuntee yhteyttä siihen toiseen. Jos jokainen asia jonka toinen minullle sanoo on vänkäystä vastaan ja asia jonka sanoin onkin väärin tai tyhmää ja sinä tiedän paremmin, en taatusti tunne mitään henkistä yhteyttä sinuun. Kaltaisiasi vänkäreitä on tullut kyllä vastaan sekä elämässä että työelämässä eikä se koskaan ole saanut aikaa mitään positiivisia tuntemuksia. Sen sijaan kivat, sosiaaliset miehet ovat mukavia niin kumppaneina, työkavereina kuin kavereinakin.
Joten katso peiliin. Vaikka tuskin sinä katsot.
Se nyt vaan sattu köpöttelee samaan baariin ja kahden viikon päästä muutti mun luo. Siitä on nyt reilu 30 vuotta
"Sentään suostuit myöntämään jotain. Hyvä alku sekin. "
En minä ole koskaan väittänyt että ihmisillä ei olisi pariutumista hankaloittavia piirteitä. Tietenkin on. Mutta harvoin ne ovat kokonaan pariutumista estäviä jos vain ihminen on halukas oppimaan ja näkemään sen mitkä ne ongelmat ovat.
Mutta jos omia heikkouksiaan ei ole valmis myöntämään ilman että sen kääntää naisten syyksi niin aika vähän on mahdollisuuksia mihinkään kehitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.
Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.
Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset. No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.
Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.
Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.
Sinähän se näytät siinä raivoavan, kun jokin muu kuin sinun kaltaisesi henkilö käyttää perustuslaillista sananvapauttaan. :) Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa. Naisen itsetunto ei kestä olla alle 180 cm pitkän miehen kanssa. Olin itse asiassa festareilla viime vkl. Mitä sitten? Kävin 10 vuotta baareissakin yms. paljon. Enköhän mä tiedä nämä jutut aika hyvin.
Naisilla on sisäsyntyinen, eli geneettinen, eli stereotyyppinen taipumus/vietti suosia maskuliineja miehiä jotka ovat itseään noin päätä pitempiä. Miehen olkapää on niin turvallinen, sitä vasten on ihana kallistaa päänsä.
Vastaavaavasti miehillä on stereotyyppinen, eli geneettinen, eli sisäsyntyinen taipumus/vietti suosia siroja kaunottaria, jotka ovat itseään noin päätä lyhyempiä. Siron kaunottaren pää miehen olkapäällä tuntuu niin mahtavalta.
Siis naisen pituus = miehen pituus miinus luokkaa 30cm, sellaisia on suurin osa rakastavaisista pareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.
"Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi."
Eli joku nainen on rakastunut heihin ja halunnut heidät mutta sinun mielestäsi sitä ei lasketa, koska nainen ei ole tarpeeksi kaunis tai "eliittiä" vaan on samanlainen ihan tavallinen ihminen kuin ne miehetkin.
Jep, kuka tuossa esimerkissä onkaan nyt se ulkonäkökeskeinen...? Ja mitenkä päin se tyytyminen tässä esimerkissä nyt onkaan?
Kaikki käännettiin toisinpäin naisen ajatuksiksi, miten todellisuudessa ajatteleekin mies ihan itse.
Naiselta tuossa toivotaan ykkösenä sitä ulkonäköä ja pidetään naista huonona, jos on jo ennestään lapsia, ja on tällaisia kriteereitä. Sitten mies tyytyy muuhun ja kiukuttelee.
Surullista tuossa tosiaan on se, että nainen on voinut ihan tosissaan ihastua ja rakastua tähän mieheen ja valita hyvin mielin hänet. Mies sitten ei puolestaan arvosta ja rakasta naistaan takaisin, vaan pälyilee kateellisena ja katkerana aidan toiselle puolen vihreille niityille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"
Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.
Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.
Eli ymmärryksesi maailman toiminnasta perustuu jenkkilään, sieltäkin vain tietyntyyppisiin yökerhoihin, ja niidenkin suhteen vain tietynlaiseen vahvasti värittyneeseen, kaupallisin perustein rakentuneeseen toisen käden informaatioon. Selvä. Valintahan tämäkin sinulta on.
Ei, kyllä oma elämänkokemus vähintään 75-prosenttisesti tukee tuota samaa asiaa kuin mitä nuo fiksut ja itse ajattelevat miehet sanovat. Hehän myös usein tuovat julki tutkimuksia aiheeseen liittyen. Te sinipilleröidy ette KOSKAAN kerro mitään tutkimuksia asiaan liittyen, jotka tukisivat teidän sanomaa. Esimerkiksi jo ennen 2020-lukua oli tutkittu, että Suomessa on 50 % 35v miehistä on lapsettomia, koska sopivaa naista siihen ei ole löytynyt. Ja olikohan vielä niin, että 1/3 suomalaisista miehistä on aika lailla ikisinkkuja.
"koska sopivaa naista ei ole löytynyt" 🙄
Ihan tällä palstallakin näkee vähän väliä nelikymppisiä miehiä, jotka oikein retostelevat, että ei heillä ole mitään kiirettä hankkia lapsia, koska kyllähän mies pystyy siihen vaikka viisikymppisenä (ja sitten myöhemmin ihmetellään, kun viisikymppisenä ei taivaasta putoakaan 30-vuotiasta lapsia haluavaa naista). Mikähän osuus noistakin mainitsemistasi 35-vuotiaista lapsettomista miehistä on niitä, jotka eivät vain ymmärrä, että lasten tekemisen aika on nyt eikä 15 vuoden päästä.
Ja tietysti osalla lapsettomista 35-vuotiaista miehistä on yksinkertaisesti lapset jo yrityksen alla kumppanin kanssa. Nykyaikanahan on ihan normaalia hankkia ensimmäinen lapsi siinä kohtaa, kun nainen on vähän päälle 30 ja mies voi hyvin olla esim. juuri 35 tai vähän päällekin.
"Siis naisen pituus = miehen pituus miinus luokkaa 30cm, sellaisia on suurin osa rakastavaisista pareista."
Hyvin harvalla parilla pituusero on 30 cm. Oikeasti se on ehkä 15 cm. Tuolla sinun laskukaavallasi 180 senttisen miehen kumppani olisi yleensä 150 senttinen nainen. Joka on jo harvinaisen lyhyt nainen. Naisten keskipituus Suomessa on 163 cm. Naisen keskimääräinen kumppani olisi siis sinun mukaasi 193 senttinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi."
Eli joku nainen on rakastunut heihin ja halunnut heidät mutta sinun mielestäsi sitä ei lasketa, koska nainen ei ole tarpeeksi kaunis tai "eliittiä" vaan on samanlainen ihan tavallinen ihminen kuin ne miehetkin.
Jep, kuka tuossa esimerkissä onkaan nyt se ulkonäkökeskeinen...? Ja mitenkä päin se tyytyminen tässä esimerkissä nyt onkaan?
Kaikki käännettiin toisinpäin naisen ajatuksiksi, miten todellisuudessa ajatteleekin mies ihan itse.
Naiselta tuossa toivotaan ykkösenä sitä ulkonäköä ja pidetään naista huonona, jos on jo ennestään lapsia, ja on tällaisia kriteereitä. Sitten mies tyytyy muuhun ja kiukuttelee.
Surullista tuossa tosiaan on se, että nainen on voinut ihan tosissaan ihastua ja rakastua tähän mieheen ja valita hyvin mielin hänet. Mies sitten ei puolestaan arvosta ja rakasta naistaan takaisin, vaan pälyilee kateellisena ja katkerana aidan toiselle puolen vihreille niityille...
Niin, tai hyvin mahdollisesti mies on yhtä lailla rakastunut "kulahtaneeseen" yh-naiseensa, joka on miehen mielestä kiva, mukava ja puoleensavetävä ihminen, mutta tämä katkera palstajankkaaja itse sinkkuna katsoo suhdetta ulkopuolelta ja on sitä mieltä, että mies ei ole "saanut naista" tai "päässyt seulasta läpi", koska siihen laskettaisiin vain kauniin, nuoren ja lapsettoman naisen saaminen.
Se on valitettavasti aika mahdoton tuoda esille muita hyvin ominaisuuksia, jos ei edes pääse esikarsinnasta läpi. On yritetty, minä ja varmasti moni muukin. Ei mitään vastakaikua.