Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku parisuhteessa oleva nainen kertoa, miten päädyit parisuhteeseen....?

Vierailija
05.08.2026 |

Kiinnostaisi tietää, miten nainen tekee valinnan? Kenet valitsee miehekseen? Kenen kanssa lähtee treffeille, kuka saa rukkaset? 

Nainenhan sen valinnan aina tekee. Useimpien miesten osa on vain tyytyä siihen naiseen, kenet saa. 

Asia kiinnostaa minua siksi, koska tunnen parisuhteessa olevia miehiä, jotka ovat aivan k-päitä/ turhia luusereita/ älyllisesti jälkeen jääneitä/ narsisteja/ alkoholisteja/ pettäjiä/köyhiä... 

Ja silti heillä on kaunis ja fiksu vaimo! 

Miksi näin? 

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset myös hyötyvät maksetuista veroista enemmän kuin miehet, esim. Suomen julkisen sektorin 700k työpaikasta yli 500k on naisia"

Tuo on palkka tehdystä työstä ja sitä kautta aikaasaaduista asioista. Ei mikään "hyöty" veroista. 

Tajuat ehkä asian viimeistään sitten kun velaksi pyöritetty Suomi menee konkurssiin ja IMF tulee kylään ja pakottaa leikkaamaan... :)

Tämä nyt liittyy kyllä aika paljon laajempiin asioihin kuin siihen mitä itse yrität naisista ja miehistä väittää. Ääh. Miksi edes yrittää pelata tällaista pulushakkia.

Vierailija
162/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset.  No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.

Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.

Toisille ulkonäkö vaikuttaa enemmän, toisille vähemmän. Toisilla on laaja skaala, mitä pitää kivana ulkonäkönä / olemuksena ja toisilla kapea. 

Itse kyllä väitän, että miehille se naisen ulkonäkö on kyllä useammin se ykkösasia, kuin mitä toisinpäin. 

Tietenkin molemmissa sukupuolissa on niitä monien mielestä viehättäviä ja suosittuja ja tottakai myös ulkonäköä / olemusta katsotaan. Mutta kyllä monennäköiset ihmiset silti ihastuu, rakastuu ja parituu. Myös ne lyhyemmät miehet. 

Kannattaa tuoda esiin omia vahvuuksiaan ja hyviä puoliaan ja luonteenpiirteitään. Vähän turhan helppo syyttää omaa pituutta, sillä kyllä niihin muihinkin piirteisiin voi ihastua ja rakatua, mitä sitten taas löytyy. Eli tiedosta ja panosta niihin omiin vahvuuksiisi ja kehitä niitä heikkouksiasi, joille voi jotain tehdä. 

Vaikkapa mariseva ja katkera asenne naisia kohtaan on varsin luotaantyöntävää, paljon enemmän kuin se "puuttuva" pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa youtubesta vaikka Rehab Room:n videoita, niin tajuat millä perusteella naiset miehiä valitsevat, miten uskollisia ovat miehilleen jne. Yhdessäkin videossa nainen oli Ch 4din kanssa, joka ei pyyhkinyt p..settään, mutta koska pitkä ja komea, niin oli ties kuinka pitkään yhdessä tämän kanssa ja meni kihloihinkin. Myöhemmin vasta suostui myöntämään itselleen kuinka epähygieeninen mies oli kyseessä ja tällöin jätti miehen.

Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.

Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...

Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.

Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.

Mikä sinua oikein vaivaa ja mikset osaa kirjoittaa normaalisti (pn kipä - mitä se edes tarkoittaa)? Ihan tavallisia miehiä ja naisia on suurin osa ihmisistä. 

En voi kirjoittaa normaalisti, sillä tietyille sanoilla palstalla on sensuuri. Etkö sinä tiedä sitä? Tosi usein jää viestit moderoinnin piikkiin, joka toimii aika pitkälti automaattisesti. Vähän helpotetaan: p ll un ki peä.

Ohis, mutta onko sinun teesisi nyt se, että jokaista naista simppaa sata miestä, vai se että miehet eivät enää simppaa naisia? Puhut ihan ristiriitaisia juttuja taas.

Heränneitä miehiä ei ole ehkä vielä tarpeeksi, mutta tarpeeksi monta saadakseen huomiota asialle, vaikkakin lukuisat eri some-alustat pyrkivät vaimentamaan näitä totuuteen perustuvia ajatusten jakajia. Ongelma on nimenomaan nämä s1 mpit, jotka ovat aina valmiita kannattelemaan naisia saamatta itse mitään takaisin. Ja tykkäämään ihan mistä tahansa naisen some-postauksesta "koska nainen". Yms. Miehen ei koskaan pitäisi olla epätoivoinen.

Ironisesti tämä jatkuva liiallinen tykkäysten jakaminen ja jatkuva viestittely ilman vastakaikua on yksi varmimmista tavoista karkottaa naisia. Ei siinä etteikö tälläkin tavalla joku yksittäinen nainen kiinnostu, meitä on moneen junaan. Todennäköisesti tärkein piirre on hyvä itseluottamus jos mies haluaa saada ketään naista parisuhteeseen ja vaikka itseluottamus ei olisi kunnossa, onko silti pakko jatkuvasti valittaa ja rypeä itsesäälissä joka varmasti karkottaa kumppaniehdokkaat.

Mitä lyhyisiin miehiin tulee niin eräs kaveri on hieman yli 160cm, aika tavallisen näköinen ja omaisuutta ei juuri ole, ajoittain työttömänä sekä ulosotossa. Silti naisia on aina riittänyt ympärillä kun on hauska suustaan, itseluottamus kunnossa sekä osaa luoda oikean yhteyden. Omaa rahatilannetta ei ole muutoin ilmeisesti peitellyt mutta tuskin on siitä erikseen naisille valittanut. Naisten iskeminen alkuvaiheessa on myös tavallaan eräänlaista markkinointia: huonoista piirteistä vaietaan ja hyviä korostetaan.

Jos tarkoitus on ihan oikeasti päätyä parisuhteeseen niin heitä hiiteen ne manosfäärivideot ja jos on jotain pakko katsoa niin naisten tekemiä deittailuvinkkivideoita. Sellaisia joissa ei ole mihinkään poliittiseen suuntaan painotuksia. Nämäkin tosin ovat rapakon taakse suunnattuja mutta näistä voi saada vinkkejä miten kannattaa toimia mutta täysin näidenkään mukaan ei kannata toimia vaan pitäisi olla mahdollisimman paljon oma itsensä.

Kannattaa vaikka aloittaa hymyilemällä kaupan kassalle. Kaikki eivät toki hymyyn vastaa mutta tällä tavalla voi totuttaa pikku hiljaa itsensä kohtaamisiin. Naisten tapaamisessa pitää pitää mielessä ettei läheskään kaikki tapaamiset johda mihinkään ja jos eivät johda niin eteenpäin reippaasti vain. Mitä enemmän kohtaat ihmisiä, sitä todennäköisimmin löydät jonkun.

Ensimmäinen kappale: Jos tosiaan viestittelee naiselle ja ei saa vastakaikua, niin kannattaa lopettaa heti. Tuo itseluottamus sitten onkin ihan tyhmä väite, sillä se perustuu aika pitkälti siihen, onko saanut muilta ihmisiltä validaatiota vai ei. Jos ei saa sitä itseluottamusta muilta ihmisiltä tai jos on järkevä eikä sitä heiltä haekaan, niin sitten hyvä juttu olisi hakea sitä itseltään ja tehdä asioita, jotka sopivat itselle paremmin. Toinen: Sillä miehellä ei todellakaan ole itseluottamus kunnossa, vaan on impulssikontrolliton jänn.. ä mies. Naiset tykkäävät sellaisista elämäm ka lluista. Naiset puolestaan eivät tykkää miehistä jotka hallitsevat hyvin elämäänsä, siis impulssikontrollittoman vastakohta. Kolmas: Nyt meni metsään oikein urakalla. Sillä aina pitää katsoa mitä naiset tekevät, eikä mitä sanovat. Sitä nimenomaan manosfääri tekee. Äläkä sä tule tänne käskyttämään mua. Neljäs: Kaupan kassoista huonoa kokemusta on vain naisilta. Siis syrjivää käytöstä. Kuten muissakin aspa-tilanteissa. Jotkit naiset kohtelevat aspa-tilanteissa vääränlaisen pärstäkertoimen miehiä huonosti ja feminismin vuoksi se sallitaan. Valitsen siksi mielelläni aina mieskassan, jos sellainen löytyy. Olen joutunut silloin tällöin tekemään valituksia noista huonosti käyttäytyvistä naisista. Ja yleisesti ottaen: Noi sun neuvot on ihan surkeita, tällai kun keski-ikäisenä ihmisenä olen maailmaa nähnyt ja joutunut kokemaan ihmisten huonoa käytöstä.

Vierailija
164/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, juutuubivideot onkin aina totta eikä ne ole koskaan käsikirjoitettuja tai näyteltyjä.

Tässäkin ketjussa on useampi nainen kertonut suhteen alkamisesta eikä se ulkonäkö ole ollut se ratkaiseva tekijä. Sitten tulee mies, joka on nähnyt vastakkaista "todistavan" juutuuppi-videon. Hänelle vahvempi todiste on tämä (luultavasti miehen käsikirjoittama) video, ei suinkaan naisten itsensä kertomat tapaamiskertomukset.  No mikäs siinä, hakatkoon päätään seinään.

Se mitä nainen tekee ja sanoo, ovat eri asioita. Nainen ei pakosti edes itse tiedosta tekemisten ja sanomistensa olevan ristiriidassa. Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt, ihan vaan naisten oman käytöksen vuoksi, jotta miehet saataisiin puna-/mustapilleröityä siitä miten maailma toimii, jotteivät pysyisi laput silmillä lopun elämäänsä.

Käytkö koskaan ulkomaailmassa katsomassa ympärillesi, vai vietätkö kaiken aikasi koneella roikkuen Tinderissä ja vihasivustoilla? Siihen on syynsä miksi manosfääri-idiotismi leviää nimenomaan verkossa. Toki jos mieltään tarpeeksi kauan marinoi tuossa materiaalissa on vaikea enää nähdä todellista maailmaakaan muuten kuin oman vahvistusharhansa läpi, minkä jälkeen ne raivon aiheet yhä lisääntyvät itseään toteuttavana ennusteena.

Sinähän se näytät siinä raivoavan, kun jokin muu kuin sinun kaltaisesi henkilö käyttää perustuslaillista sananvapauttaan. :) Joo, käyn jatkuvasti ulkona ja aina kun näkee naisen miehen kanssa, niin se mies on joku hujoppi. Erittäin harvoin näkee yhtäkään naista lyhyen miehen kanssa. Naisen itsetunto ei kestä olla alle 180 cm pitkän miehen kanssa. Olin itse asiassa festareilla viime vkl. Mitä sitten? Kävin 10 vuotta baareissakin yms. paljon. Enköhän mä tiedä nämä jutut aika hyvin.

Onko joku jotenkin estänyt perustuslaillista sananvapauttasi? Täällähän nuo viestisi näyttävät olevan. Et vain oikein tunnu kestävän sitä että joku kehtaa olla eri mieltä kanssasi.

Vahvistusharhakin näyttää jo toimivan kohdallasi vahvasti. Lisäksi viittaaminen nimenomaan festareihin ja baareihin tässä yhteydessä kertoo myös tarkkailun rajautumisesta suurelta osin vain tietyntyyppisiin tilanteisiin ja henkilöihin sekä nuoresta iästä ja vähäisestä kokemuksesta. Kannattaisi välillä viettää aikaa jossain missä esimerkiksi lapsiperheet pyörivät, niin saisit laajemman kuvan siitä miten ihmiset tosiasiassa pariutuvat.

Olen keski-ikäinen mies, eli arviosi meni täysin pieleen. Ja tuo vahvistusharha ei kyllä päde minuun lainkaan, sillä minä olen tutkinut näitä asioita koko elämäni. Sinä et.

Vahvistusharhan päteminen ei mitenkään riipu siitä, kuinka kauan olet asioita tarkkaillut. (Vaikka toden totta on vaikea uskoa keski-ikäisyyteesi noiden tekstien perusteella.) Oletuksesi siitä etten ole tarkkaillut asioita yhtä kauan on väärä, "tutkimiseksi" taas ei manosfäärissä pyöriminen riitä. Ja ei, en ole parisuhteessa itsekään, joten siitä kuplasta ei ole kyse.

Väittäisin että vahvistusharha on jopa todennäköisempi henkilöllä, joka on pakkomielteisesti keskittynyt yhden ja saman asian miettimiseen. Omien sanojensa mukaan suorastaan koko elämänsä.

Vierailija
165/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varmasti monikin mies on ollut jossain lyhyessä parisuhteessa kerran elämässään, niin sekin lasketaan parisuhteeksi."

Jos katsotaan kuinka moni miehistä on edes joskus ollut parisuhteessa niin se osuus on jo noin 90%.

Linkkaa tilasto tästä.

Vierailija
166/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fakta on se, että mies ei pääsisi edes naisen esikarsinnasta läpi, jos tämä ei olisi pitkä ja komea. Miljoonat miehet ovat huomanneet tämän ja siksi näitä "manosfäärejä" onkin syntynyt,"

Fakta on myös se että miljoonat lyhyet ja keskipituiset ja ei-komeat miehet ovat päässeet "seulasta läpi." Jostain syystä manosfääriä ei kiinnosta sen oppiminen miten nämä miehet ovat sen tehneet. Sen sijaan he keskittyvät valittamiseen ja naisten mollaamiseen. Joka on äärimmäisen huono strategia naisen saamiseen.

Ei, eivät ole päässeet seulasta läpi. Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi. Useat manosfääri-ukot ovat nimenomaan niitä entisiä PUA-miehiä, jotka kuvittelivat omilla valinnoilla olevan väliä. Moni näistä miehistä onkin nykyään keski-ikäinen ja kaikki asiat läpi menneitä ja kokeneita miehiä, jotka huomasivat aiemmin oman maailmankuvansa olleen vääriä. Nämä sitten opettavat nuoremmille asioita ja nuoremmilla miehillä asiat vaikeita ovatkin, sillä nuoremmilla naisilla hyp 3 r gamia on yhä pahempi. Jenkeissä naiset valittaa, kun fiksut miehet eivät enää lähesty heitä yökerhoissa, sinkku-tapahtumiin tuleviin miehille voi maksaa yms...valitettavasti suomalaiset miehet ovat liian sinipilleröityjä suurimmaksi osaksi tajutakseen näitä asioita. Suomalaiset ovat hieman yksinkertaista kansaa.

"Korkeintaan ovat päässeet kulahtaneen yh-äidin kanssa suhteeseen, kun nainen "tyytynyt" näihin miehiin, käytyään ensin kaikki ne pitkät ja komeat miehet läpi."

Eli joku nainen on rakastunut heihin ja halunnut heidät mutta sinun mielestäsi sitä ei lasketa, koska nainen ei ole tarpeeksi kaunis tai "eliittiä" vaan on samanlainen ihan tavallinen ihminen kuin ne miehetkin.

Vierailija
167/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen keski-ikäinen mies, eli arviosi meni täysin pieleen. Ja tuo vahvistusharha ei kyllä päde minuun lainkaan, sillä minä olen tutkinut näitä asioita koko elämäni. Sinä et."

No minäkin olen keski-ikäinen mies ja silti kokemukseni on ihan toinen. Olen erittäin tavallinen keskimittainen mies jonka ulkonäkö on ihan keskiverto. Ja samoin on lähes kaikkien kavereitteni. Silti meille on siunaantunut mukavat, fiksut ja nätit vaimot suurimmalla osalle.

Eli ehkä vihdoin voisit miettiä että ehkä sinä olet tehnyt jonkun asian itsekin väärin eikä kaikki vika ole vain naisissa.

Joko olet nainen valeasussa tai sitten elät vahvistusharhassa. :)

Vierailija
168/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikkapa mariseva ja katkera asenne naisia kohtaan on varsin luotaantyöntävää, paljon enemmän kuin se "puuttuva" pituus."

Juuri näin. Omassa miehessäni viehätti alusta alkaen se miten luontevasti hän osasi olla kanssani. Keskustelut olivat helppoja, soljuvia ja sellaisia että kumpikin osasi sekä puhua että kuunnella ja kiinnostui sen toisen sanomisista ihan aidosti. Myöhemmin olen oppinut että mieheni on nuorempana ollut paljon tyttöjen kanssa kaverina. Ei siis niin että olisi seurustellut mutta hänellä on siskoja, naispuolisia serkkuja, perhetuttujen tyttöjä jne joiden kanssa on viettänyt lapsena ja nuorena paljon aikaa kylässä, mökeillä jne.

Silloin nainen ei enää hänelle ollut mikään pelottava mysteeri jota pitää pelätä vaan vain toinen ihminen jonka kanssa voi viettää aikaa. Ja se luonteva suhtautuminen tulee sieltä.

Monien sellaisten miesten joilla pariutuminen on vaikeaa on selvästi vaikea suhtautua naisiin ihan vain ihmisinä. Ne nähdään jonain vastapuolena ja kummallisena ja käsittämättömän toisena lajina joka on miestä vastaan.

Vierailija
169/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kaikilla naisilla on jonkinlainen toive miehen ulkonäön suhteen, mutta kyllä aikuinen nainen tietää jo oman tasonsa. Olen tavallinen ja lyhyt ja halusin samantyyppisen miehen ulkoisesti. Sellaisen, jonka kanssa ei tarvitse itse hulluna pinnistellä. Mutta. Halusin myös puolison, jolla on hyvä koulutus ja suunnitelmia tulevaisuuden suhteen. Ajelehtijan kyllä tunnistaa. Ja hyvin onnisti, nyt yhdessä jo monta kymmentä vuotta.

Vierailija
170/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No itse asiassa saattaa jopa olla, mutta miehillä ei ole mitään henkilöitä, jotka jopa tyrkyttävät apuaan"

Miehet ovat vain usein huonoja pyytämään apua. Miehillä on iskostunut sellainen itse pärjäämisen kulttuuri. Naiset pyytävät helpommin apua kun sitä tarvitsevat.

Mutta miksi luulet asian olevan näin? Voiskohan se johtua ihan vaan kokemuksesta? Aika moni ei vaan yksinkertaisesti ole oikein koskaan saanut apua mistään, tai sitten on vain naurettu jos on pyytänyt. Joten pakko tehdä kaikki itse, vaikka joutuu maksamaan jätti-veroja joka suuntaan. Moni fiksu mies sitten alkaakin vero-suunnittelijaksi. Ja se on ihan oikein. :)

Surullista. Normaalit miehet saavat kyllä lähipiiriltään apua siinä missä naisetkin. Ehkä osa ihmisistä, sukupuolesta riippumatta, ovat vain niin vastemielisen häijyjä ettei heitä auta kukaan.

Naiset maksavat veroja aivan saman kaavan mukaan kuin miehetkin, toim. huom.

Naiset myös hyötyvät maksetuista veroista enemmän kuin miehet, esim. Suomen julkisen sektorin 700k työpaikasta yli 500k on naisia. Hintalapun voit laskea ihan itse...

Kai tajuat että suuri osa julkisen sektorin työpaikoista vuorostaan hyödyttää niitä muita ihmisiä ja pitää yhteiskuntaa ja sen rauhaa pystyssä? Yleensä edullisemmin kuin muuten ko. palveluita saisit (jos lainkaan pystyisit niitä hankkimaan mikäli et kuuluisi varakkaimpaaan kansanosaan).

https://tradingeconomics.com/country-list/government-spending-to-gdp?co…

Suomessa on euroopan suurin julkinen sektori ja silti infra retuperällä. Vesiputkien huoltovelka 10 mrd euroa ja autoteiden huoltovelka yli 2 mrd euroa. Mitä tuolla tuhlauksella ja suurilla veroilla saadaan aikaiseksi? Ja matalampienkin verojen maissa on yhtä hyvin/huonosti toimiva sairaanhuolto.

Vierailija
171/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko olet nainen valeasussa tai sitten elät vahvistusharhassa. :)"

Ihan vain kysyisin että mitä ajattelit hyötyä siitä että leimaat toisten mielipiteet suoralta kädeltä valeiksi? Ei tuo sinun nykyinenkään ajatteluksi ole sinua onnelliseksi tehnyt joten mitä menetät jos kuuntelet hetkeksi niitä miehiä joilla elämä on pariutumisen suhteen mennyt paremmin?

Tuskin lukisit kalastusvinkkejäkään ihmisiltä jotka eivät ole koskaan kalaa saaneet ja ovat katkeria siitä miten kalastaminen on niin vaikeaa että ei tavallinen kalastaja voi ikinä mitään saada. Et ainakaan jos itse haluat kuitenkin kalaa saada.

Vierailija
172/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on simpanssilaji eli valitsee puolison yleensä oikean tuoksun perusteella. Tuoksusta tietää onko kumppani lisääntymismielessä oikea ja vaikuttaa myös siihen kuinka tyydyttävältä seksi kumppanin kanssa tuntuu. Tästä syystä aika usein ne kusipäät päätyy liittoihin, koska ovat maailman sivu olleet kovia levittämään siementään. Luonto ei välitä ihmisen onnellisuudesta vaan vain lisääntymisestä. 

Valintakuviota sotkii nykyään esim. Tinder ja hormonaalinen ehkäisy. Nainen ei saisi käyttää hormonaalista ehkäisyä siinä vaiheessa kun päättää puolisoa, koska se muuttaa ihmisen hajuaistia. Tinderin kautta puolestaan päätyy juttuun ihmisten kanssa joihin ei välttämättä kiinnittäisi mitään huomiota kadulla tai baarissa. 

Puhun omakohtaisesti kokemuksesta. Löysin elämänkumppanin Tinderistä. Ei riidellä juuri koskaan, mutta lasta ei pystytä saamaan. Mies joskus myös haisee tosi luotaantyöntävältä enkä hullaannu hänen lähellään kuten kaikkien niiden kumppaniksi sopimattomien seurassa hullaannuin. Mutta mieluummin näin koska en jaksa draamaa ja kusipäitä. 

Vierailija
173/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa on euroopan suurin julkinen sektori "

Julkisen sektorin laskeminen on hyvin hankalaa koska eri maissa eri asiat lasketaan siihen mukaan. Esim. monissa maissa terveydenhoito on enemmän kaupallisesti hoidettu mutta sitä tarjotaan ostopalveluna kuitenkin julkisin varoin ihmisille. Silloin sitä ei usein lasketa julkiseen sektoriin  mukaan ollenkaan. Samoin jos ihminen jää kotiin hoitamaan suvun vanhusta tai omaa lasta, sitä ei lasketa julkiseen sektoriin vaikka ihminen putoaa pois tuottavasta työvoimasta mutta jos sama vanhus laitetaan vanhainkotiin tai lapsi päiväkotiin niin se kasvattaa julkista sektoria.

Vierailija
174/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa elämässäni olen tavannut miehen, joka ei olekaan ällöttävä kuten kaikki muut miehet, ja sitten olen mennyt näiden kanssa yhteen siitä huolimatta, että niillä on outoja piirteitä tai tapoja. En minä ole mitään valinnut.

Ohis, mutta miten oikein määrittelet ällöttävän jos kahta lukuunottamatta kaikki tapaamaasi miehet ovat sellaisia mielestäsi?

Vierailija
175/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelin tietolähde: hämärä misogyniasivusto. Vedä veeti käteen.

Vierailija
176/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valintakuviota sotkii nykyään esim. Tinder ja hormonaalinen ehkäisy. Nainen ei saisi käyttää hormonaalista ehkäisyä siinä vaiheessa kun päättää puolisoa, koska se muuttaa ihmisen hajuaistia. Tinderin kautta puolestaan päätyy juttuun ihmisten kanssa joihin ei välttämättä kiinnittäisi mitään huomiota kadulla tai baarissa. "

60- tai 70-luvuilla solmitut liitot olivat tuskin ainakaan erotilastojen valossa sen onnellisempia kuin nykyisetkään vaikka silloin Tinderistä ei ollut kuultukaan ja deodorantin käyttökään ei ollut vielä aina normi vaan moni haisi ihan vain omalle hielle.

Vierailija
177/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa on euroopan suurin julkinen sektori "

Julkisen sektorin laskeminen on hyvin hankalaa koska eri maissa eri asiat lasketaan siihen mukaan. Esim. monissa maissa terveydenhoito on enemmän kaupallisesti hoidettu mutta sitä tarjotaan ostopalveluna kuitenkin julkisin varoin ihmisille. Silloin sitä ei usein lasketa julkiseen sektoriin  mukaan ollenkaan. Samoin jos ihminen jää kotiin hoitamaan suvun vanhusta tai omaa lasta, sitä ei lasketa julkiseen sektoriin vaikka ihminen putoaa pois tuottavasta työvoimasta mutta jos sama vanhus laitetaan vanhainkotiin tai lapsi päiväkotiin niin se kasvattaa julkista sektoria.

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Yksikään pers-inceli ei olisi edes elossa ilman julkista sektoria. 

Vierailija
178/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot aika syvällä manosfäärissä. Hae apua!

Manosfääri on korjausliike maailmaa tuhoavalle feminismille. Moni mies ei enää halua s1 mpata naisia. Get over it!

Kuitenkin miehet vinkuvat yksinäisyysepidemiasta kun naiset elävät elämäänsä onnellisina sinkkuina.

Naisen elämä onnellisena sinkkuna = SSRI-lääkettä naamariin, tuhansia s1 mp pejä antamassa tykkäyksiä somessa ja tinderissä, töissä suuren firman HR:ssä tai veronmaksajien maksamassa työpaikassa...

Sinähän sen tiedät. Minulla ei ole mitään näistä ja silti olen onnellinen ilman parisuhdetta.

Joo, miesten rakentamassa yhteiskunnassa, jossa miehet kuitenkin auttavat sinua. Moni (p...n kipä) s1 mp jopa auttaa naisia ilmaiseksi. Miehiä taas ei auta kukaan, aina pitää kaikessa selviytyä itse, mutta jätti-veroja pitää kuitenkin maksaa.

Onkos tää s1 mp siis tatuointikone, vai mikä? Ilmaisia leimoja naisille jossain? Tekee joo varmasti perskuleen kipeää...

https://peakneedles.com/products/peak-s1-mp-wireless-tattoo-machine?srs…

...Mutt kivaa, että naiset saa jotain tällaista pientä palkintoa ja huomionosoitusta yhteiskunnassa, jossa naiset kautta historian synnytti, kasvatti, opetti ja hoiti niin pojat kuin tytöt, ihmiskunnan eteenpäin sukupolvi toisensa jälkeen. Ajatus on varmasti tärkein, vaikkei monia naisia ne tatuoinnit niin kiinnostakaan :)

Vierailija
179/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valintakuviota sotkii nykyään esim. Tinder ja hormonaalinen ehkäisy. Nainen ei saisi käyttää hormonaalista ehkäisyä siinä vaiheessa kun päättää puolisoa, koska se muuttaa ihmisen hajuaistia. Tinderin kautta puolestaan päätyy juttuun ihmisten kanssa joihin ei välttämättä kiinnittäisi mitään huomiota kadulla tai baarissa. "

60- tai 70-luvuilla solmitut liitot olivat tuskin ainakaan erotilastojen valossa sen onnellisempia kuin nykyisetkään vaikka silloin Tinderistä ei ollut kuultukaan ja deodorantin käyttökään ei ollut vielä aina normi vaan moni haisi ihan vain omalle hielle.

Hormoniehkäisy, Tinder ja dödö on incelien harhaisia selityksiä kelpaamattomuudelleen, joka johtuu niiden omasta paskuudesta.

ON SE KATKERAA KUN TIETÄÄ ETTEI IKINÄ TULE SAAMAAN    😂

Vierailija
180/198 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun köyttä kaupasta ja kiikkuun, pojut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi