Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytään kerrankin näin päin: mitä nainen voi tehdä, että miehessä herää se herrasmies ja provider?

Vierailija
02.08.2026 |

Että mies olisi valmis tekemään kaikkensa naisensa puolesta, vaikka kuolemaan. 

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies ei halua aikuista pikkulasta ja h*oraa

En usko että sinulla on varaa kumpaankaan. H uoraan tai pikkulapseen. Ovat molemmat kalliita.

Nykyään lääkärit järjestävät hedelmöityshoito-ohjelmia miehille, joilla ei ole varaa edes vaatimattomaan kotiäitivaimoon. Spermaa voi käydä luovuttamassa jos on suht terve.

Seksi on mulle kahden ihmisen valtavaa arvostusta, kunnioitusta ja luottamusta osoittavaa toimintaa, joten h*oriin en henkisesti edes kykenisi. Lapsia löytyy kolme ja huutonauran lasten "kalliudelle". Joo, varmaan lapset maksaa paljon, jos on itsetunnoton ja jolle lapset on vain kulissi ja tarvii siks uusimmat vaunut ja vaatteet. Eka lapsi vei rahaa ekan vuoden aikana n. 250e sisältäen vaunut, ruoat (eli äitinsä rinta eli ilmaista) ja vaatteet. Erittäin kallista. Tällä hetkellä on 16v, eikä maksa yhtään mitään, sillä hän elättää täysin itse itsensä samalla ku opiskelee yliopistossa. V*ttu sä vaikutat p*skalta ihmiseltä, jolla ei ole mitään annettavaa ihmiskunnalle.

Vierailija
102/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää maksaa kaikesta puolet, tehdä puolet kotitöistä, ei keksiä turhia kuluja kuten lomareissuja, haluta seksiä 24/7

Jos noista aloteltais ja katotaan sitten miten käy.

Kysyttiin mitä herättää miehessä suojeluvaiston ja halun pitää naisesta kaikin tavoin huolta, ei sitä minkälainen on laiskan pihin ukon toivenainen 😌 Tuosta tekstistä voi nähdä minkälainen vetelä piereskelijä sieltä viestin takaa löytyy

Suojeluvaisto? 

Mitähä paskaa sää suollat. Nainen on tasavertainen ihminen miehen kanssa ja siksi kaikki pitääkin jakaa tasan, niin kulut kuin ilotkin.

Tuo ei ole mielestäni tasa-arvoa. Tasa-arvoa parisuhteessa on se, että molemmilla on sama elintaso. Se sisältää myös vapaa-ajan määrän. Molemmilla tulee siis olla yhtä paljon omaa aikaa rahasta huolimatta. 

Rahalla ei mitata parisuhteen tasa-arvoa, se kuuluu työelämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottamalla alusta asti hyvää kohtelua eli suhdetta ei edes aloiteta, jos mies ei osaa tai halua. Simple as that.

Tähän vielä lisäys, että mies, joka ei ponnistele miellyttääkseen naistaan, ei ole rakastunut. Silloin suhde on pakko lopettaa. Kun lopettaa ajoissa, jää hyvät muistot, mutta moni ei toimi niin, vaan jatkaa suhdetta, jolloin siitä tulee elämän kiviriippa.

On huomattavasti parempi olla yksin kuin miehen kanssa, joka ei rakasta (ponnistele miellyttääkseen) tai jota itse ei rakasta.

Vierailija
104/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että sinulla on varaa kumpaankaan. H uoraan tai pikkulapseen. Ovat molemmat kalliita.

Nykyään lääkärit järjestävät hedelmöityshoito-ohjelmia miehille, joilla ei ole varaa edes vaatimattomaan kotiäitivaimoon. Spermaa voi käydä luovuttamassa jos on suht terve.

Seksi on mulle kahden ihmisen valtavaa arvostusta, kunnioitusta ja luottamusta osoittavaa toimintaa, joten h*oriin en henkisesti edes kykenisi. Lapsia löytyy kolme ja huutonauran lasten "kalliudelle". Joo, varmaan lapset maksaa paljon, jos on itsetunnoton ja jolle lapset on vain kulissi ja tarvii siks uusimmat vaunut ja vaatteet. Eka lapsi vei rahaa ekan vuoden aikana n. 250e sisältäen vaunut, ruoat (eli äitinsä rinta eli ilmaista) ja vaatteet. Erittäin kallista. Tällä hetkellä on 16v, eikä maksa yhtään mitään, sillä hän elättää täysin itse itsensä samalla ku opiskelee yliopistossa. V*ttu sä vaikutat p*skalta ihmiseltä, jolla ei ole mitään annettavaa ihmiskunnalle.

16-vuotias yliopistossa? Imetys ei ole ilmaista, sillä imettävän naisen energiantarve on iso. Ruoka ei voi olla halvinta mahdollista, hyvä ruoka maksaa.

Vierailija
105/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tarpeeksi varakkaita miehiä elättämän perheensä on kourallinen. Meidän yhteiskuntamme on rakennettu niin ettei yhden tuloilla selvitä. Valitettavasti. 

Kyllä mun mieheni nykyään elättää minua kun yhteisistä nettotuloista tienaan enää 30%. 30 vuotta sitten tilanne oli toisinpäin, minulla oli paremmat tulot ja varallisuutta kun aloimme seurustelemaan.

Mä olen elättänyt perheeni: vaimo ja lapset jo toistakymmentä vuotta

Hienoa että sinulla on ollut varaa! 

Minun mieheni tulot ylittivät 2x tämän vuoden mediaanitulot (eli vastasivat kahden tuloja) vasta 10v sitten kun kuopuskin oli jo lukiolainen. Ei ehtinyt koko perhe nauttimaan hyvätuloisesta isästä, minä sensijaan jouduin samoihin aikoihin luopumaan töistä ja jäämään sairikselle joten mies käytännössä elätti meidät tuon ajan. 

Vierailija
106/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse sellainen mies joka tykkää töistään eikä ole pihi. Ja tietysti joka rakastaa sinua ja sinä häntä. 

Nuo kun yhdistyy, niin sitä rahaa aivan mielellään käyttää läheisiin. Kun rahan tekeminen ei harmita niin sen käyttäminenkään ei harmita. Siis jos ei ole pihi. 

-työstään pitävä mies

Vierailija
107/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.

Tämäkin saanut pääasiassa miinusta. Eli ensin kysytään miehiltä mitkä jutut herättää "voisin kuolla hänen puolestaan" tunteita ja kun joku vastaa (eikä edes mitenkään erityisen kohahduttava lista ), niin putum. Ammutaan alas. Mikäs tässä kiusasi?

Vierailija
108/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No synnyttäväthän ne jotkut ojaankin. Lapsi syö äidin kehoa elävältä, halpaa isälle. Jep jep. Ja lapsi ei tarvitse mitään, kunhan jotkut kirppisrytkyt on ja alaikäisenä potkittu orjuuteen. Kaunista. Paskoja ihmisiä on joka junaan. Itseä ei kiinnosta synnyttää ketään orjuus- ja köyhyysloukkuun, kukin toki tyylillään.

Vierailija
109/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.

Tämäkin saanut pääasiassa miinusta. Eli ensin kysytään miehiltä mitkä jutut herättää "voisin kuolla hänen puolestaan" tunteita ja kun joku vastaa (eikä edes mitenkään erityisen kohahduttava lista ), niin putum. Ammutaan alas. Mikäs tässä kiusasi?

Minä plussasin, mutta luultavasti listaus on sen verran polyannamainen, ettei miellyttänyt valtaosaa. Suurin osa elätettävistä naisista on ihan tavallisia, minuakin on mieheni elättänyt käytännössä koko avioliiton ajan, jos elintason upgreidaus huomioidaan. 

Vierailija
110/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No synnyttäväthän ne jotkut ojaankin. Lapsi syö äidin kehoa elävältä, halpaa isälle. Jep jep. Ja lapsi ei tarvitse mitään, kunhan jotkut kirppisrytkyt on ja alaikäisenä potkittu orjuuteen. Kaunista. Paskoja ihmisiä on joka junaan. Itseä ei kiinnosta synnyttää ketään orjuus- ja köyhyysloukkuun, kukin toki tyylillään.

Niin ja lisätään vielä että arvostaisin lapsen äitiäkin, joka minun ä pärääni kantaa ja omasta kehostaan ravinteita repimällä kasvattaa, hiukka korkeammalle kuin 250e ja halvimmat kirppisrattaat. Häpeällistä tuollainen.

Vierailija
111/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hevonkukkua. Mies sanoisi kuolevansa sellaisen naisen puolesta, joka orjailee miehelle jo ennen kuin on tavannut tämän. Mitäs hyötyä siitä naisesta miehelle on orjana jos mies kuolee tämän puolesta? Ei rakkaus toimi noin. Tuo on miehen egomaniaa, jolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Huomaatte sitten joskus jos oikeasti rakastutte johonkin ihmiseen.

Niin ja lisäksi se että mies kuvailee elämänsä rakkautenaan mummonsa kertoo siitä että mies jäi junasta jo 5 pysäkkiä sitten.

Vierailija
112/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse sellainen mies joka tykkää töistään eikä ole pihi. Ja tietysti joka rakastaa sinua ja sinä häntä. 

Nuo kun yhdistyy, niin sitä rahaa aivan mielellään käyttää läheisiin. Kun rahan tekeminen ei harmita niin sen käyttäminenkään ei harmita. Siis jos ei ole pihi. 

-työstään pitävä mies

Tämä on ihan kuin oman mieheni kynästä. Hän elättää minua ja tykkää töistään, ei kuulemma halua ikinä jäädä eläkkeelle. 

Vierailija
113/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16-vuotias yliopistossa? Imetys ei ole ilmaista, sillä imettävän naisen energiantarve on iso. Ruoka ei voi olla halvinta mahdollista, hyvä ruoka maksaa.

Kyllä se lokkeilevalle 50/50 rotalle on. Jotkut eivät maksa edes naisen sairaalalaskuja synnytyksestä koska naisen ongelma. Mutta omistajuus lapseen pitää saada ja rahanarvoista pillua tietty. 

Vierailija
114/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Body count? 😄 minulla oli noin 50 miestä historiassani ennen tätä nykyistä. Ei hän välitä menneistä.

Menneistä nyt on ihan normaalia jonkin verran välittää, mutta herrasmies ei kysele mitään "body counteja" tai edes käytä tuollaista sukupuolisotien klikkihuoraus-reelseissä aivonsa sulattaneiden käytössä oleva "BODY COUNT". 

Eivät edes tajua siellä tuhnuisessa kuplassaan, ettei tuollaisen termin käyttäminen ja tuollaisesta aiheesta puhuminen ole mitenkään normaalia ja sivistynyttä toimintaa.

Vierailija
115/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun joku kehtaa edellyttää naiselta jotain.

Vierailija
116/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ruokaa, käy kaupasta kaljat ja antaa pesää.

Tuolla yhtälöllä pääsee aika pitkälle.

Vierailija
117/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Body count? 😄 minulla oli noin 50 miestä historiassani ennen tätä nykyistä. Ei hän välitä menneistä.

Ei kuulosta erityisen järkevältä mieheltä.

Näin vertauskuvana haluatko palkata duuniin jonkun joka on ollut 20 vuoden aikana 5:ssä työpaikassa vai 50:ssä? Uskot että tämä 50:ssä työsuhteessa ollut ei olisi nyt vaan sattumankauppaa saanut natsaamaan työsuhdetta oikein kenenkään kanssa, mutta sinun firmaasi varmasti jää eläkeikään asti. Juu, fiksua.

Siinä kohtaa kun kumppaninumero kasvaa tuommoisiin lukemiin niin se ei ole enää sattumaa ja huonoja miehiä/naisia vaan siinä alkaa näkyä trendi. Uhkapelureita varmasti löytyy ja joku muutama ehkä voittaakin, mutta lähden ainakin itse mielummin koettamaan onneani tässä rakkauden vertauskuvauksellisessa pelissä hieman paremmilla kertoimilla.

Vierailija
118/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta erityisen järkevältä mieheltä.

Näin vertauskuvana haluatko palkata duuniin jonkun joka on ollut 20 vuoden aikana 5:ssä työpaikassa vai 50:ssä? Uskot että tämä 50:ssä työsuhteessa ollut ei olisi nyt vaan sattumankauppaa saanut natsaamaan työsuhdetta oikein kenenkään kanssa, mutta sinun firmaasi varmasti jää eläkeikään asti. Juu, fiksua.

Siinä kohtaa kun kumppaninumero kasvaa tuommoisiin lukemiin niin se ei ole enää sattumaa ja huonoja miehiä/naisia vaan siinä alkaa näkyä trendi. Uhkapelureita varmasti löytyy ja joku muutama ehkä voittaakin, mutta lähden ainakin itse mielummin koettamaan onneani tässä rakkauden vertauskuvauksellisessa pelissä hieman paremmilla kertoimilla.

Olen eri, mutta sama pätee kyllä miehiinkin. En ikinä huolisi miestä, jolla on lukuisia suhteita ja avioliittoja takanaan. Se ei ole sattumaa kummankaan sukupuolen kohdalla. Entisyys on aika hyvä keino arvioida ihmistä, kun ikää alkaa olla. Voivat olla ihan mukavia ihmisinä, mutta parisuhdemielessä en sekaantuisi.

Vierailija
119/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehiä olen tavannut montakin mutta kiitos elätän itse itseni, siten en ole kellekään mitään velkaa.

Vierailija
120/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee ruokaa, käy kaupasta kaljat ja antaa pesää.

Tuolla yhtälöllä pääsee aika pitkälle.

Ja sinä iloisesti maksat viulut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän