Kysytään kerrankin näin päin: mitä nainen voi tehdä, että miehessä herää se herrasmies ja provider?
Että mies olisi valmis tekemään kaikkensa naisensa puolesta, vaikka kuolemaan.
Kommentit (68)
Suomesta et löydä..sun pitää olla kansainvälisen tason kaunotar ja se toisaalta on monelle vaalealle suomalaiselle ihan realistista
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Mies joko on herrasmies tai sitten ei. Privederista en osaa sanoa.
Herrasmiesmäisyys on vain opittu tai opetettu tapa. Kun "herrasmies" suuttuu, mies ei ole enää silloin herrasmies.
Ei se paljoa vaadi: ole sellainen naapurintyttömäinen alle 22-vuotias neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kaikki on valmiita kuolemaan rakkaidensa puolesta, ei kai se mihinkään sukupuoleen tai herrasmiesmäisyyteen liity?
Raamatun mukaan mies kuolee vaimonsa puolesta kuin kristus kirkkonsa. Ei ole naisella velvoillisuutta heittäytyä junan alle miehen puolesta.
Syy tähän on se, että naiset ovat vuosimiljardeja jo uhrautuneet miesten, lasten ja kaiken mahdollisen puolesta. Tämä on miesten oppitunti. Opitte tai kuolette, heh :D
No minä olen kyllä riskeerannut omat henkeni pelastaakseni toisten hengen, enkä ole mies.
Mielestäni kyse on yleisinhimillisestä piirteestä, mitään uskontojen käskyjä en tällaiseen liitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se paljoa vaadi: ole sellainen naapurintyttömäinen alle 22-vuotias neitsyt.
Tuollaisille ei käy miesten kanssa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kaikki on valmiita kuolemaan rakkaidensa puolesta, ei kai se mihinkään sukupuoleen tai herrasmiesmäisyyteen liity?
Raamatun mukaan mies kuolee vaimonsa puolesta kuin kristus kirkkonsa. Ei ole naisella velvoillisuutta heittäytyä junan alle miehen puolesta.
Syy tähän on se, että naiset ovat vuosimiljardeja jo uhrautuneet miesten, lasten ja kaiken mahdollisen puolesta. Tämä on miesten oppitunti. Opitte tai kuolette, heh :D
No minä olen kyllä riskeerannut omat henkeni pelastaakseni toisten hengen, enkä ole mies.
Mielestäni kyse on yleisinhimillisestä piirteestä, mitään uskontojen käskyjä en tällaiseen liitä.
Juu, ei sinun naisena tarvitse larpata miestä täyttääksesi rooliasi elämässä. Ylipäätään naurettavaa naisvihaa tämä länsimaalaisten "minäkin olen mies" larppi. Naisen ei tule tavoitella maskuliinisuutta ja miehekkyyttä, sillä ne eivät ole kehittyneempää vaan alempaa ihmisyyttä. Miehet toimivat sillä tasolla jos ja kun usein eivät pysty parempaan. Naiselle se on taantumusta ja alentumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kuulostaa heikolta omanarvontunnolta heittää oma elämä toisen elämän edestä. Naisten helmasynti, uhrautua ristillä kuin 1000 jeesusta.