Kysytään kerrankin näin päin: mitä nainen voi tehdä, että miehessä herää se herrasmies ja provider?
Että mies olisi valmis tekemään kaikkensa naisensa puolesta, vaikka kuolemaan.
Kommentit (134)
Suomesta et löydä..sun pitää olla kansainvälisen tason kaunotar ja se toisaalta on monelle vaalealle suomalaiselle ihan realistista
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Mies joko on herrasmies tai sitten ei. Privederista en osaa sanoa.
Herrasmiesmäisyys on vain opittu tai opetettu tapa. Kun "herrasmies" suuttuu, mies ei ole enää silloin herrasmies.
Ei se paljoa vaadi: ole sellainen naapurintyttömäinen alle 22-vuotias neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kaikki on valmiita kuolemaan rakkaidensa puolesta, ei kai se mihinkään sukupuoleen tai herrasmiesmäisyyteen liity?
Raamatun mukaan mies kuolee vaimonsa puolesta kuin kristus kirkkonsa. Ei ole naisella velvoillisuutta heittäytyä junan alle miehen puolesta.
Syy tähän on se, että naiset ovat vuosimiljardeja jo uhrautuneet miesten, lasten ja kaiken mahdollisen puolesta. Tämä on miesten oppitunti. Opitte tai kuolette, heh :D
No minä olen kyllä riskeerannut omat henkeni pelastaakseni toisten hengen, enkä ole mies.
Mielestäni kyse on yleisinhimillisestä piirteestä, mitään uskontojen käskyjä en tällaiseen liitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se paljoa vaadi: ole sellainen naapurintyttömäinen alle 22-vuotias neitsyt.
Tuollaisille ei käy miesten kanssa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kaikki on valmiita kuolemaan rakkaidensa puolesta, ei kai se mihinkään sukupuoleen tai herrasmiesmäisyyteen liity?
Raamatun mukaan mies kuolee vaimonsa puolesta kuin kristus kirkkonsa. Ei ole naisella velvoillisuutta heittäytyä junan alle miehen puolesta.
Syy tähän on se, että naiset ovat vuosimiljardeja jo uhrautuneet miesten, lasten ja kaiken mahdollisen puolesta. Tämä on miesten oppitunti. Opitte tai kuolette, heh :D
No minä olen kyllä riskeerannut omat henkeni pelastaakseni toisten hengen, enkä ole mies.
Mielestäni kyse on yleisinhimillisestä piirteestä, mitään uskontojen käskyjä en tällaiseen liitä.
Juu, ei sinun naisena tarvitse larpata miestä täyttääksesi rooliasi elämässä. Ylipäätään naurettavaa naisvihaa tämä länsimaalaisten "minäkin olen mies" larppi. Naisen ei tule tavoitella maskuliinisuutta ja miehekkyyttä, sillä ne eivät ole kehittyneempää vaan alempaa ihmisyyttä. Miehet toimivat sillä tasolla jos ja kun usein eivät pysty parempaan. Naiselle se on taantumusta ja alentumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kuulostaa heikolta omanarvontunnolta heittää oma elämä toisen elämän edestä. Naisten helmasynti, uhrautua ristillä kuin 1000 jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.
Body count? 😄 minulla oli noin 50 miestä historiassani ennen tätä nykyistä. Ei hän välitä menneistä.
No et sinä täytä noita muitakaan kriteerajä, joten hanki vaan isompi luku mun puolesta.
Naisen pitää maksaa kaikesta puolet, tehdä puolet kotitöistä, ei keksiä turhia kuluja kuten lomareissuja, haluta seksiä 24/7
Jos noista aloteltais ja katotaan sitten miten käy.
Osa miehistä istuu siihen rooliin. Olen tavannut muutamia miehiä, jotka olisivat halunneet mahdollistaa minulle rahallisesti helpon elämän. Ei vaan minun puoleltani tunne syttynyt. Nämä tapaamani miehet olivat menestyneitä ja innoissaan töistään. He olivat valmiita jakamaan kaikkea hyvää kumppaninsa kanssa. Yksi totesi, että saisin tehdä, mitä haluan, kuten opiskella, olla töissä tms. Ja pari lasta hän halusi mielellään myös.
Naisen pitää miestä kunnioittaman.
Jos pyöräyttää minulle kaksi ihanaa tytärtä niin heidän puolestaan teen mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpö, jos mies ei ole rottaa kummempi niin ei ansaitse kummempaa kunnioitusta. Miehen käytös naista kohtaan on hyvä indikaattori siitä ansaitseeko. 50/50 mies on rotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyöräyttää minulle kaksi ihanaa tytärtä niin heidän puolestaan teen mitä tahansa.
Miksi pyöräyttäisi? Raskaus on riskeiltään ja vaivoiltaan sellainen sadan tonnin hujaus, kyllä sinun pitää jotain sille naisellekin tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää maksaa kaikesta puolet, tehdä puolet kotitöistä, ei keksiä turhia kuluja kuten lomareissuja, haluta seksiä 24/7
Jos noista aloteltais ja katotaan sitten miten käy.
Grinder voisi olla sun juttusi. Siellä on tuollaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpö, jos mies ei ole rottaa kummempi niin ei ansaitse kummempaa kunnioitusta. Miehen käytös naista kohtaan on hyvä indikaattori siitä ansaitseeko. 50/50 mies on rotta.
Ja ne rotat ovat usein mukavampia ja avoimempia uuden oppimiselle. Mies ei opi, pitää valita sellainen joka on täydellisen kunnioittava jo alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kahteen kertaan laittaa samaa kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.
Body count? 😄 minulla oli noin 50 miestä historiassani ennen tätä nykyistä. Ei hän välitä menneistä.
No et sinä täytä noita muitakaan kriteerajä, joten hanki vaan isompi luku mun puolesta.
Neitsytvaimoja myydään yleensä rahasta miehille jotka kuuluvat samaan heimoon. Et vaikuta ihmiseltä jolla on mitään asiaa sellaiseen edes sen perusteella että pyörit tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kahteen kertaan laittaa samaa kommenttia.
Voin laittaa vaikka kolmannen. 50/50 mies on naista riistävä ja hyväksikäyttävä rotta, sillä ei yllä koskaan naisen tasolle suvullisesti. Siksi miehen kuuluu tehdä rahulit.
Eri juttu sitten rodunjalostushommissa mutta niitä eivät kosketa mitkään parisuhde- tai avioliittosäädökset, vain taviksia jotka eivät kelpaa siitosoreiksi koskettavat ne.