Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytään kerrankin näin päin: mitä nainen voi tehdä, että miehessä herää se herrasmies ja provider?

Vierailija
02.08.2026 |

Että mies olisi valmis tekemään kaikkensa naisensa puolesta, vaikka kuolemaan. 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla perinteinen, nuori ja kaunis, joka katsoo miestään ylöspäin. Silloin mies tekee kaikkensa ollakseen itse mahdollisimman perinteinen herrasmies.

Tosielämän kokemuksella juuri tuollaiset neidot käytetään hyväksi ja on niin kutsuttua paskapuhetta 

Jos nainen ei ole tarpeeksi kaunis ja naisellinen, mies ajautuu juomaan kaljaa ja pelaamaan kaiken vapaa-ajan.

Vierailija
42/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista ei voi muuttaa. Valitse mies kulttuurista, jossa haluamasi käytös on normi

Joo, näin se on. Mies on sellainen kuin on, eikä nainen voi tehdä loisijasta provideria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla perinteinen, nuori ja kaunis, joka katsoo miestään ylöspäin. Silloin mies tekee kaikkensa ollakseen itse mahdollisimman perinteinen herrasmies.

Tosielämän kokemuksella juuri tuollaiset neidot käytetään hyväksi ja on niin kutsuttua paskapuhetta 

Jos nainen ei ole tarpeeksi kaunis ja naisellinen, mies ajautuu juomaan kaljaa ja pelaamaan kaiken vapaa-ajan.

Höpö höpö. Olen nähnyt miten ne kaikista ihanimmat, kilteimmät ja kauneimmat joutuvat aina samaan rooliin 

Vierailija
44/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulee olla perinteinen arvoiltaan.

Vierailija
45/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää ihastua naiseen, sitä ei voi pakottaa

Se riippuu molempien ominaisuuksista. 

Nimenomaan.

Ne on miehen sisäisiä ominaisuuksia,jotka tulevat esiin kun mies ihastuu.

Vierailija
46/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista ei voi muuttaa. Valitse mies kulttuurista, jossa haluamasi käytös on normi

Joo, näin se on. Mies on sellainen kuin on, eikä nainen voi tehdä loisijasta provideria.

Ei ole totta. Riippuu naisesta minkälaisen roolin mies ottaa parisuhteessa.

Vierailija
47/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit töihin ja maksaisit itse elämisesi?

Vierailija
48/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä riipu.. luuseri on luuseri vaikka saisi missin

Vierailija
49/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se riippuu molemmista ja kummankin kasvatuksesta.

Vierailija
50/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä riipu.. luuseri on luuseri vaikka saisi missin

Jokainen vetää parisuhteessa jonkinlaista roolia. Rooli voi rakentava tai tuhoava. Se riippuu puolisosta.

Vierailija
51/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tässä sinulle esimerkki siitä miten mieslapsi hahmottaa maailmaa. Eli kysele naisen ja miehen rooleista ja tämän tyylinen vastaus on varoitus 

"Käytökseni riippuu puolisosta"

Vierailija
52/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riipu.

Tietyn tyyppinen mies haluaa huolehtia perheestään ja puolisostaan, on rehellinen ja uskollinen. Nämä ovat miehen arvoja, jotka miehellä joko ovat tai eivät ole.

Ihan samalla tavalla tietyn tyyppinen nainen on uskollinen ja huolehtiva. Useimmin naiset huolehtivat niistäkin miehistä, jotka eivät juurikaan kanna korttansa kekoon. Sitten jossain vaiheessa tulee mitta täyteen.

Vierailija
53/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamalla alusta asti hyvää kohtelua eli suhdetta ei edes aloiteta, jos mies ei osaa tai halua. Simple as that.

Vierailija
54/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikki on valmiita kuolemaan rakkaidensa puolesta, ei kai se mihinkään sukupuoleen tai herrasmiesmäisyyteen liity? 

Vierailija
55/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riipu.

Tietyn tyyppinen mies haluaa huolehtia perheestään ja puolisostaan, on rehellinen ja uskollinen. Nämä ovat miehen arvoja, jotka miehellä joko ovat tai eivät ole.

Ihan samalla tavalla tietyn tyyppinen nainen on uskollinen ja huolehtiva. Useimmin naiset huolehtivat niistäkin miehistä, jotka eivät juurikaan kanna korttansa kekoon. Sitten jossain vaiheessa tulee mitta täyteen.

Jokainen vetää työpaikalla ja kotona aina jonkinlaista roolia. Ihminen on todella harvoin oma itsensä.

Vierailija
56/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla nainen ja vaimo ja äiti

Minä olen kaikkea tuota. Mitä siis olen tehnyt väärin, kun mies ei ole suostunut elättämään minua vaan minunkin on käytävä töissä ja maksettava osuuteni menoista?

Laihduta ja milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti ilman kerjäämistä tai vastapalveluksia? Kuinka usein teet sitä?

Hanki h uora jos haluat mulkun imemistä hymy huulilla.

Juo sinä siideri

Mieluummin siideriä kun mulkku suuhun.

Vierailija
57/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi asettaa standardit ja valita miehen huolellisesti. Valinnanvaraa voi lisätä perinteisin keinoin. Valmista valintaa ei kannata tehdä oletuksena että mies muuttuu, luultavasti vain huonompaan suuntaan. Valitse ajatuksella että nyt on parasta mitä mies tarjoaa.

Vierailija
58/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olla nainen ja vaimo ja äiti

Minä olen kaikkea tuota. Mitä siis olen tehnyt väärin, kun mies ei ole suostunut elättämään minua vaan minunkin on käytävä töissä ja maksettava osuuteni menoista?

Laihduta ja milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti ilman kerjäämistä tai vastapalveluksia? Kuinka usein teet sitä?

Hanki h uora jos haluat mulkun imemistä hymy huulilla.

Juo sinä siideri

Mieluummin siideriä kun mulkku suuhun.

Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani. Nyt selvisi, että mies halusikin vain minun pissaavaan kyykyssä hänen suuhunsa. No en pysty enää pidätellä pissaa ja oon sidukoista posket punaisena. Että kaippa mä suostun. En olisi kyllä selvin päin...

Vierailija
59/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.

Hyväsydämisyys kulkee harvemmin käsi kädessä patriarkoille orjuuden kanssa. Ne ovat vähän niinkuin toistensa vastakohdat. 

Mutta joo vastauksena aloituksen kysymykseen, ap:n ei tarvitse miettiä tällaista yhtään. Providerit, sankarit ynnä muut ilmestyvät aina sinne, missä niitä tarvitaan. Se ettei ap:lle ole tällaista ilmestynyt viestii siitä, että hän ei tarvitse provideria. Ennemminkin ap:n kannattaisi kysyä, mitä hän oikeasti tarvitsee. Se ei ole välttämättä ollenkaan se mitä tiktokin tytöt tekevät. 

Vierailija
60/68 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään muuta kuin MENEMÄLLÄ TÖIHIN!

Helvetin loinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän