Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytään kerrankin näin päin: mitä nainen voi tehdä, että miehessä herää se herrasmies ja provider?

Vierailija
02.08.2026 |

Että mies olisi valmis tekemään kaikkensa naisensa puolesta, vaikka kuolemaan. 

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää maksaa kaikesta puolet, tehdä puolet kotitöistä, ei keksiä turhia kuluja kuten lomareissuja, haluta seksiä 24/7

Jos noista aloteltais ja katotaan sitten miten käy.

Grinder voisi olla sun juttusi. Siellä on tuollaisia naisia.

Joo en ottais miestä ikinä, nainen sen on oltava. Jos nainen ei ole sellainen millaisen haluan niin olkoot yksin.

Vierailija
82/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää maksaa kaikesta puolet, tehdä puolet kotitöistä, ei keksiä turhia kuluja kuten lomareissuja, haluta seksiä 24/7

Kysyttiin mitä herättää miehessä suojeluvaiston ja halun pitää naisesta kaikin tavoin huolta, ei sitä minkälainen on laiskan pihin ukon toivenainen 😌 Tuosta tekstistä voi nähdä minkälainen vetelä piereskelijä sieltä viestin takaa löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin mitä herättää miehessä suojeluvaiston ja halun pitää naisesta kaikin tavoin huolta, ei sitä minkälainen on laiskan pihin ukon toivenainen 😌 Tuosta tekstistä voi nähdä minkälainen vetelä piereskelijä sieltä viestin takaa löytyy

Suojeluvaisto? 

Mitähä paskaa sää suollat. Nainen on tasavertainen ihminen miehen kanssa ja siksi kaikki pitääkin jakaa tasan, niin kulut kuin ilotkin.

Vierailija
84/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyöräyttää minulle kaksi ihanaa tytärtä niin heidän puolestaan teen mitä tahansa.

Miksi pyöräyttäisi? Raskaus on riskeiltään ja vaivoiltaan sellainen sadan tonnin hujaus, kyllä sinun pitää jotain sille naisellekin tarjota.

Puolet tulee mieheltä. Tarjoan sperman.

Vierailija
85/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyöräyttää minulle kaksi ihanaa tytärtä niin heidän puolestaan teen mitä tahansa.

Miksi pyöräyttäisi? Raskaus on riskeiltään ja vaivoiltaan sellainen sadan tonnin hujaus, kyllä sinun pitää jotain sille naisellekin tarjota.

Puolet tulee mieheltä. Tarjoan sperman.

Ok, saat munasolun kuukautisveresyäni sitten. Hauskaa hautomista, missä sen sitten teetkin. Perseessäsi ehkä? No ei kuulu minulle.

Vierailija
86/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei halua aikuista pikkulasta ja h*oraa

Vierailija
87/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojeluvaisto? 

Mitähä paskaa sää suollat. Nainen on tasavertainen ihminen miehen kanssa ja siksi kaikki pitääkin jakaa tasan, niin kulut kuin ilotkin.

Naiset ovat sisäistäneet tämän ja siksi asuvat nykyään yksin. Se on ainoa tapa varmistaa tasapuolisuus ahneen ja kuluttavan mieslajin kanssa. Saman katon alle ihan turha mennä "tasapuoliseksi" itsensä mieltävän miehen kanssa, naisena siis. Mies ja mies voivat muuttaa yhteen ja tasapuolisesti paskoa ja r aiskata toisiaan.

Vierailija
88/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkia käytöstavat ja normaalin keskustelutaidon.

Vierailija
89/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies ei halua aikuista pikkulasta ja h*oraa

En usko että sinulla on varaa kumpaankaan. H uoraan tai pikkulapseen. Ovat molemmat kalliita.

Nykyään lääkärit järjestävät hedelmöityshoito-ohjelmia miehille, joilla ei ole varaa edes vaatimattomaan kotiäitivaimoon. Spermaa voi käydä luovuttamassa jos on suht terve.

Vierailija
90/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää miestä kunnioittaman.

Höpönlöpö, jos mies ei ole rottaa kummempi niin ei ansaitse kummempaa kunnioitusta. Miehen käytös naista kohtaan on hyvä indikaattori siitä ansaitseeko. 50/50 mies on rotta.

Ei tartte kahteen kertaan laittaa samaa kommenttia.

Voin laittaa vaikka kolmannen. 50/50 mies on naista riistävä ja hyväksikäyttävä rotta, sillä ei yllä koskaan naisen tasolle suvullisesti. Siksi miehen kuuluu tehdä rahulit.

Eri juttu sitten rodunjalostushommissa mutta niitä eivät kosketa mitkään parisuhde- tai avioliittosäädökset, vain taviksia jotka eivät kelpaa siitosoreiksi koskettavat ne.

Viestistäsi päätellen et kunnioita minua.

Vierailija
91/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.

Body count? 😄 minulla oli noin 50 miestä historiassani ennen tätä nykyistä. Ei hän välitä menneistä.

Onhan huo-ria pääsyt ihan kuningatareksi.

Vierailija
92/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulee olla perinteinen arvoiltaan.

Aika moni onkin, mutta menee mieluummin esim. Töihin kirkolle tai soteen kuin miehen s eksiorjaksi. 

Perinteisen miehen kannattaisi hieman tarkastella käsitystään siitä, millainen tasapuolinen avioliitto voisi olla. Jo synnytys ja lastenkasvatus vaatii vuosien työn, puhumattakaan siitä että naista pitää valmistella tähän vuosikymmeniä. Se on kallista miehelle. Perinteisen miehen täytyy siis olla myös varakas. 

Jos mies haluaa tähän päälle hupiseksejä niin sitten kannattaa olla tosi, tosi varakas.

Vierailija
93/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhainen body count. Kaunis, huoliteltu ulkomuoto. Klassisen tyylikäs pukeutuminen. Hillitty käytös. Perhearvot. Kokkaus ja leipominen. Lapsirakkaus. Kohteliaisuus, ystävällisyys, auttavaisuus. Huolenpito läheisistä. Hyvä sydän.

Voi pahus. En ole kaunis eikä minun vaatteet ole klassisen tyylikkäitä. Millä nuo voisi korvata?

Tyylin voi korjata opettelemalla klassista pukeutumista ja uusimalla karderoobin. Jos ei ole kaunis, kannattaa kuitenkin unohtaa provider-miehet ja maksaa kiltisti omat kulunsa.

Vierailija
94/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpö, jos mies ei ole rottaa kummempi niin ei ansaitse kummempaa kunnioitusta. Miehen käytös naista kohtaan on hyvä indikaattori siitä ansaitseeko. 50/50 mies on rotta.

Voin laittaa vaikka kolmannen. 50/50 mies on naista riistävä ja hyväksikäyttävä rotta, sillä ei yllä koskaan naisen tasolle suvullisesti. Siksi miehen kuuluu tehdä rahulit.

Eri juttu sitten rodunjalostushommissa mutta niitä eivät kosketa mitkään parisuhde- tai avioliittosäädökset, vain taviksia jotka eivät kelpaa siitosoreiksi koskettavat ne.

Todennäköisesti. En minä toki rottaakaan tappaisi, ellei tulisi tontilleni paskomaan ja rikkomaan. Eli niin kauan kun pysyt siellä jossain omassa kolossasi paskomassa ja r aiskaamassa niin siinähän olet.

Vierailija
95/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pahus. En ole kaunis eikä minun vaatteet ole klassisen tyylikkäitä. Millä nuo voisi korvata?

Tyylin voi korjata opettelemalla klassista pukeutumista ja uusimalla karderoobin. Jos ei ole kaunis, kannattaa kuitenkin unohtaa provider-miehet ja maksaa kiltisti omat kulunsa.

Höpön löpö. Kaikki naiset joita mies käyttää seksuaalisesti joko nautinnokseen tai lastensa kasvattamiseen ansaitsevat elatuksen ulkonäöstä viis. Näin on ollut aina ja tulee aina olemaan. Jos ei löydy tarpeeksi viisasta miestä tähän niin työnantajat ja valtio sekä lääkärit palvelevat naisen tarpeita.

Vierailija
96/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. En minä toki rottaakaan tappaisi, ellei tulisi tontilleni paskomaan ja rikkomaan. Eli niin kauan kun pysyt siellä jossain omassa kolossasi paskomassa ja r aiskaamassa niin siinähän olet.

Huomaan, että sinulla on aika huono käsitys minusta ihmisenä.

Vierailija
97/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grinder voisi olla sun juttusi. Siellä on tuollaisia naisia.

Joo en ottais miestä ikinä, nainen sen on oltava. Jos nainen ei ole sellainen millaisen haluan niin olkoot yksin.

Jo Antiikin roomassa nuoret miehet annettiin vanhempien leluiksi jotta ymmärtävät naisen aseman parisuhteessa. Nainenhan on erittäin hieno olento, hoivaava ja paljon miestä kestävämpi, kaunis ja vastaanotta kaikenlaista paskaa. Mies sen kun myrkyttää toistaan. Siksi mies-mies liitot ovat ainoita 50/50 liittoja, koska nainen ei voi myrkyttää miestä spermallaan. Vain toinen mies voi tasapuolisesti myrkyttää toisen miehen kehoa päivästä toiseen.

Vierailija
98/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen kun juttusi antavat ymmärtää. Ei ole minun ongelmani jos et osaa viestiä itseäsi oikein. Todennäköisesti kuitenkin osaat etkä ansaitse kunnioitusta.

Vierailija
99/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen kun juttusi antavat ymmärtää. Ei ole minun ongelmani jos et osaa viestiä itseäsi oikein. Todennäköisesti kuitenkin osaat etkä ansaitse kunnioitusta.

Et näemmä oikein arvosta viestejäni etkä mielelläsi ota vastuuta minun viestintäongelmistani. Toisaalta näytät ajattelevan, että halutessani minulta löytyisi kykyä ongelmattomaankin viestintään.

Vierailija
100/134 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on providermies. 

Hän maksaa meillä kaiken yhteisen. 

Tapasimme, kun olin 40v ja hän 45. Minä olen vahvatahtoinen nainen, teen omaa uraani mutta nykyisin enemmän harrastuspohjalta. Lapsia meillä ei ole eikä tule. Minulla on silti hyvät tulot ja olen varakas. Saan käyttää omat rahani itseeni, miehelleni on kunnia-asia, että nainen on onnellinen. Järjestän meille tekemistä, reissuja ja ravontolaillallisia, mies tekee mieluummin töitä ja lähtee sitten mukaan kun suunnitelmat ovat valmiit. 

En minä usko, että se vaatii muuta kuin herrasmiesmäisyyden, ihastumisen ja rakastumisen, ja myös meillä ehdottomasti sen, että mies pitää töistään. Tekee niitä mielellään ja tuo ne rahat kotiin. Molemmat voittavat siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme